d'r is wel iets raars met die modellen aan de hand. Ik denk dat ze er geen geld voor krijgen en dus met andere klussen blijven bijverdienen. En ze niet ruim op tijd weten waarneer ze wat moeten doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:51 schreef PhalanX het volgende:
Austen is eigenlijk best een eenzijdig figuur qua ontwerpen, hij heeft een eigen stijl, maar die stijl is zo voorspelbaar. Kara Saun en Jay zijn qua ontwerpen een stuk origineler.
Julia, Jay's model mogen ze er meteen uitgooien, en een boete nasturen. Net als die labiele drama-queen van een tijdje terug die Kevin's ontwerp naar de vaantjes hielp.
Wendy heeft gewoon interne problemen, er is iets mis met de bovenkamer.
Austen tegen Wendy:quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef cloarie het volgende:
Ik krijg tijdens het kijken regelmatig sterk de neiging om Wendy te slaan. Maar 't is wel een leuk programma!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef cloarie het volgende:
Ik krijg tijdens het kijken regelmatig sterk de neiging om Wendy te slaan. Maar 't is wel een leuk programma!
hahahaha emo...das zooo 2006quote:
Wendy wegquote:
Volgens mij niet. Er zijn nu nog vier kandidaten over, dus ik denk dat dit nog een normale aflevering is en dat dan volgende week de finale is. En hopelijk gaat RTL dan heel snel verder met een volgend seizoen van dit geweldige programma.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:48 schreef Marvellous het volgende:
Vanavond is toch de finale??
AH, okeequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:37 schreef Copycat het volgende:
Het is nog bezig. Soort recap voor de finale.
Werd er nou in die recap nog gezegd wie dat gedaan had? Want kon toen even niet kijken toen ze het er over haddenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:31 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[...]
Oh, en er had iemand na de exit van Kevin een snor op de foto van haar kind getekend. Dat vond ze ook niet zo heel tof.
Ja, dat vond ik zo jammer. Ik had gehoopt dat ze zouden zeggen: "Wendy, dankzij een leek heb je deze opdracht gewonnen, maar je overall performance is zo benedenmaats dat we je niet in de finale willen hebben."quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:49 schreef computergirl het volgende:
Wendy heeft gisteren gewonnen omdat die presentatrice haar outfit heeft uitgekozen om te dragen op de catwalk. Ik vond het een lelijk ding, en nog knal oranje ook!
Mnee, maar Vanessa zei meerdere keren dat ze Wendy er wel voor aan zag om zoiets zelf te doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:41 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Werd er nou in die recap nog gezegd wie dat gedaan had? Want kon toen even niet kijken toen ze het er over hadden![]()
D'r stond bij dat ze 39 was, ziet er anders uit als 49. Op z'n minst.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:19 schreef tessie het volgende:
Echt zo balen dat wendy door is! Stom mens. Vond trouwens wel dat ze er nu een stuk beter uitzag, met die lelijke grijze pluk uit haar haar een een paar kilo's minder.
Aha, op die manierquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:31 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Weet je nog dat ze op de runway zo uitviel tegen Austin? Dat hij een slechte leider was e.d.
Dit flikte ze weer bij Kevin. Heel lief tegen hem lopen doen, maar zodra ze op de runway stonden maakte ze hem helemaal zwart.(Iedereen moest toen samen een collectie maken met als projectleider Kevin.)
Dat viel helemaal verkeerd bij de rest, die ook niet onder stoelen of banken staken dat ze haar niet mochten, waardoor Wendy nog vijandelijker ging lopen doen. Ongeveer.
Oh, en er had iemand na de exit van Kevin een snor op de foto van haar kind getekend. Dat vond ze ook niet zo heel tof.
Ja, ik bedoelde ook niet dat ze er nu goed uitziet, maar gewoon beter dan eerst. Of misschien had ik minder lelijk moeten zeggenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:42 schreef conleche het volgende:
[..]
D'r stond bij dat ze 39 was, ziet er anders uit als 49. Op z'n minst.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:53 schreef egeltje1985 het volgende:
![]()
![]()
JAY
![]()
![]()
![]()
jeuh! IK vond het erg mooi en erg 'high fashion'. Terechte winnaar wat mij betreft. Kara had trouwens inderdaad erg mooie schoenen (die zeker meer dan ¤15 waard waren...). Ik vond de schoenen soms mooier dan de kleding zelf. En Wendy... geen idee, ik ben het nu alweer vergeten.
Juist niet. Ik ben hoogst onder de indruk wat de kandidaten met beperkte middelen in een nog beperktere duur in elkaar kunnen flansen. De gedachte 'dat kan ik ook' is wel de laatste gedachte die bij mij opkomt. Maar eindelijk zit ik te kijken naar een wedstrijd waarbij de kandidaten ook echt iets kunnen en juist dat maakt het voor mij een leuk programma.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:13 schreef PhalanX het volgende:
Runway zorgt voor het gevoel van "weet je volgens mij kan ik dat ook..."
Serieus?quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:11 schreef Hapertje het volgende:
Ik vond Wendy eigenlijk de mooiste collectie hebben! Dat van Jay was echt afschuwelijk... daklozenkleding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |