Dat zuigt, ja...quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:35 schreef Spekk het volgende:
[..]
Ik hem hem voor het eerst op de televisie gezien en daar draaien ze nooit de aftiteling. Dus kun je die scène helemaal nooit zien
och, ik vind eht wel grappig...zolang het maar niet in de bios hoeft te gebeuren. Met een DVD is het maar een kwestie van secondenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:00 schreef Zhenar het volgende:
Al vind ik "blijven zitten tot na de aftiteling" eigenlijk rijkelijk overgewaardeerd![]()
Is dat niet Pa Sparrow...?quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
en lijkt wel jack als davy jones crew zeemonster. tof.
[afbeelding]
Hij heeft volgens mij wel dezelfde kralen in zijn haar als Jack...quote:
denk het ook, maar die neus is wel erg Keithquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:44 schreef MadGuy het volgende:
Hij ziet er te jong uit voor Pa Sparrow. Ik denk dat het Jack zelf is.
Maar daar was het wel tofquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:59 schreef Hankster het volgende:
[..]
och, ik vind eht wel grappig...zolang het maar niet in de bios hoeft te gebeuren. Met een DVD is het maar een kwestie van seconden
Maar het begint wel een hype te worden daar in Hollywood. Bij X3 had je het bijvoorbeeld ook al.
Hier 24 mei.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:36 schreef __Saviour__ het volgende:
is die 25 mei een wereldpremiere?
Ik neem aan dat er net als vorig jaar een marathon gehouden zal worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
mooi tof dan!
ik ga op tijd tickets kopen, want het zal druk worden denk ik![]()
Yep.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef dutch-mamma het volgende:
In België toch al 23 mei?
Grmbl, das op donderdag...vriendin en ik willen gelijk samen gaan maar zij heeft donderdagavond stagequote:
Denk het ook, ogen van Pa Sparrow zij niet zo donker. Trouwens, waarom zou die pa van Jack nou ook weer een Davy Jones zeemonster zijn? Net als Bootstrap, zou niet leuk zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:44 schreef MadGuy het volgende:
Hij ziet er te jong uit voor Pa Sparrow. Ik denk dat het Jack zelf is.
's Middags gaan? Of zit je dan met werk?quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grmbl, das op donderdag...vriendin en ik willen gelijk samen gaan maar zij heeft donderdagavond stage![]()
Met beetje geluk issie misschien al op woensdagavond, net als deeltje 2.![]()
hoe oud zijn je kinderen.. bij 2 zat er ook een stel met 2 kinderen van 7 en 8 (ofzoiets) achter me.. ontzettend irritant..begrepen er niets van.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
's Middags gaan? Of zit je dan met werk?
Ik hoop 's middags met de kinderen te gaan, ze zijn dan al om half 3 uit school!
Mijn jongste wordt enkele dagen na de premiere 9. Hij was 5 toen hij voor het eerst Pirates zag (op dvd). ik zal het andere ouders met zulke jonge kinderen niet aanraden, maar hij was al gefascineerd door piraten en zombies voor Curse of the Black Pearl uit was...!quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:35 schreef avotar het volgende:
[..]
hoe oud zijn je kinderen.. bij 2 zat er ook een stel met 2 kinderen van 7 en 8 (ofzoiets) achter me.. ontzettend irritant..begrepen er niets van.
Dat is dan wel een ritje naar Metropolis waardquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:15 schreef dutch-mamma het volgende:
In België toch al 23 mei?
We zitten dan allebei met stage. Heb het er gister nog ff met haar over gehad en ze wil eventueel die woensdagavond ervoor omdat we de volgende dag school hebben (toevallig een terugkomdag) en daar hoef je niet fit voor de zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:09 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
's Middags gaan? Of zit je dan met werk?
Ik hoop 's middags met de kinderen te gaan, ze zijn dan al om half 3 uit school!
Vliss. is toch niet zoooo erg duur? Woon ook in Zeeland.quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:09 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat is dan wel een ritje naar Metropolis waard. Leuk hoor wonen in Zeeland: Rotterdam of Vlissingen is een bios, maar Vlissingen is stervensduur. En aangezien Antwerpen net zo ver rijden is
. Eens kijken of het te doen is om tickets te halen daar.
Ik ben ooit een weekend naar Antwerpen gegaan. Reis van 220 km. Speciaal gereisd naar een Belgische bioscoop. We wilden namelijk niet maanden wachten tot The Libertine ook eens in Nederland zou komen...quote:Op donderdag 22 maart 2007 21:09 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dat is dan wel een ritje naar Metropolis waard. Leuk hoor wonen in Zeeland: Rotterdam of Vlissingen is een bios, maar Vlissingen is stervensduur. En aangezien Antwerpen net zo ver rijden is
. Eens kijken of het te doen is om tickets te halen daar.
Ik vind ¤ 8,50 in het winterseizoen toch duur als je het vergelijkt met een 7,50 bij een pathé. Valt wel mee opzich natuurlijk, maar 3 euro voor een kwart liter cola vind ik toch wel best forsquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vliss. is toch niet zoooo erg duur? Woon ook in Zeeland.![]()
Ach, die ene Euro, hoe zuunig ben je als Zeeuw?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:50 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ik vind ¤ 8,50 in het winterseizoen toch duur als je het vergelijkt met een 7,50 bij een pathé. Valt wel mee opzich natuurlijk, maar 3 euro voor een kwart liter cola vind ik toch wel best fors![]()
Doe ik ook. Moet je kijken wat je met 2 kids in je kielzog kwijt bent voor drinken en popcornquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, die ene Euro, hoe zuunig ben je als Zeeuw?![]()
Maar eten/drinken is indd. niet goedkoop daarzo. Had vd zomer drinken binnen gesmokkeld. I'm so bad.![]()
Niemand verplicht je toch dat spul te kopen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:23 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Doe ik ook. Moet je kijken wat je met 2 kids in je kielzog kwijt bent voor drinken en popcorn![]()
Je kunt toch niet een film kijken in de bios zonder eten!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:23 schreef wonderer het volgende:
Niemand verplicht je toch dat spul te kopen?Wij halen ook bijna nooit wat als we naar de film gaan.
Ik ook niet. Ik neem wat van huis mee!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niemand verplicht je toch dat spul te kopen?Wij halen ook bijna nooit wat als we naar de film gaan.
Precies, en met tickets voor $8,50 gun ik ze die vier piek ook niet (vooral niet voor de kwaliteit scherm/geluid die je dan krijgtquote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:34 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is echt enorme afzetterij zeg, 4 dollar voor 1 liter
Haha, bij Pathé de Kuip zit er een Aldi, dus wij wat gekocht daar, werd bij Pathé zelf m'n chips van 30 cent ingepiktquote:Op zondag 25 maart 2007 00:06 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik neem wat van huis mee!![]()
Ik vraag me af (maar waarschijnlijk ben ik nu te offtopic) of ze dat recht wel hebben...quote:Op zondag 25 maart 2007 15:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Haha, bij Pathé de Kuip zit er een Aldi, dus wij wat gekocht daar, werd bij Pathé zelf m'n chips van 30 cent ingepiktMocht 't later op komen halen, ja hou dan maar
![]()
Haha, das een goede.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ik weet het wel van pretparken en evenementen. Neem dan drinken mee in een bidon en zeg dat ik daar medicatie in heb zitten omdat ik een zeldzame stofwisselingsziekte heb![]()
Als het een principekwestie is moet je er geen smoesjes omheen verzinnen.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef dutch-mamma het volgende:
Sorry, hoor, maar voor mij is zoiets een principekwestie![]()
Gingen ze je tas controleren ofzo?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:09 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Haha, bij Pathé de Kuip zit er een Aldi, dus wij wat gekocht daar, werd bij Pathé zelf m'n chips van 30 cent ingepiktMocht 't later op komen halen, ja hou dan maar
![]()
Sowieso vind ik het een beetje mislukt dat Jack vader er ook nog eens bij moet komen. Deel 4 gaat vast over de moeder van Elizabeth.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk het ook, ogen van Pa Sparrow zij niet zo donker. Trouwens, waarom zou die pa van Jack nou ook weer een Davy Jones zeemonster zijn? Net als Bootstrap, zou niet leuk zijn.![]()
Ja, we hadden het over eten/drinken kopen of meenemen als we erheen gaanquote:Op woensdag 28 maart 2007 13:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik dacht dat dit het Pirates of the Caribbean topic was?!![]()
![]()
Inderdaad, maar alleen die ene keer. Het was dan ook rustig (voor 12 uur 's middags). Maar van mij mochten ze m'n chips wel zelf houden, voor 30 cent ga ik er niet moeilijk over doen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 13:18 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Gingen ze je tas controleren ofzo?
Wij smokkelen ook wel eens wat mee naar binnen.
quote:Op zondag 25 maart 2007 15:32 schreef dutch-mamma het volgende:
Neem dan drinken mee in een bidon en zeg dat ik daar medicatie in heb zitten omdat ik een zeldzame stofwisselingsziekte heb![]()
Sorry, hoor, maar voor mij is zoiets een principekwestie![]()
http://movies.yahoo.com/f(...)beanatworldsend.htmlquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef 7eVeNL het volgende:
Ben een beetje uit de running geweest qua laatste film nieuwtjes, maar is er ondertussen al een HD trailer beschikbaar?
Vette shit!quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://movies.yahoo.com/f(...)beanatworldsend.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |