abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46288519
Austen is eigenlijk best een eenzijdig figuur qua ontwerpen, hij heeft een eigen stijl, maar die stijl is zo voorspelbaar. Kara Saun en Jay zijn qua ontwerpen een stuk origineler.

Julia, Jay's model mogen ze er meteen uitgooien, en een boete nasturen. Net als die labiele drama-queen van een tijdje terug die Kevin's ontwerp naar de vaantjes hielp.

Wendy heeft gewoon interne problemen, er is iets mis met de bovenkamer.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:08:45 #102
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_46291913
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:51 schreef PhalanX het volgende:
Austen is eigenlijk best een eenzijdig figuur qua ontwerpen, hij heeft een eigen stijl, maar die stijl is zo voorspelbaar. Kara Saun en Jay zijn qua ontwerpen een stuk origineler.

Julia, Jay's model mogen ze er meteen uitgooien, en een boete nasturen. Net als die labiele drama-queen van een tijdje terug die Kevin's ontwerp naar de vaantjes hielp.

Wendy heeft gewoon interne problemen, er is iets mis met de bovenkamer.
d'r is wel iets raars met die modellen aan de hand. Ik denk dat ze er geen geld voor krijgen en dus met andere klussen blijven bijverdienen. En ze niet ruim op tijd weten waarneer ze wat moeten doen.
maar erg handig is het niet
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_46299921
Ik krijg tijdens het kijken regelmatig sterk de neiging om Wendy te slaan. Maar 't is wel een leuk programma!
pi_46301740
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef cloarie het volgende:
Ik krijg tijdens het kijken regelmatig sterk de neiging om Wendy te slaan. Maar 't is wel een leuk programma!
Austen tegen Wendy:
Your like fungus
pi_46305072
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef cloarie het volgende:
ik herken dit!!
pi_46305577
Ik vond de aflevering van gisteren echt het leukste! Austin op de Runway, Wendy werd lekker afgezeken. Heerlijk, die schizo Wendy op de stoep.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_46309402
Wendy

Prototype emo.
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:49:40 #108
160496 debb0r
.backstabber
pi_46340309
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 21:11 schreef Rhanna het volgende:
Wendy

Prototype emo.
hahahaha emo...das zooo 2006
¡ F r o m t h i s m o m e n t y o u ' l l b e o u t o f p l a c e d a n d u n d e r d r e s s e d !
pi_46494402
Vanavond
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:44:41 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46494430
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:44 schreef Feya het volgende:
Vanavond
Wendy weg .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46494566
Vanavond is toch de finale??
  dinsdag 20 februari 2007 @ 16:50:05 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46494624
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:48 schreef Marvellous het volgende:
Vanavond is toch de finale??
Volgens mij niet. Er zijn nu nog vier kandidaten over, dus ik denk dat dit nog een normale aflevering is en dat dan volgende week de finale is. En hopelijk gaat RTL dan heel snel verder met een volgend seizoen van dit geweldige programma.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 17:15:50 #113
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_46495546
ik kan vanavond niet kijken...
put
your
clothes
on!
pi_46511026
Wendy. .
pi_46511196
Nou ja zeg, zijn ze nu helemaal mesjokke, Is ze dóór.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:32:58 #116
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_46511265
Wie is eruit? Jay? Heb het niet gezien,,,
pi_46511301
Nee, Austin!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:37:17 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46511424
Het is nog bezig. Soort recap voor de finale.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:37:22 #119
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_46511430
Huh is Austin eruit? Zie ineens dat het nog bezig is. Snap er niks van!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 23:38:00 #120
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_46511451
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:37 schreef Copycat het volgende:
Het is nog bezig. Soort recap voor de finale.
AH, okee

Ik heb het door een verhuizing al een behoorlijke tijd niet kunnen zien, dus is er misschien iemand die zin heeft om (als dat kan) in een paar zinnen weer te geven waarom Wendy ineens zo'n bitch is? De laatste keer dat ik keek (ik denk 3 weken geleden) was er volgens mij nog niets aan de hand?

[ Bericht 35% gewijzigd door Spees_Eend op 20-02-2007 23:52:06 ]
pi_46513083
Weet je nog dat ze op de runway zo uitviel tegen Austin? Dat hij een slechte leider was e.d.
Dit flikte ze weer bij Kevin. Heel lief tegen hem lopen doen, maar zodra ze op de runway stonden maakte ze hem helemaal zwart. (Iedereen moest toen samen een collectie maken met als projectleider Kevin.)
Dat viel helemaal verkeerd bij de rest, die ook niet onder stoelen of banken staken dat ze haar niet mochten, waardoor Wendy nog vijandelijker ging lopen doen. Ongeveer.

Oh, en er had iemand na de exit van Kevin een snor op de foto van haar kind getekend. Dat vond ze ook niet zo heel tof.
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:29:36 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46517800
Wat een teleurstelling, Wendy in de finale. Austin's jurk was dan inderdaad weinig Grammy en weinig creatief. Maar dan nog ... Wendy in de finale.

Hopelijk gaat ze volgende week keihard op haar bek tijdens de NY Fashion Week.
Hopelijk ook zendt RTL de finale in één keer uit, in wederom een extra lange uitzending.
pi_46518019
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:31 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[...]
Oh, en er had iemand na de exit van Kevin een snor op de foto van haar kind getekend. Dat vond ze ook niet zo heel tof.
Werd er nou in die recap nog gezegd wie dat gedaan had? Want kon toen even niet kijken toen ze het er over hadden

Ik hoop zelf dat Wendy in elk geval niet wint, die gun ik het het minst! En trouwens, mochten ze nog zo´n seizoen gaan uitzenden, kan het dan niet op een vroeger tijdstip??? Jeezzz is volgensmij niks mis met dit programma op de vroege avond uit te zenden..
pi_46518166
Wendy heeft gisteren gewonnen omdat die presentatrice haar outfit heeft uitgekozen om te dragen op de catwalk. Ik vond het een lelijk ding, en nog knal oranje ook!
Het verbaasde me wel hoe fel en openlijk vijandig iedereen naar Wendy was, meestal proberen ze toch wel een beetje beleefd te blijven tijdens zo'n tv uitzending.
  woensdag 21 februari 2007 @ 09:51:57 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46518235
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:49 schreef computergirl het volgende:
Wendy heeft gisteren gewonnen omdat die presentatrice haar outfit heeft uitgekozen om te dragen op de catwalk. Ik vond het een lelijk ding, en nog knal oranje ook!
Ja, dat vond ik zo jammer. Ik had gehoopt dat ze zouden zeggen: "Wendy, dankzij een leek heb je deze opdracht gewonnen, maar je overall performance is zo benedenmaats dat we je niet in de finale willen hebben."

Helaasch.
pi_46519243
Wendy in de finale.........

als ze gaat winnen wordt het echt met terugwerkende kracht een klote programma.

Die recap was wel grappig. Die Vanessa ging ook lekker...........

Maar toch hoop ik dat Wendy volgende week genadeloos onderuit gaat....
pi_46519773
Ik baalde gister echt dat die stomme Wendy met d'r verenrokje door was. En vandaag eigenlijk nog. Vooral dat zelfgenoegzame gezicht erbij. Wat een naar mens zeg.
pi_46521769
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 09:41 schreef Kidney_Bean het volgende:

[..]

Werd er nou in die recap nog gezegd wie dat gedaan had? Want kon toen even niet kijken toen ze het er over hadden
Mnee, maar Vanessa zei meerdere keren dat ze Wendy er wel voor aan zag om zoiets zelf te doen.
pi_46524800
Wendy in de finale?? Had ik echt niet verwacht.
Hopelijk krijgt ze een nervous breakdown tijdens fashion week

Kara Saun mag wat mij betreft winnen. Haar outfits zien er altijd goed uit en ze heeft wel een leuke persoonlijkheid. Als Jay wint heb ik daar ook geen problemen mee, maar zijn stijl spreekt me wat minder aan.

Zolang Wendy maar niet wint... dat zou echt verschrikkelijk zijn!!
pi_46527220
Ik heb gisteren voor het eerst echt gekeken en vond de jurk die Austin had gemaakt ontzettend mooi, maar inderdaad kan ik me voorstellen dat je die niet naar de Grammy's draagt. Van wat ik heb gezien hoop ik dat Jay wint.
pi_46531415
Echt zo balen dat wendy door is! Stom mens. Vond trouwens wel dat ze er nu een stuk beter uitzag, met die lelijke grijze pluk uit haar haar een een paar kilo's minder.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_46533909
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:19 schreef tessie het volgende:
Echt zo balen dat wendy door is! Stom mens. Vond trouwens wel dat ze er nu een stuk beter uitzag, met die lelijke grijze pluk uit haar haar een een paar kilo's minder.
D'r stond bij dat ze 39 was, ziet er anders uit als 49. Op z'n minst.
pi_46564060
Leuk, die recap! Zo, wat ging dat vaak even hard tegen hard zeg
pi_46591648
Jammer dat Wendy door is, haar karakter is niet alleen irritant maar ik vind haar ontwerpen ook niet echt bijzonder en niet orgineel. Dat oranje setje dat ze maakte voor de Grammy's leek net iets van de uitverkoop op een marktkraam ofzo. Ik vond de stijl van Austin wel erg mooi maar zijn laaste ontwerp was niet echt iets voor de Grammy's..Ik hoop dat Kara Saun of Jay wint! Hun persoonlijkheid en ontwerpen zijn leuk.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 13:17:16 #135
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_46591822
Hmm.. ik vond die jurk van Austin just wel erg aanpasbaar voor de Grammy's met dat korte rokje eronder. Als je de lange delen van de jurk naar achteren had gehaald waardoor de focus op het rokje kwam zou het een stoere combinatie zijn imo.

omg, ja, ik heb dit ook gekeken. Die kop van Austin is zo intrigerend.. echt vaag
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 23 februari 2007 @ 14:01:49 #136
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_46593258
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 00:31 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Weet je nog dat ze op de runway zo uitviel tegen Austin? Dat hij een slechte leider was e.d.
Dit flikte ze weer bij Kevin. Heel lief tegen hem lopen doen, maar zodra ze op de runway stonden maakte ze hem helemaal zwart. (Iedereen moest toen samen een collectie maken met als projectleider Kevin.)
Dat viel helemaal verkeerd bij de rest, die ook niet onder stoelen of banken staken dat ze haar niet mochten, waardoor Wendy nog vijandelijker ging lopen doen. Ongeveer.

Aha, op die manier
Nu ben ik zéker meer voor haar vond haar al niks

Go Jay!
pi_46619384
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:42 schreef conleche het volgende:

[..]

D'r stond bij dat ze 39 was, ziet er anders uit als 49. Op z'n minst.
Ja, ik bedoelde ook niet dat ze er nu goed uitziet, maar gewoon beter dan eerst. Of misschien had ik minder lelijk moeten zeggen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 24 februari 2007 @ 16:25:44 #138
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46626608
Wij liggen iedere week in een scheur om Austin. Mijn God... met z'n lipgloss, oogschaduw en mascara
Die japon was overigens prachtig, maar vind niet dat hij zich aan de opdracht gehouden heeft. Ze had duidelijk gezegd dat ze iets hips wilde. Geen 'oscarjapon'. En wat doet hij: hij maakt een oscarjapon. En dan met dat slappe excuus dat hij 'gewoon echt van de glamour en de galajurken is'. Mja, prima, maar niet luisteren naar je opdrachtgevers lijkt me anders behoorlijk dom. Zeker in dat vak.
Toch had ik niet verwacht dat ie eruit zou gaan. Verliezen van Wendy... die heks, dat moet pijn doen.
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 23:53:11 #139
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_46756352
JAY
jeuh! IK vond het erg mooi en erg 'high fashion'. Terechte winnaar wat mij betreft. Kara had trouwens inderdaad erg mooie schoenen (die zeker meer dan ¤15 waard waren...). Ik vond de schoenen soms mooier dan de kleding zelf. En Wendy... geen idee, ik ben het nu alweer vergeten.
pi_46756448
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 23:53 schreef egeltje1985 het volgende:
JAY
jeuh! IK vond het erg mooi en erg 'high fashion'. Terechte winnaar wat mij betreft. Kara had trouwens inderdaad erg mooie schoenen (die zeker meer dan ¤15 waard waren...). Ik vond de schoenen soms mooier dan de kleding zelf. En Wendy... geen idee, ik ben het nu alweer vergeten.
pi_46756649
Jay de winnaar...

ik weet niet of ik het terecht vind, maar tegelijkertijd vond ik Kara Saun eigenlijk ook geen geweldige collectie hebben. Wendy viel me verbazingwekkend meevallen, ze had een aantal stukken in haar collectie zitten die, zoals de jury al zei, erg commercieel waren. Wat mij betreft is dat geen vies woord, maar een compliment.

Maar ja het is dan ook alweer de mde van drie jaar geleden, en waar veel mensen denken dat er niets wisselvalliger is dan een zwangere vrouw die manisch depressief is, is er nog altijd de mode die even duidelijk maakt dat het toch zeker wel schizofrenere verschijnselen zijn.

Kara Saun viel trouwens ook rap van haar sokkel met die schoenen van haar. Zo hard als dat Kara viel, zo vreemd dat het was dat Wendy zich ontpopte als niet geheel walgelijk mens. Ze leek zo waar op een mens.
--- Cameron Hodge ---
pi_46756852
Jay

Hier op de bank waren we erg blij in ieder geval. De kwestie met de schoenen viel mij ook erg tegen van haar, gelukkig werd er een stokje voor gestoken door de productie, ook voor die zogenaamde facturen. De collectie van Jay vond ik het mooist, ik hou heel erg van zijn stijl met die bij elkaar passende kleuren. Zijn show was ook zo opgebouwd, mooi. En ik gun het hem
pi_46756933
Leuk dat Jay gewonnen heeft.
Wendy had zeker geen lelijke dingen, maar nogal saai. Voor de VS versie van Gooise vrouwen zeg maar.
Kara Saun had ook zoals altijd mooie dingen, maar ze viel me toch tegen.

Het was een vreselijk leuk programma in ieder geval!
pi_46757233
Ik hoop dat RTL5 dit blijft uitzenden, als in de Engelse en de Amerikaanse seizoenen, en het dan een uurtje of wat vroeger programmeert. Mijn Tent is Top is toch niet half zo leuk als het eerste seizoen van de Australische versie (My Restaurant Rules)

Project Runway zorgt voor dat akelige gevoel van creativiteit, in tegenstelling tot de afgeknauwde meuk die America's Next Top Model is geworden de laatste paar jaar, heeft Project Runway iets dat meer mensen aanspreekt in plaats van alleen graatmagere wichten met eet en- persoonlijkheidsstoornissen.

Wie kan er nu eerlijk toegeven niet na het zien van Runway het idee te hebben gehad dat het maken van kleding leuk is? Runway zorgt voor het gevoel van "weet je volgens mij kan ik dat ook..." dat een dag of wat aan blijft houden, en dat is wat ik zo leuk vind aan dit programma.
--- Cameron Hodge ---
pi_46757297
Wendy's collectie vond ik crap. Qua kwaliteit mijlenver verwijderd van de andere twee. Het was pijnlijk duidelijk dat ze niks in zon finale heeft te zoeken. Jay en Kara Saun lieten beiden iets van een consistente visie zien in hun ontwerpen, gecombineerd met onvervalst vakmanschap. Uiteindelijk toch een terecht winnaar.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_46757345
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 00:13 schreef PhalanX het volgende:
Runway zorgt voor het gevoel van "weet je volgens mij kan ik dat ook..."
Juist niet. Ik ben hoogst onder de indruk wat de kandidaten met beperkte middelen in een nog beperktere duur in elkaar kunnen flansen. De gedachte 'dat kan ik ook' is wel de laatste gedachte die bij mij opkomt. Maar eindelijk zit ik te kijken naar een wedstrijd waarbij de kandidaten ook echt iets kunnen en juist dat maakt het voor mij een leuk programma.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_46757546
Ze laten iets zien, ze moeten presteren, maar het is iets dat "gewone" mensen kunnen. Kara Saun, Robio, Wendy, en zelfs Jay en Austin zijn gewone mensen die je op straat tegen zou kunnen komen. Het zijn mensen van vlees en bloed die meten werken voor een prestatie.

Iedereen kan een pen en papier pakken en beginnen te tekenen. Iedereen heeft wel een smaak qua kleding. Iedereen heeft wel iets van een visie op wat hij of zij mooi vind om te dragen. Wat dat betreft spreekt Runway meer tot de verbeelding dan de meeste andere shows in dit genre, omdat het centrale ding iets is dat iedereen aan kan spreken.

--- Cameron Hodge ---
pi_46761816
Ik vond Wendy eigenlijk de mooiste collectie hebben! Dat van Jay was echt afschuwelijk... daklozenkleding!
Nothing takes the past away like the future!
  woensdag 28 februari 2007 @ 09:05:09 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46762517
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 08:11 schreef Hapertje het volgende:
Ik vond Wendy eigenlijk de mooiste collectie hebben! Dat van Jay was echt afschuwelijk... daklozenkleding!
Serieus?
Ik vond Wendy's collectie afschuwelijk. Vooral de kleurstelling vond ik erg lelijk. Moest meteen denken aan de jaren 80 kledingketen 'Mac & Maggie'.
Jay is wat mij betreft de terechte winnaar met zijn consistente eigen stijl, prachtige wijze waarop hij verschillende materialen letterlijk met elkaar verweeft en vrolijkheid die de collectie imho uitstraalde. Schot in de roos.

Kara Saun's collectie zag er ook weer pico bello uit, alleen vond ik dat ze 'inspiratie uit de Aviator opdoen' en 'me helemaal laten leiden door de film' door elkaar had gehaald. Vond er te weinig 'eigens' inzitten.

Twee weken geleden was Kara Saun voor mij de gedoorverfde winnaar, maar Jay is nu absoluut de terechte winnaar.
pi_46762963
Jammer dat ik dit topic nu pas ontdek!
Ook ik heb de serie flink gevolgd sinds dat meisje van dat kankergezwel (in haar jurk) eruit ging.

Wendy in de finale vond ik helemaal niet zo'n slecht idee.
Als ik kijk naar andere designers (die al beroemd zijn) maken die ook vaak fouten, maar durven wel!
Wendy is ook zo. Jammer dat ze al wat ouder is, waardoor winnen voor haar al uitgesloten was.
In de finale vond ik haar collectie wel goed, behalve twee stukken.

Kara Saun vond ik drie afleveringen geleden echt ideaal als winnaar.
Maar de afgelopen drie weken heeft ze zich ontpopt tot een vuil sekreet tegenover Wendy. Wat een enorm vervelende vrouw is zij met die discussies. Altijd maar dat gedoe over het feit dat zij talent heeft. In mijn ogen heeft iemand pas talent als je het niet hoeft te zeggen, dat iedereen het al in een oogopslag ziet. Zij heeft het deze aflevering minstens 10 keer gezegd.
Helaas heeft ze de tweede plaats behaald met haar enorm lelijke collectie, ik vond het zo enorm lelijk.
Dan heb ik de catastrophe van haar schoenen nog niet eens genoemd. Denkt ze nu echt dat de productie in die factuur gelooft? God, wat een schijnheilig kutwijf. Wendy was heel professioneel tegenover haar, waarbij ik het idee heb dat Wendy het dus nog ver kan schoppen in die harde designers wereld.
Oh ja: Dat Kara Saun demonstratief naar de bank ging om te slapen....hoe kun je je nog meer laten kennen...

Jay is de terechte winnaar, hij heeft het spel heel slim gespeeld.
Zeker ook bij die quasi bemiddeling tussen Wendy en Kara.
Zijn collectie was top en zijn appearance is niet helemaal mijn stijl, maar als je bedenkt dat dit allemaal uit onzekerheid en gebrek aan waardering komt, heb ik er wel begrip voor.

Ik ben benieuwd of RTL5 ons ook seizoen twee en drie zal brengen!
Billie Holiday is Lady Day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')