okquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:09 schreef Rejected het volgende:
Nederlands: Tekstanalyse en samenvatting incl. woordenboek.
Engels: Tekstanalyse(Dus tekst met Multiple Choice vragen en open vragen).
Anders kijk je even rond op wat examen sites waar je oude examens in kunt zien. www.havovwo.nl bijv
bron: eindexamen.nlquote:Nadere toelichting woordenboek Nederlands
dinsdag 5 december 2006
Bij alle centrale examens (met uitzondering van de praktijkexamens) is
vanaf 2007 een eendelig verklarend woordenboek Nederlands toegestaan.
Dat woordenboek is gewoon een woordenboek Nederlands, dat mag nu omdat vorig jaar mensen woorden als "sedert" niet begrepen uit andere examens, en daar waren veel klachten over.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef saaw het volgende:
[..]
bron: eindexamen.nl
wat precies een verklarend woordenboek is zou ik niet weten, maar misschien heb je er wat aan
eindexamens engels en nederlands zijn trouwens wel ERG makkelijk
kloptquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:47 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
het eindexamen vwo is zwaar overrated![]()
Welke vwo examens zijn dan wel pittig?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef saaw het volgende:
[..]
wat precies een verklarend woordenboek is zou ik niet weten, maar misschien heb je er wat aan
Als je niet weet wat sedert betekent op je eindexamen, zou je eigenlijk helemaal geen eindexamen moeten doen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:53 schreef faberic het volgende:
[..]
Dat woordenboek is gewoon een woordenboek Nederlands, dat mag nu omdat vorig jaar mensen woorden als "sedert" niet begrepen uit andere examens, en daar waren veel klachten over.
Agreed, maar ik verzeker je dat 90% dan geen eindexamen zou doen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je niet weet wat sedert betekent op je eindexamen, zou je eigenlijk helemaal geen eindexamen moeten doen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:00 schreef Kebab het volgende:
[..]
Welke vwo examens zijn dan wel pittig?
Lekker rustig in de examenzaal dan. Al dat tuig dat complete maaltijden mee neemt voor een examen van 3 uur (dat in anderhalf tot 2 uur goed te doen is) moeten ze ook de toegang weigeren.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Agreed, maar ik verzeker je dat 90% dan geen eindexamen zou doen.
ff serieusquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef saaw het volgende:
[..]
Engels is idd een eitje, Nederlands vond ik toch nog redelijk kut. Had een 5,2 ofzo. In de herkansing een 5,8. Vooral dat samenvatten had ik wel een keer mogen oefenen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef saaw het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |