Waar?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:01 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]wat voor eentje ?
[..]
Ik heul niet.
Btw kom ik een beetje serieus over ?ik heb sollicitatie gedaan als modje
Ik oefen een beetje
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:00 schreef Blauw_Hert het volgende:
Trouwens.... hou je bek is mislukte faxAls er hier een bagger user is dan ben jij dat wel
Hou het bondiger. Kort maar krachtig dus.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Zou je willen ophouden met het zoeken van een discussie ?
Je topic is op slot, en dat blijft 'ie.
Als je wil slowchatten, doe dat lekker in ONZ.
Moddagboek.. achter de schermen te verkrijgen.. met speciaal extra vakje voor dreigbrieven.quote:
ONTOPIC !quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hou het bondiger. Kort maar krachtig dus.
Oke die vraagteken moest niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hou het bondiger. Kort maar krachtig dus.
Met mijn voorgaande reactie gaf ik hem de ruimte een weerwoord te geven.quote:Hou op met het zoeken van een discussie.
Je topic is op slot en dat blijft 'ie
Slowchatten doe je maar lekker in ONZ.
Leukquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moddagboek.. achter de schermen te verkrijgen.. met speciaal extra vakje voor dreigbrieven.![]()
Inclusief handboekje "trek het je niet zo aan".
Ontopic! Baggeraars mogen weer naar ONZ!quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:05 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Oke die vraagteken moest niet.
Dus eigenlijk had ik moeten zeggen.
[..]
Met mijn voorgaande reactie gaf ik hem de ruimte een weerwoord te geven.
Dat moet ik dus vermijden.
Hihi, het werkt..quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:08 schreef KopieerMachine het volgende:
Oke, tot ziens.
Fijne avond nog
Groettekes aan de kinderen.
*Kopieer = foetsie*
Kut Koffiequote:Op woensdag 3 januari 2007 17:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Zou je willen ophouden met het zoeken van een discussie ?
Je topic is op slot, en dat blijft 'ie.
Als je wil slowchatten, doe dat lekker in ONZ.
En nou opzouten uit de KLB FB, als je wat te zeuren hebt over een -onterecht- gesloten topic kom je maar terug.quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef Blauw_Hert het volgende:
[..]
Kut Koffie
AHA ! Bewijs dat jij een bagger user bint mit umlaut
Ik boek hem vet hard uit de FB ouwesquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
En nou opzouten uit de KLB FB, als je wat te zeuren hebt over een -onterecht- gesloten topic kom je maar terug.
slijmerdquote:
Hou op met bashen bagger user !quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:29 schreef KopieerMachine het volgende:
Blauw_hert.
Je snapt toch zeker wel wat ophouden is.
Hou dan ook op, toon respect voor Janetje en Biogarde.
EN NU BASTA
Check je mail.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:41 schreef Blauw_Hert het volgende:
[..]
Hou op met bashen bagger user !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |