3 tot 4 minutenquote:Op donderdag 4 januari 2007 23:18 schreef _petjan het volgende:
Hoelaat komen de nieuwe VC games online? Ik hoop op streetfighter.
Zou wat zijn als Nintendo dat tempo van verkopen ook vol houdt. 6 miljoen in maart. Dat zou betekenen dat eind 2007 ze op bijna 20 miljoen verkochte exemplaren zitten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:53 schreef depax het volgende:
ik heb trouwens eindelijk antwoord van nintendo op mijn vraag van paar weken geleden
[..]
Ah handig, bedankt!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
zie http://en.wikipedia.org/w(...)#Storage_and_Control voor besturingen
Op zich wel, maar ik ga er van uit dat ze ook Mario Allstars voor de SNES gaan aanbieden (ooit). Die heb ik dan liever. Al heb ik 'm ook origineel liggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:12 schreef BrainZz het volgende:
super mario bros 1 is op zich lachen toch![]()
Ik heb nog ijdele hoop dat ze goldeneye ooit uitbrengen maar dat zal wel niet
Hmm iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:30 schreef Cheiron het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)pc-aan.html#reacties
Hebben jullie deze gezien? Origineel design van shuttle
Of in de winkel. Het is hoe je wilt betalen. Mag je zelf weten, of heb je nog een mening voor jezelf nodig?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hoe betalen jullie eigenlijk voor die downloads? Gewoon een lading puntenkaarten gekocht of met cc?
puntenkaart aangezien ik geen cc hebquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:56 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hmm iddIk vind het niet echt mooi eigenlijk.
Hoe betalen jullie eigenlijk voor die downloads? Gewoon een lading puntenkaarten gekocht of met cc?
Nee maar ik ga er van uit dat het goed en veilig is alleen je kan beter in de winkel punten kaarten kopen dan krijg je namelijk er een mooi wit DVD doosje bij voor nietsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand al eens vc-aankopen met cc gedaan? is dat makkelijk en veilig?
Net gedaan, makelijk, snel en veiligquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft iemand al eens vc-aankopen met cc gedaan? is dat makkelijk en veilig?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Of in de winkel. Het is hoe je wilt betalen. Mag je zelf weten, of heb je nog een mening voor jezelf nodig?
ze zitten al op 3.58 dus het kanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Nintendo dat tempo van verkopen ook vol houdt. 6 miljoen in maart. Dat zou betekenen dat eind 2007 ze op bijna 20 miljoen verkochte exemplaren zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |