quote:Op maandag 19 maart 2007 20:41 schreef dutch-mamma het volgende:
Beter nog:
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1564505&sdm=web&qtw=640&qth=400
8 uur / 41 minquote:Op maandag 19 maart 2007 16:11 schreef Patch het volgende:
hoe lang nu nog?
Ja, nu willen we eindelijk wel eens de Amerikaanse versiequote:Op maandag 19 maart 2007 22:00 schreef magnifor het volgende:
Hier de trailer mensen:
http://magnifor.110mb.com/?p=32
Dan moet je even geduld hebben.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, nu willen we eindelijk wel eens de Amerikaanse versie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tomatensoep is roder dan groentensoep
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:31 schreef Fleur_Powers het volgende:
SUPER!!!Mja, ik vraag me ook af wat er gaat gebeuren met Jack!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke trailer!Oeh jack
Davy Jones
!
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
Hij zit toch in de trailerquote:
Je bedoelt toch niet die gladjakker met die witte pruik he? Want da's Norrington nietquote:
Nee, niet die.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die gladjakker met die witte pruik he? Want da's Norrington niet
De website klaagt dat ik WMP niet heb geinstalleerd dus ik heb de trailer als Flash moeten bekijken dus ik kan iets gemist hebben.
Yep, da's idd Norrington. Ik vond alleen 'piraat' Norrington veel leuker...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, niet die.
Maar ergens komt Norrington wel voorbij (volgens mij), in een blauw pak en (ook) met een witte pruik.
Ik ben nog heen en weer gegaan om te vergelijken met die andere knakker. Ze lijken best op elkaar, maar volgens mij is het toch echt Norrington in die ene shot.![]()
Nog maar een keer kijken dan... bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:56 schreef Patch het volgende:
Norrington is in de trailer te zien, hij trekt een zwaard en kijkt er even bedenkelijk naar...
01.06quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nog maar een keer kijken dan... bedankt voor de tip
Vraag mij af wie/wat dat is idd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
en lijkt wel jack als davy jones crew zeemonster. tof.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:26 schreef wonderer het volgende:Misschien komt dat vervloekt goud weer terug. Dat hij dan vervloekt is enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kan je dat spul kopen dan?
Ik heb ze gezien bij Target en Walmart. Sneak Preview poppetje, had er geloof ik al een post over gemaakt. Ze waren al in de uitverkoopquote:Op woensdag 21 maart 2007 01:29 schreef magnifor het volgende:
[..]
Misschien komt dat vervloekt goud weer terug. Dat hij dan vervloekt is enzo.
Waar kan je dat spul kopen dan?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 01:26 schreef wonderer het volgende:Hij werd toch zombie in deel 1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Is die vloek niet opgeheven? Barbossa was namelijk ook een zombi, maar die was het aan het eind niet meer waardoor hij gedood kon worden..quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:40 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hij werd toch zombie in deel 1?
Wat ik overigens nooit begrepen heb: waarom is het aapje nog steeds een ondode?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Is die vloek niet opgeheven? Barbossa was namelijk ook een zombi, maar die was het aan het eind niet meer waardoor hij gedood kon worden..
Had die aan het einde van de film niet gauw nog een goudstuk gepakt?quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat ik overigens nooit begrepen heb: waarom is het aapje nog steeds een ondode?
quote:[After the credits]
[ Jack the monkey emerges from the water and scampers over to the chest with the Aztec gold; he takes one of the medallions and is cursed once more; the moonlight shows the monkey as a skeleton and screeching, he jumps at the camera]
Die heeft in deel 1, na de aftiteling, nog een munt uit de kist gestolen, die is dus opnieuw vervloekt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat ik overigens nooit begrepen heb: waarom is het aapje nog steeds een ondode?
Dan heb je vast ook het ' hondje-als-kanibalen-koning' van Pirates II gemist...!quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:00 schreef Zhenar het volgende:
Wat een eigenwijze kut aap is het toch!![]()
En wat suf dat ik dat nog niet wistAl vind ik "blijven zitten tot na de aftiteling" eigenlijk rijkelijk overgewaardeerd
![]()
Nee, want toen werd ik gedwongen door vrienden om te blijven zitten... wat een deceptiequote:Op woensdag 21 maart 2007 12:31 schreef Fleur_Powers het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook het ' hondje-als-kanibalen-koning' van Pirates II gemist...!
Wij waren ook de enigen die het bij deel 2 dedenquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:00 schreef Zhenar het volgende:
Wat een eigenwijze kut aap is het toch!![]()
En wat suf dat ik dat nog niet wistAl vind ik "blijven zitten tot na de aftiteling" eigenlijk rijkelijk overgewaardeerd
![]()
Ik hem hem voor het eerst op de televisie gezien en daar draaien ze nooit de aftiteling. Dus kun je die scène helemaal nooit zienquote:Op woensdag 21 maart 2007 12:00 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |