Verschilt dat niet per wijk?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:25 schreef Sailmaker het volgende:
wanneer wordt hier het oud papier opgehaald? staan hier inmiddels 12 grote doze
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:10 schreef The6thgate het volgende:
maastricht is ook gewoon een mooie stad. t zijn vooral de maastrichtenaren waar de meeste toeristen een probleem van maken
Sommige mensen uit Holland zeggen dat af en toe. In Maastricht heb ik nooit zo iets gehoord en ik kom toch vrij veel toeristen tegen. Wanneer ben jij hier voor het laatst geweest?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef The6thgate het volgende:
[..]
heb ik vaak zat mensen horen zeggen
1 a 2 keer per maand ben ik in m'tricht. maar ik heb er 2 jaar in n hotel gewerkt dus kwam ook wel wat toeristen tegenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:18 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Sommige mensen uit Holland zeggen dat af en toe. In Maastricht heb ik nooit zo iets gehoord en ik kom toch vrij veel toeristen tegen. Wanneer ben jij hier voor het laatst geweest?
Is dat niet wijckerveld?quote:Op maandag 26 maart 2007 11:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Witte Vrouweveld, Nazareth en de Professorenbuurt schat ik zo in.
Wijckerveld is wat groter, daar hoort ook het stuk rond de Heerderweg bij. En dat is toch een ander type wijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |