Drie begrippen opschrijven is geen goed antwoord. En wat is de koude wereldoorlog?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
En het antwoord van de Havo 4 leerling in vraag 2 vind nog niet eens zo ontzettend dom. 't Is dat er '19e eeuw' in de vraagstelling staat, anders was het een verdedigbaar antwoord geweest.
een betere omschrijving dan koude oorlog eigenlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:12 schreef Djaser het volgende:
[..]
Drie begrippen opschrijven is geen goed antwoord. En wat is de koude wereldoorlog?
Eigenlijk komt het antwoord dus van een groot historisch lichtquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
een betere omschrijving dan koude oorlog eigenlijk
nee dat ook weer niet maar als je er over nadenkt was de koude oorlog net zo`n wereld oorlog als de 2de wereld oorlogquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:24 schreef Djaser het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het antwoord dus van een groot historisch licht
In context met waar de 1e en 2e wereldoorlog voor stonden en het doel van de koude oorlog ben ik het daar mee oneens,quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
nee dat ook weer niet maar als je er over nadenkt was de koude oorlog net zo`n wereld oorlog als de 2de wereld oorlog
het was een wereld wijde koude oorlog er zijn maar weinig landen die er niet door beinvloed zijnquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:53 schreef Djaser het volgende:
[..]
In context met waar de 1e en 2e wereldoorlog voor stonden en het doel van de koude oorlog ben ik het daar mee oneens,
Mmaar dat is offtopic...
Dat is wat mij betreft een prima omschrijving maar dat maakt het nog geen wereldoorlog.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
het was een wereld wijde koude oorlog
OMG ik lag echt dubbelquote:De middeleeuwers wisten niet hoe de pest ontstond en zich verspreide. Welke twee oorzaken bedachten zij?
SPOILERZe vonden een zondebok, ze dachten dat die afkomstig was van de joden.
De legendarische mevrouw die ergens in Oostenrijk op wintersport was en op de kaart Enschede aanwees. "Volgens mij zitten we hier..."quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:16 schreef Thorical het volgende:
Maar het doet me denken aan een thema bij de vakantieman waar mensen op een blinde kaart hun vakantieplaats moesten aanwijzen. Ook z'n trieste bedoening.
Oh ja, daarom kijk ik nooit naar RTL of dat soort zooi, om me dit soort momenten te besparen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:26 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De legendarische mevrouw die ergens in Oostenrijk op wintersport was en op de kaart Enschede aanwees. "Volgens mij zitten we hier..."
Dat was ongeveer 10 jaar geleden, toen keek iedereen nog RTL.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:29 schreef Duvel het volgende:
Oh ja, daarom kijk ik nooit naar RTL of dat soort zooi, om me dit soort momenten te besparen.
Niet!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat was ongeveer 10 jaar geleden, toen keek iedereen nog RTL.
valt dat ook onder de McDonaldisering van de samenleving?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:48 schreef Pietverdriet het volgende:
ja ja, zo zie je maar weer dat we de VS in niets onderdoen.
:-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |