Nog een weekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:32 schreef Gloeidoos het volgende:
Hoeveel tijd heb je voor die opdracht?
Je klacht is dat je je huiswerk _niet_ mag maken?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Teunebeun het volgende:
Ja dat zeggen ze ook maar nu mag dat niet meer!
Jah want dat wil ik heel graag want ik wil die examen afleggen want anders kan ik geen werk vinden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:33 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Je klacht is dat je je huiswerk _niet_ mag maken?
Zeg vriend hou daar over op want straks is dat nog zoquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:34 schreef Robinho90 het volgende:
Als ze zo streng waren lag je nu wel in bed
Mijn pubertijd is voorbij ja. Ik wil mijn huiswerk maken maar dat mag niet van mijn ouders.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:36 schreef littledrummergirl het volgende:
het gaat allemaal over, als je puberteit voorbij is
Het is bijna kwart voor 11 horquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:36 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Zeg vriend hou daar over op want straks is dat nog zoen moet ik al rond 9 uur in bed liggen.
Ik word later niet zo streng beter dan mijn ouders. Ze laten gewoon hun eigen kind geen huiswerk makenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:37 schreef Koenz0r het volgende:
Geboortedatum: 16-06-1992
Opleiding: VMBO-T daarna hoop ik ict en horeca
Ik moet een film presenteren met ons beiden erin dusquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:38 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Het is bijna kwart voor 11 hor.
Je hebt toch nog zat dagen vrij om het te maken? Haal gewoon van internet werkt altijd![]()
Nee niet morgen wel als de school begint. De school begint op 8 januariquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef Geqxon het volgende:
Sterker nog: Hoe lang wist je dat je die opdracht al moest maken? En hij moet morgen af? Midden in de vakantie?
En die leraar, vind die jullie twee ook heel speciaal? En je ouders, die mogen zeker niks van die opdracht weten?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:39 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik moet een film presenteren met ons beiden erin dusOh almachtige god sta mij bij
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En die leraar, vind die jullie twee ook heel speciaal? denk het niet En je ouders, die mogen zeker niks van die opdracht weten?Ik heb ze dat al een paar weken terug vertelt!
En dat je dat examen niet hoeft te maken als je deze opdracht doet, is dat soms omdat hij jullie grote vriend is?Nee ik haat die leraar Een liegbeest is het !
Nee we hebben geen speciale bandquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef Geqxon het volgende:
En in die film, moeten jullie daar ook in je ondergoed in spelen?Nee. Het is een opdracht voor de gehele klas! Raakt de man je ook wel eens op speciaale plekken aan?Nope hij heeft me nog nooit aangeraakt en als ie dat deed dan gaf ik hem een klap op zijn kanus ! Zegt hij ook dat niemand wat mag weten van jullie speciaale band?
Ik wil graag verdienen vriendquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:45 schreef Maikuuul het volgende:
Jij verteld je ouders over je huiswerk
sad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |