quote:Op maandag 12 november 2007 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Janice is
Ramiro's design deed me denken aan zo'n C&A broek voor kiddo's, iets waar je moeder je hele sociale basisschool leven en reputatie mee verneukt.
JDFIH Squote:Op maandag 12 november 2007 22:40 schreef apestaartje het volgende:
Enorme spoiler:
Onder onderstaande link vind je welke drie uiteindelijk de finale zullen bereiken.
http://therealmayday.hyve(...)ts_been_4_ever/UqGl/
Haha, als je t al verwachtte, is't toch niet zo'n rampquote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
JDFIH S![]()
ik kon mezelf niet inhoudenMaar het waren wel de 3 die ik verwachtte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Kidney_Bean op 13-11-2007 12:51:38 ]
stom he.. werd er ook een beetje pissed vanquote:Op maandag 12 november 2007 22:31 schreef Toeps het volgende:
Die van Django staat natuurlijk voor geen meter bij "gigantisch grote maat 31"
Wedden van wel!
Hangt er vanaf hoe lang je bent. En bij welke winkel je het koopt.quote:Op maandag 26 november 2007 21:34 schreef YPPY het volgende:
Nee hoor, maat 31 is verschrikkelijk groot.
Ik bedoelde die broek die absoluut niet in de verschrikkelijk grote maat 31 gemaakt kon worden.quote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je bent. En bij welke winkel je het koopt.
Ja maar die jurk van Peter was om te huilen, dus een terechtequote:Op maandag 26 november 2007 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Die Ramiro is echt een verschrikking... van mij had ie exit gemogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |