1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 | Written by BMH (based on Kunal Khiyani & vkapadia scripts) */ // // Set your emulator to these values: // Analog Stick = Up, Down, Left, and Right Arrow Keys // Start = S // Z-Button = z // R-Button = r // A-Button = a // B-Button = b // L-Button = l // C-Up = num8 // C-Down = num5 // C-Left = num4 // C-Right = num6 // // // CONTROLS: // // Wiimote: // // Shake the wiimote = use sword // D-pad = C buttons // A = A (blue button/ context sensitive button) // B trigger = Use shield // Minus = Green button (skip text/navigate through menus) // Home = Nothing // Plus = Start (/red button in menus) // 1 = Start // 2 = Show/hide map // // Nunchuk: // // Shake the nunchuk = spin attack // Analoge stick = movement // C = first person view/talk to navi // Z = Z-targeting // Nunchuk movement: if 2 > Wiimote1.Nunchuk.JoyX > 0.5 then Right = true wait 60 ms Right = false endif if -2 < Wiimote1.Nunchuk.JoyX < -0.5 then left = true wait 60 ms left = false endif if 2 > Wiimote1.Nunchuk.JoyY > 0.5 then down = true wait 60 ms down = false endif if -2 < Wiimote1.Nunchuk.JoyY < -0.5 then up = true wait 60 ms up = false endif // Spin attack (needs work/Fail rate is too high) if (wiimote.Nunchuk.RawAccX > 20) then up = true wait 10 ms left = true wait 10 ms up = false wait 10 ms down = true wait 10 ms left = false wait 10 ms right = true wait 10 ms down = false wait 10 ms up = true wait 10 ms right = false B = true wait 10 ms B and up = false wait 600 ms wiimote.Rumble = false endif // LEDs & rumble during spin attack if (wiimote.Nunchuk.RawAccX > 20) then wait 90 ms wiimote.Rumble = true wait 20 ms Wiimote.Led1 = 1 wait 75 ms Wiimote.Led2 = 1 wait 75 ms Wiimote.Led3 = 1 wait 75 ms Wiimote.Led4 = 1 wait 75 ms Wiimote.Led1 = 0 wait 75 ms Wiimote.Led2 = 0 wait 75 ms Wiimote.Led3 = 0 wait 75 ms Wiimote.Led4 = 0 wait 75 ms wiimote.Rumble = false endif // Nunchuck controls Z = wiimote.Nunchuk.ZButton NUMPAD8 = Wiimote.Nunchuk.CButton // Wiimote controls: S = wiimote.Plus b = wiimote.Minus r = wiimote.b NUMPAD8 = Wiimote.Up NUMPAD4 = Wiimote.Left NUMPAD6 = Wiimote.Right NUMPAD5 = Wiimote.Down a = Wiimote.A S = wiimote.One L = Wiimote.Two // Swordfighting if (wiimote.RelAccX > 25) or (wiimote.RelAccY > 25) or (wiimote.RelAccZ > 15) then B = true wiimote.Rumble = true wait 60 ms B = false wait 100 ms wiimote.Rumble = false endif |
ik heb je er ook nog een aantal gestuurd kan er niert meer versturen vandaag want ik zit aan mijn max van 20 personages.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:54 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Ey Poolvos ik je heb je aan mijn adressenlijst in de Wii toegevoegt heb hele zooi aan Mii-tjes voor je. ik doe het f zo omdat de PM je niet herkent![]()
Bij mij doet die het gewoon zonder problemenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:10 schreef metalheadBOC het volgende:
Ondervinden jullie momenteel ook probs met het Wii 24connect network?
Bij mij niet en dat is nadelig voor jou want ik probeer je een hoop Mii-tjes toe te zendenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:11 schreef poolvos het volgende:
[..]
Bij mij doet die het gewoon zonder problemen![]()
Heb je er een hele zwik gestuurd maar je mag er maar 20 per dag sturen en zit nu aan mn maxquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Bij mij niet en dat is nadelig voor jou want ik probeer je een hoop Mii-tjes toe te zenden![]()
ik heb hetzelfde maar morgen is er weer een dag.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:20 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Heb je er een hele zwik gestuurd maar je mag er maar 20 per dag sturen en zit nu aan mn max![]()
quote:Broadway CPU 729MHZ, 64MB GDDR3 (MEM2) geheugen, Hollywood GPU 243MHZ, 24MB geheugen, 88MB totaal geheugen.
Iddquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:26 schreef poolvos het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde maar morgen is er weer een dag.![]()
Blij dat je eindelijk weet wat er in de machine zit?quote:
Of een specsgeile Cell cpu likkende PS3 fanboy?quote:
Thnx voor de Mii-tjes T&Fquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:26 schreef poolvos het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde maar morgen is er weer een dag.![]()
Lol heb je teveel vrije tijd ofzo manquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef QuadiX het volgende:
Die batterijen raken wel snel op, begin nu aan mijn 3de set batterijen, en heb die wii pas twee weken.
Ga er bijna over nadenkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:47 schreef BMH het volgende:
Zet rumble gewoon uit als je langer wilt doen met je batterijen. 10 sec rumbelen kost namelijk +- 1% van je batterij
gaat vooral snel bij t gebruik van t "toetsenbord"quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:47 schreef BMH het volgende:
Zet rumble gewoon uit als je langer wilt doen met je batterijen. 10 sec rumbelen kost namelijk +- 1% van je batterij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |