Nosh, je hebt je wit voetje gehaald hoor!quote:Slotje, om een wit voetje te halen bij Dirktator, en op deze vuige manier zijn rechterhand te worden ten tijde van zijn geplande staatsgreep.
En omdat het een kuttopic is.
Klik eens op 'my active topics' bovenaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:56 schreef Oranjestopcontact het volgende:
Mijn topic is verdwenen![]()
Over stil staande mensen![]()
JANET !!! Waar is mijn topic ?
Dan wens ik je veel plezier op fok.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:07 schreef Oranjestopcontact het volgende:
Ik zei nog wel Freule tegen je![]()
Ik had mijn gedrag gecorrigeerd en het rechte pad in geslagen, door deze trap in de rug keer ik weer terug in mijn oude Big though pimpin gansta leven hor![]()
LEUGENS!! VERREKTE LEUGENS!! HET IS NIET WAAR, GELOOF HET NIET!!quote:
Sandstorm, ga op een morfinepil kluiven.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Janetje en ik gaan daten![]()
He Janetteketet![]()
niet voordat je van -sandstorms- ghb geproefd hebtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Sandstorm, ga op een morfinepil kluiven.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
niet voordat je van -sandstorms- ghb geproefd hebt![]()
echt gek dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee maar ff serieus janetje. Heb je geen zin om een keer met me af te spreken. Volgens mijn vind jij me echt te gek.
Nee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee maar ff serieus janetje. Heb je geen zin om een keer met me af te spreken. Volgens mijn vind jij me echt te gek.
goed onderbouwde comment ookquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je bent toch niet.... lesbisch he ?
Nee, en ja.quote:
zeggen dat nis te gay voor woordenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Nee, en ja.
Ga even met elkaar msn'en ofzo, postmortum, sandstorm... kunnen jullie saampjes afspreken.
Ik ben niet eng enzo. En heb ook geen lolleraids.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Nee, en ja.
Ga even met elkaar msn'en ofzo, postmortum, sandstorm... kunnen jullie saampjes afspreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |