De creatie van Jay was prachtig, professioneel prachtig. Ik was dan ook zeer verbaasd dat hij niet als winnaar eindigde.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:31 schreef coltje87 het volgende:
Ik vond de jurk van Jay echt geweldig, dat bovenlijfje. En wat is Robert toch verschrikkelijk g**l
![]()
Haha, ja hilarischquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Robert rolt toch vaak over de grond met zo'n 'opdrukwieltje'? (ja ik weet niet hoe het heet ofzo... ) En dan zegt Austin iets over dat hij toch veel groter en sterker (?!) is dan Robert.
Prachtig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:39 schreef coltje87 het volgende:
Bloedirritant ja! De jurk van Kara was wel heel erg mooi![]()
jup, ik vraag me af waarom hij er niet uitgegaan is?quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prachtig.
Die jurk van de reïncarnatie van Yves Saint Laurent, daarin zou ik nog niet op een vuilnisbelt dood willen worden gevonden. Laat staan dat ik 'm voor de zogenaamd mooiste dag van mijn leven zou dragen. Wat een gedrocht.
Waarschijnlijk omdat Austin verder wel goede jurken heeft gemaakt en Nora minder, dat ze toch wat meer over the whole kijken..quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:29 schreef Angst het volgende:
[..]
jup, ik vraag me af waarom hij er niet uitgegaan is?
misschien omdat hij al een goede reputatie had opgebouwd
En volgens mij vooral omdat de jurk van Austin zijn eigen stijl reflecteerde en de jurk van Nora niets eigens had. Zoals de jury terecht opmerkte had ze zich voor deze opdracht gedegradeerd tot kleermaaktser.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Austin verder wel goede jurken heeft gemaakt en Nora minder, dat ze toch wat meer over the whole kijken..
Ik vond die jurk van die oudere vrouw echt SUPER mooi (die met rood)!
Haha, ja super! Ook al is het een uitslover, hij is wel verschrikkelijk lekkerquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:42 schreef Tezz het volgende:
Ik vond het een leuke uitzending!
* De val van Robert terwijl hij zich uit stond te sloven (hij moest even laten zien dat ie een echte vent was)
Ja, precies!quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind bij hem zelfs dat lange haar best mooi staan, terwil ik dat bij mannen meestal oerlelijk en überordinair vind
Ja dat vond ik ook, maar na dat uitsloofgedoe van gister is ie wat mij betreft van de categorie errug-geil-jammie naar de categorie mwa-leuk-om-naar-te-kijken-maar-hij-moet-niet-gaan-praten gezakt...quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:14 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Haha, ja super! Ook al is het een uitslover, hij is wel verschrikkelijk lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |