ik geloof omdat ze heel goed kon lopen op de catwalk, maar weet het niet zeker meerquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:06 schreef Tezz het volgende:
Waarom blijven ze in godsnaam telkens Morgan kiezen?? Zal volgende afl. niet meer gebeuren denk ik!
je mag wel in de stijl zijn van, maar niet iets namaken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vond het echt een onzinreden trouwens dat Alexandra andere fashionnamen noemde als inpiratie, terwijl de jury zelf bij iedereen roept: "oh wow, that's really gucci-esk!" en "oh dat is mooi, dat zou zo bij Michael Kors in de collectie kunnen!"
Hoezo jezelf tegenspreken.
Kevin.quote:
Mee eens, hoewel ik het ook niet erg zou vinden als Jay zou winnen; 't ziet er minder gelikt uit dan de creaties van Kara Saun, maar hij is wel iets origineler. Robert was een joke, die hebben ze er zo lang in laten zitten omdat ie constant bloot door dat huis struinde....wat een domme jongens is dat. (En naar mijn smaak ook iets te vadsig)quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef Copycat het volgende:
Robert of Wendy mochten er wat mij betreft allebei uit. Lood om oud ijzer qua slechte creaties. Robert's outfit was cheap, onorgineel en dat shirt zag eruit alsof het na 1 x wassen uit elkaar zou donderen. Wendy's pakje was te suf voor woorden, dus die maak ik er verder ook niet aan vuil.
Mijn voorspelling:
Volgende week Wendy eruit. In de finale eindigt Austin op een derde en Jay op de tweede plaats. Kara Saun wint. Terecht.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Mee eens, hoewel ik het ook niet erg zou vinden als Jay zou winnen; 't ziet er minder gelikt uit dan de creaties van Kara Saun, maar hij is wel iets origineler. Robert was een joke, die hebben ze er zo lang in laten zitten omdat ie constant bloot door dat huis struinde....wat een domme jongens is dat. (En naar mijn smaak ook iets te vadsig)
Wendy had er ook allang uitgemoeten, dat laatste postbodepakje: te saai voor woorden en inderdaad; plooien aan de zijkant, nóóóóit doen, of je moet het leuk vinden er uit te zien als een nijlpaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |