Daryl van Wouw. Loopt idd constant met een headphone op omdat-ie dan zgn. inspiratie krijgt oidquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:51 schreef matthijst het volgende:
Werd die negert met een koptelefoon op zijn hoofd geboren ofzo?
Gast loopt toch kats voor lul
Ook sneu: loopt ie te janken op die gast met zn oranje jurk... en dan laten ze hem wel winnen.
Hoop interessantdoenerij, over smaak valt niet te twisten, maar die mafkezen hier menen wel te kunnen vertellen wat "hip" is... Pfff moe van zulk soort zweverige treehug types
Je vergeet wat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
SHO -> FTR
Het is een beetje een geflipte gast inderdaad, maar die Janice is ook wat irritant bezig...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:01 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vind Ramiro een beetje eng!
Zoveel deed ze niet fout toch?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat een lul die Ramiro.... dan gaat ie zijn model een beetje staan uit te kafferen![]()
![]()
Ik heb er verder geen verstand van maar volgens mij zit het probleem vooral bij die gast zelf... die heeft zo'n groot ego terwijl het eigenlijk een schreeuwende prutser isquote:
Juist, ik heb de jury nog nooit iets over de modellen horen zeggen, hij zou sowieso bij de laatste 2 hebben gezeten. Maar aangezien hij volgende week blijft doorzeuren kiest hij haar wel opnieuw?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen verstand van maar volgens mij zit het probleem vooral bij die gast zelf... die heeft zo'n groot ego terwijl het eigenlijk een schreeuwende prutser is
Ja echt héquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef Toeps het volgende:
Het gaat altijd zo snel...
Maar ik vind die Ramiro maar een engerd.
Als je kijkt naar wat er nu in de H&M / Vero Moda hangt, vind ik die housebroek niet eens zo'n onlogisch verzinsel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:54 schreef wizarddragon het volgende:
Die housebroek.
Bij alle creaties had ik zoiets van: "Wow, waren de designers aan de XTC ofzo?!?".
Dat zijn ook mijn 2 favorieten! Dat topje van Joshua vond ik best mooi, vooral toen hij die witte koffiepads eruit had gehaald. Die Janice is een joke. Zijn creatie was echt af-grij-se-lijk, ik denk dat ze hem erin laten om z'n ADHD-kwaliteiten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:55 schreef Ephemera het volgende:
Shiiit.. ik vond Anouk juist de tofste.![]()
Nouja.. dan support ik Django en Joshua maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |