abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:50:11 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45841499
Ik ga meer en meer voor Kara Saun.
Sophisticated, professioneel.

Austin vind ik vooralsnog een beetje voorspelbaar, met z'n op Esther Williams geïnspireerde idee.

We kunnen weer!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:07:10 #77
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_45842172
Hahaha die morgan is toch dom heeeyy, en ze is ook nog dronken volgens mij!!

"What's wrong???"

Haha
I'm just a girl in the world.
pi_45847433
Waarom blijven ze in godsnaam telkens Morgan kiezen?? Zal volgende afl. niet meer gebeuren denk ik!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  woensdag 31 januari 2007 @ 10:03:41 #79
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_45848963
Omdat Morgan hoogstwaarschijnlijk is ingehuurd voor de kijkcijfers en ze niet weg mag van de sponsors
  woensdag 31 januari 2007 @ 10:24:11 #80
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_45849328
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 08:06 schreef Tezz het volgende:
Waarom blijven ze in godsnaam telkens Morgan kiezen?? Zal volgende afl. niet meer gebeuren denk ik!
ik geloof omdat ze heel goed kon lopen op de catwalk, maar weet het niet zeker meer
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  woensdag 31 januari 2007 @ 10:32:34 #81
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_45849511
ik vond austins creatie weer top. hij had zich dan misschien wel door iemand laten inspireren, maar dat blonde meisje waar ik de naam van vergeet had gewoon iets nagemaakt...
  woensdag 31 januari 2007 @ 10:35:37 #82
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_45849587
Ik vond het echt een onzinreden trouwens dat Alexandra andere fashionnamen noemde als inpiratie, terwijl de jury zelf bij iedereen roept: "oh wow, that's really gucci-esk!" en "oh dat is mooi, dat zou zo bij Michael Kors in de collectie kunnen!"

Hoezo jezelf tegenspreken.
  woensdag 31 januari 2007 @ 11:06:05 #83
39114 Angst
pi_45850360
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vond het echt een onzinreden trouwens dat Alexandra andere fashionnamen noemde als inpiratie, terwijl de jury zelf bij iedereen roept: "oh wow, that's really gucci-esk!" en "oh dat is mooi, dat zou zo bij Michael Kors in de collectie kunnen!"

Hoezo jezelf tegenspreken.
je mag wel in de stijl zijn van, maar niet iets namaken.
Haar bikini-tje verschilt gewoon niet zoveel van wat je winkel koopt, en daarbij was het veelste bloot (het zat ook niet zo goed)
en opzich was het misschien aardig, in vergelijking met de andere kanidaten, was het gewoon het slechtst
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
pi_45853061
Heb het ook gezien, vond het wel een leuke serie . Heb alleen niet het einde kunnen zien, omdat ik in slaap ben gevallen . Even kijken of er een herhaling is.
pi_45853639
Ik vond Kara Saun echt geweldig! Zo verschrikkelijk mooi, denk wel dat zij m'n favoriet is.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_45857861
Ik vond Alexandra zeker niet het slechtst. Vooral als je over het geheel kijkt heeft zij bv. veel betere ontwerpen dan Robert. Dat vind ik echt iemand zonder talent. Dat blauwe badpak: alsof daar iets artistieks aan was, hij heeft nog niet iets gemaakt waarvan ik dacht; ja, die kan wat.
Kara Saun d'r bikini was bv ook heel gewoon: het werd een plaatje door de omslagdoek, maar dat was een gekochte lap stof. Austin verdenk ik er een beetje van dat hij gewoon heel veel patronen zo kan maken, de enige keer dat ie echt met z'n fantasie aan de gang ging, -bij die trouwjapon- werd het een afschuwelijk gedrocht. Het bloemenjurkje van een paar afleveringen geleden was echt schattig, maar zie ik zo in een Burda van 1950/1960 staan als je begrijpt wat ik bedoel. hetzelfde verhaal met z'n badpak: tis Retro zonder de vertaling naar nu. Mijn favoriet -veruit- is Jay; tis niet altijd wat ik zou willen dragen, maar het is origineel en hij heeft ook de techniek in huis: heb een paar schitterende bovenkantjes al voorbij zien komen. Z'n badpaktopje vond ik overigens niet mooi: dat model bikini-top staat bijna niemand en zeker niet iemand zonder borsten.
pi_46060233
Wat een k*t is Wendy zeg. Djeez. Mooie jas van Kara Saun.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:37:30 #88
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_46060387
Wie is eruit? Heb het gemist
pi_46060797
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie is eruit? Heb het gemist
Kevin.

Helaas.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_46061978
Wendy is zo achterbaks. Vorige aflevering liep ze ook al zo schijnheilig te doen, vreselijk. Van mij had zij eruit mogen gaan.

Kara Sauns jas vond ik helemaal te gek! Austins design viel me dit keer een beetje tegen, terwijl ik de aflevering hiervoor toch altijd zijn designs als favoriet had.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:51:38 #91
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_46066528
Ow jammer, ik vond Kevin altijd wel aardig (ok, niet echt een criterium om mee te winnen)
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:57:10 #92
39114 Angst
pi_46069771
kevin vond ik wel beter dan wendy, maar toch, hij was toch geen echte winnaar.
Dus wat dat betrefd of hij nou nu of de volgende ronde wordt weggestemd maakt dan ook niet zoveel uit...
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:05:06 #93
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_46075261
Als nu Robbert én Wendy er maar eens heel snel uit gaan zeg... Die Wendy denkt alleen maar aan een plekje in de finale, maar lijkt even te vergeten dat alles wat ze zegt tegen haar gebruikt kan worden... Een toekomstige werkgever hoeft maar één aflevering te zien om door te hebben hoe achterbaks ze stiekem is...
pi_46077025
Ik vind Wendy ook geen goede deelnemer. Ze is niet overdreven creatief, noch is ze goed in het in elkaar zetten van kleding. Ik denk dat Kara Saun en Austin op dit moment de besten zijn, op de voet gevolgd door Jay. Kevin vond ik ook goed, maar helaas...
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:11:11 #95
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_46280691
omfg Austen.... brilliant... gewoonweg brilliant.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:28:58 #96
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_46281532
NEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Rob!

Ik vond rob's shirt geslaagd en leuk.

kut wendy.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_46283469
Van mij mag Kara Saun winnen hoor:

Steeds leuke, maar net niet TE creaties:

woensdag 14 februari 2007 @ 09:30:49 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46288159
Robert of Wendy mochten er wat mij betreft allebei uit. Lood om oud ijzer qua slechte creaties. Robert's outfit was cheap, onorgineel en dat shirt zag eruit alsof het na 1 x wassen uit elkaar zou donderen. Wendy's pakje was te suf voor woorden, dus die maak ik er verder ook niet aan vuil.
Mijn voorspelling:
Volgende week Wendy eruit. In de finale eindigt Austin op een derde en Jay op de tweede plaats. Kara Saun wint. Terecht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46288441
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef Copycat het volgende:
Robert of Wendy mochten er wat mij betreft allebei uit. Lood om oud ijzer qua slechte creaties. Robert's outfit was cheap, onorgineel en dat shirt zag eruit alsof het na 1 x wassen uit elkaar zou donderen. Wendy's pakje was te suf voor woorden, dus die maak ik er verder ook niet aan vuil.
Mijn voorspelling:
Volgende week Wendy eruit. In de finale eindigt Austin op een derde en Jay op de tweede plaats. Kara Saun wint. Terecht.
Mee eens, hoewel ik het ook niet erg zou vinden als Jay zou winnen; 't ziet er minder gelikt uit dan de creaties van Kara Saun, maar hij is wel iets origineler. Robert was een joke, die hebben ze er zo lang in laten zitten omdat ie constant bloot door dat huis struinde....wat een domme jongens is dat. (En naar mijn smaak ook iets te vadsig)
Wendy had er ook allang uitgemoeten, dat laatste postbodepakje: te saai voor woorden en inderdaad; plooien aan de zijkant, nóóóóit doen, of je moet het leuk vinden er uit te zien als en nijlpaard.
pi_46288449
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Mee eens, hoewel ik het ook niet erg zou vinden als Jay zou winnen; 't ziet er minder gelikt uit dan de creaties van Kara Saun, maar hij is wel iets origineler. Robert was een joke, die hebben ze er zo lang in laten zitten omdat ie constant bloot door dat huis struinde....wat een domme jongens is dat. (En naar mijn smaak ook iets te vadsig)
Wendy had er ook allang uitgemoeten, dat laatste postbodepakje: te saai voor woorden en inderdaad; plooien aan de zijkant, nóóóóit doen, of je moet het leuk vinden er uit te zien als een nijlpaard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')