It was I... je had al aangegeven dat de connector niet goed meer was... geen probleem!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:20 schreef KopieerMachine het volgende:
Iemand net mijn zalman koelding opgehaalt..
Ik een zak M&M's
hij Zalman vga koeler/chipset koeleren kreeg nog een stroomkabeltje cadeau
![]()
ik weet allleen niet wie het isIk was nog vergeten dat als de koeler niet draait, dat hij even de 3PIN connector aan moet drukken
![]()
Tjah, ik had het nog liggenquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:44 schreef ofnoavail het volgende:
[..]
It was I... je had al aangegeven dat de connector niet goed meer was... geen probleem!
Leuk knutselmateriaal voor een zak M&M's
thanx
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:33 schreef Borjoyzee het volgende:
Goede Deal met Ijsmuts![]()
Sega Megadrive verkocht aan hem, kwam op tijd afhalen en ging gewoon allemaal zoals het hoort:)
Whizzer2250, check dit eens?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Nope. Hij is er mee bezig zegt ie.
de naam is wel andersquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Whizzer2250, check dit eens?
http://www.marktplaats.nl(...)oDvX%26fromclick%3D1
Bedrijfje in Wieringerwerf in webdesign en hardware wat adverteert op marktplaats.
Zou het....?
nee denk het niet... Of is die kerel zo dom.... Ik weet niet.. Krijg nog steeds geld van hem...quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Whizzer2250, check dit eens?
http://www.marktplaats.nl(...)oDvX%26fromclick%3D1
Bedrijfje in Wieringerwerf in webdesign en hardware wat adverteert op marktplaats.
Zou het....?
I second that.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:08 schreef TSPO het volgende:
Goede ervaring met Svyatagor in [TK] Philips Matchline tv, 70 cm, 100 hz
Ik heb z'n tv opgepikt en een nokiatje achtergelaten. Mooie ruil
M&M's zijn opquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:44 schreef ofnoavail het volgende:
[..]
It was I... je had al aangegeven dat de connector niet goed meer was... geen probleem!
Leuk knutselmateriaal voor een zak M&M's
thanx
Is wederzijds,betaling was snel binnen en alles is goed verlopen in dit topicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef buitenbeentje het volgende:
Prettige ervaring met junkiexp: snel en prettig mailcontact en de modem goed verpakt ontvangen.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:57 schreef Snever het volgende:
Bij deze een zeer goede ervaring met user Meneermossel in dit topic. Heb van deze beste man een Nintendo DS gekocht met een aantal leuke spelletjes. Deal verliep goed en heb voor weinig geld een goed product ontvangen!
Met die user kan je goede zaken doen![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:01 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
![]()
( Over Snever kan overigens precies hetzelfde gezegd worden, duidelijke mail en pm wisseling en snelle betaling )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |