Dit is net zo effectief als de keeper van een G-team die roept dat hij 'Feyenoord er wel even bovenop wilt helpen. 'quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef Eightball het volgende:
Hey, onderbouwen is toch het credo van jou en je vriendinnetje?
Als dat het criterium is help ik je effe.
Mwah.. valt best mee hoor, wij hebben een mass-delete functie.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:39 schreef Eightball het volgende:
Whehehe, de PM-machine van de FA's draait overuren.
We hebben een freak, WE HEBBEN EEN FREAK! Doe iets! DOE IETS!!!! ,Help...![]()
Je wou er echt serieuze reacties op krijgen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:03 schreef -skippybal- het volgende:
Janetje wtf doe je?! Is serieus hoor!!![]()
Impliceer je nou dat KLB een onzinforum is?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je wou er echt serieuze reacties op krijgen?
Open 'm dan in Lif..
KLB is leuker. LIF komen ze toch alleen maar met domme linkjes en "als je het morgen nog hebt huisarts bellen"quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je wou er echt serieuze reacties op krijgen?
Open 'm dan in Lif..
Kijk eens naar je topic.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
KLB is leuker. LIF komen ze toch alleen maar met domme linkjes en "als je het morgen nog hebt huisarts bellen"![]()
Veldmuis, ga buitenspelen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat KLB een onzinforum is?
Het was een goed topic. Beter iig dan die verzonnen onzin en topic nummer 31546 over bejaarden...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kijk eens naar je topic.
Zie je het verschil?
Nou daarom is 'ie dicht.
...
Je kreeg er geen enkele niet-bagger reactie op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het was een goed topic. Beter iig dan die verzonnen onzin en topic nummer 31546 over bejaarden...
Laat dan maar lekker dicht en gooi andere zooi ook eens dicht...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je kreeg er geen enkele niet-bagger reactie op.
Je kan kiezen, ik laat hem dicht, of ik schoon 'm op en flikker 'm naar LIF.
Mooi.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Laat dan maar lekker dicht en gooi andere zooi ook eens dicht...
Ik kom niet in STA, en die drie in KLB blijven nog wel even open.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:21 schreef veldmuis het volgende:
Gaat mijn topic nou ook dicht ?
Top! Je bent een topwijf, weet je dat?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kom niet in STA, en die drie in KLB blijven nog wel even open.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Top! Je bent een topwijf, weet je dat?
quote:
Wat maakt een topic tot een topic met een ONZ-karakter?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie:
Janetje, Termie, Nosh en ik vonden het een stom topic.
Het topic was erg slecht en had een ONZ-karakter.
En om baggeren tegen te gaan in KLB, heeft Janetje besloten het topic te slotten.
Stom topic riepen we nog, en we sloten het topic.
Einde.
Een topic waarin iemand komt vertellen dat ie in bad zat, en z'n vader nakend binnen kwam.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:46 schreef diginoob het volgende:
[..]
Wat maakt een topic tot een topic met een ONZ-karakter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |