ze waren te geniaalquote:
Ja dat was het, dat kan de rest van de users niet aan.quote:
Ik heb 'm toch nog niet gesloten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:27 schreef postmortum het volgende:
"project" : dit is een serieus topic
ik ben je gewoon voor deze keerquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb 'm toch nog niet gesloten.
Godverdomme Sandstorm.. ga je nou echt overal over zeiken?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
En nu ben je te ver gegaan Janetje !!!!
Je hebt mijn topic waardoor ik eeuwige roem heb vergaard geslotenHet Slet genaaid, Beurs weg -topic was heilig.........
![]()
![]()
Zet hem dan in ONZ, daar doen ze niet zo moeilijk. Als is het maar dattie open blijft
1: Ja ik zeik overal over, dat weet je tochquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godverdomme Sandstorm.. ga je nou echt overal over zeiken?
De tering.
Ik heb het niet op je voorzien. Topics die onnodig gekickt worden, worden gesloten. Punt.
Daarnaast, de eerste twee pagina's gingen nog ergens over. De rest is gewoon telkens dat topic kicken zonder wat toe te voegen. Er komen geen updates meer over of wel? Je wou nog even wat toevoegen aan het topic? lijkt me niet.. behalve dan 'oeh kijk hoeveel lemminkjes er over zijn gemaakt'.
Ik heb dat topic niet voor niks de afgelopen zoveel tijd weer naar beneden geschopt als 'ie weer eens doelloos gekickt werd, het is maar eens afgelopen.
Dan open je hem gelijk maar in onzin. We zijn geen postbodes ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
En nu ben je te ver gegaan Janetje !!!!
Je hebt mijn topic waardoor ik eeuwige roem heb vergaard geslotenHet Slet genaaid, Beurs weg -topic was heilig.........
![]()
![]()
Zet hem dan in ONZ, daar doen ze niet zo moeilijk. Als is het maar dattie open blijft
Das een topic van een half jaar oudquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan open je hem gelijk maar in onzin. We zijn geen postbodes ofzo.
Ehh.. dat wás een serieus antwoord.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:44 schreef Nitrane het volgende:
[..]
ik stel een serieuse vraag en wil dan een serieus antwoord.
Er ontstond een slowchattopic.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:57 schreef IHVK het volgende:
Tief op?
Lekker vriendelijk weer.![]()
Er onstond een serieuze discussie over klagen in KLB.
Ik vond jouw sluitpost beter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Er ontstond een slowchattopic.
En hij was ook niet zo vriendelijk... maar het was ook een stom topic..
quote:Dropje?
Hihihi, *termie aanstootquote:
*geeftquote:![]()
Tief op ja. In de zin van: 'Tief op' met die bagger.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:57 schreef IHVK het volgende:
Tief op?
Lekker vriendelijk weer.![]()
Er onstond een serieuze discussie over klagen in KLB.
Ok.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tief op ja. In de zin van: 'Tief op' met die bagger.
Dat topic is om te beginnen al stukken beter onderbouwt dan die van jou.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:11 schreef Eightball het volgende:
Leg eens uit a.u.b.?
Waarom mogen spieren in je been wel?
Heh? Onderbouwen in KLB?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:15 schreef The_Terminator het volgende:
Dat topic is om te beginnen al stukken beter onderbouwt dan die van jou.
Omdat dat topic meer potentie heeft dan een tweezins-OP, waarvan de helft bestaat uit willekeurig bij elkaar getyfte krachttermen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:11 schreef Eightball het volgende:
Leg eens uit a.u.b.?
Waarom mogen spieren in je been wel?
Ja, onderbouw of open niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef Eightball het volgende:
[..]
Heh? Onderbouwen in KLB?![]()
Rot toch op man.
Onderbouwen in KLB ja. En kap eens overal slotje te roepen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:16 schreef Eightball het volgende:
[..]
Heh? Onderbouwen in KLB?![]()
Rot toch op man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |