Heb je mailtje gehad inderdaad, ik had niet anders verwacht hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 18:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Tevens, onze deal is afgehandeld. Geld staat deze week weer op je rekening.
Gr,
Yori
Ik probeerde net het topic op 'internetoplichting' te bekijken hoe het nu staat, maar ik heb geen toegang meer?!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:25 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Nope. Hij is er mee bezig zegt ie.
idem ditoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik probeerde net het topic op 'internetoplichting' te bekijken hoe het nu staat, maar ik heb geen toegang meer?!
zie je PMquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef MeneerMossel het volgende:
Ik heb met DBBknown de ruil gedaan mijn N70 voor zijn mp3 speler en telefoon.
Mijn N70 is op op 24 januari ( de dag nadat we de deal hadden gesloten ) al bij hem aangekomen en tot op heden heb ik nog niets van hem ontvangen.
De communicatie gaat moeizaam, mailtjes die ik stuur worden niet beantwoord, telefoontjes die ik doe worden a. niet opgenomen of b. beantwoord met dat het nog iets langer duurt en bijna op de post gaat. Afgelopen zaterdag is volgens hem het pakje op de post gegaan maar bij de pakketpost en reguliere post van gisteren en vandaag zat het er niet bij.
Afspraken worden niet nagekomen, het pakket zou eigenlijk de dag erop op de bus gaan. Verder heeft DDBknown tot 2 keer toe beloofd dat er een track&trace nummer per mail zou worden gestuurd, maar ook deze heb ik nog niet mogen ontvangen.![]()
Tot het geheel is opgelost, dit even ter informatie voor andere kopers ( en verkopers )
Net contact gehad met DDBknown, eerst via z'n eigen mobiel geprobeerd, daarna maar even in het telefoonboek gezocht naar z'n adres en vervolgens via de mobiel van zijn moeder contact met hem gehad.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef MeneerMossel het volgende:
Ik heb met DBBknown de ruil gedaan mijn N70 voor zijn mp3 speler en telefoon.
Mijn N70 is op op 24 januari ( de dag nadat we de deal hadden gesloten ) al bij hem aangekomen en tot op heden heb ik nog niets van hem ontvangen.
De communicatie gaat moeizaam, mailtjes die ik stuur worden niet beantwoord, telefoontjes die ik doe worden a. niet opgenomen of b. beantwoord met dat het nog iets langer duurt en bijna op de post gaat. Afgelopen zaterdag is volgens hem het pakje op de post gegaan maar bij de pakketpost en reguliere post van gisteren en vandaag zat het er niet bij.
..
Dat genoegen is geheel wederzijds. Snel antwoord op mail, stickie snel in huis.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:35 schreef Sala-adin het volgende:
Een goede verkoop ervaring met buitenbeentje gehad
Thrackan:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:33 schreef Thrackan het volgende:
Goede ervaring met DiMacho: [TK] 2x512MB Corsair DDRPC4400 + Antec 430W + Zalman ZM-WB2
- Ben van en naar het station gereden (luxe!)
- De koffie was goed
- De hardware ziet er prima uit (moet nog getest worden)
- De betaling bij hem via internetbankieren was ideaal
- Het belachelijke verzoek of hij misschien wat extra cash kon bijleveren vanwege een gebroken pinpas werd zelfs ingewilligd
Ben alleen wat stijf en suf van de rijstijden via OV, maar ja, dat was mijn eigen voorstel
Insgelijks!quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:54 schreef icecoolsniper het volgende:
Prima ervaring met Heidi- oftewel Marjolein. Het spel dat ik gekocht had kwam 3 dagen later keurig verpakt binnen. Toppie!
Ingelijks meidquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:42 schreef teigan het volgende:
[TK] Need for speed: Carbon! (PC)
In dit topic van Snever Need for Speed Carbon gekocht..
Hij reageerde snel op mail, en vandaag lag het spel in de bus, goed verpakt in bubbeltjes karton, en het ziet er verder goed uit...
Daar kun je zaken mee doen!
Dude, de slowchat voor jouwquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Goeder ervaring met mijn alter-ego Kopieermachine, pakketje was goed verpakt.
Helaas kreeg ik hem op me kop en viel bewusteloos, Nu ben ik mijn MPS kwijt.. nu ben ik altijd alleen
Alsnog een dikke 10 Voor hem
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXXquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:24 schreef MeneerMossel het volgende:
[..]
Net contact gehad met DDBknown, eerst via z'n eigen mobiel geprobeerd, daarna maar even in het telefoonboek gezocht naar z'n adres en vervolgens via de mobiel van zijn moeder contact met hem gehad.
Blijkt dat het pakje dus nog niet op de post is gegaan, ondanks dat hij zaterdag heeft gemeld dat het pakje op de post was en dat er een heeeeleboel bubbeltjesplastic in zat. "Ik moest m'n prullenbak maar vast leeg maken, want dat was wel heeel veel bubbeltjesplastic, dat kon er vast niet in"
Na veel excuses vertelde hij dat het pakje voor het eind van deze week wel op de bus moest kunnen. Gevraagt of dit niet eerder kon, maar volgens DDBknown had hij morgen een drukke dag, dus donderdag ging het pakje op de bus. We wachten af..![]()
altijd fijn als je blij ben met je zelf, maar volgens mij hebben we daar andere subfora en topics voorquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:12 schreef KopieerMachine het volgende:
Goeder ervaring met mijn alter-ego Kopieermachine, pakketje was goed verpakt.
Helaas kreeg ik hem op me kop en viel bewusteloos, Nu ben ik mijn MPS kwijt.. nu ben ik altijd alleen
Alsnog een dikke 10 Voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |