abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 januari 2007 @ 18:09:59 #101
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_45114987
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:03 schreef soepkip666 het volgende:

[..]

tuurlijk jongen, moslims verkrachten en moorden erop los in Europa en dan ben ik fout bezig omdat ik dat niet wil

stik maar lekker zelfhater
tuurlijk jongen, mannen verkrachten en moorden erop los.....trouwens, boeddhisten ook, christenen ook, atheisten ook.....wat moeten we nu doen?
pi_45115060
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef Oldbie het volgende:

[..]

tuurlijk jongen, mannen verkrachten en moorden erop los.....trouwens, boeddhisten ook, christenen ook, atheisten ook.....wat moeten we nu doen?
hoe komt het dan dat er meer buitenlandse verkrachters zijn ? als het niks uit zou maken dan was het allemaal hetzelfde, een minderheid die de meerderheid van iets uitmaakt.

verder zie ik geen boeddhisten en christenen groepsverkrachten, jij wel ?
  zondag 7 januari 2007 @ 18:13:13 #103
65997 Oldbie
pi_45115115
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:11 schreef soepkip666 het volgende:

[..]

hoe komt het dan dat er meer buitenlandse verkrachters zijn ? als het niks uit zou maken dan was het allemaal hetzelfde, een minderheid die de meerderheid van iets uitmaakt.
geen idee hoe het komt maar het zijn wel allemaal mannen. Komop, trek je generalisatie door. Verdoem alle mannen!!!! Laten we echt kortzichtig gaan doen. Komop, je kan het!!!
  zondag 7 januari 2007 @ 18:13:46 #104
65997 Oldbie
pi_45115142
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:11 schreef soepkip666 het volgende:
verder zie ik geen boeddhisten en christenen groepsverkrachten, jij wel ?
weet ik niet, wordt niet gespecificeerd in de media...zeker niet in de jihad media
pi_45115246
Muslim Rape Epidemic in Sweden and Norway - Authorities Look the Other Way
http://fjordman.blogspot.(...)c-in-sweden-and.html

Lawyer Ann Christine Hjelm, who has investigated violent crimes in Svea high court, found that 85 per cent of the convicted rapists were born on foreign soil or by foreign parents.
http://www.faithfreedom.org/oped/Fjordman51213.htm

The number of rapes committed by Muslim immigrants in Western nations are so extremely high that it is difficult to view them only as random acts of individuals. It resembles warfare. Muhammad himself had forced sex (rape) with several of his slave girls/concubines. This is perfectly allowed, both in the sunna and in the Koran. If you postulate that many of the Muslims in Europe view themselves as a conquering army and that European women are simply war booty, it all makes perfect sense and is in full accordance with Islamic law. Western women are not so much regarded by most Muslims as individuals, but as "their women," the women who "belong" to hostile Infidels. They are booty, to be taken, just as the land of the Infidels someday will drop, it is believed, into Muslim hand. This is not mere crime, but ideologically-justified crime or rather, in Muslim eyes, attacks on Infidels scarcely qualify as crime. Western women are cheap and offensive. We Muslims are here, here to stay, and we have a right to take advantage of this situation. It is our view of the matter that should prevail. Western goods, like the land on which we now live, belong to Allah and to the best of men -- his Believers. Western women, too, essentially belong to us -- our future booty. No wonder there is a deep and increasing suspicion against Muslims in the Swedish and European public.

http://fjordman.blogspot.(...)o-do-with-islam.html
rape nothing to do with the islam cult ? think again!

Western Muslims' Racist Rape Spree
www.jihadwatch.org/dhimmi...009563.php
http://www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/archives/009563.php

Jij bent kortzichtig door dit te negeren.
pi_45115276
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef Oldbie het volgende:

[..]

geen idee hoe het komt maar het zijn wel allemaal mannen. Komop, trek je generalisatie door. Verdoem alle mannen!!!! Laten we echt kortzichtig gaan doen. Komop, je kan het!!!
ja vreemd heh, zal wel komen omdat vrouwen niet kunnen verkrachten

sukkel
pi_45115306
Read the disgusting things happening in Sweden and Denmark. There is a rape epidemic going on in Sweden carried out by the non-white immigrants.

http://www.africancrisis.org/ZZZ/ZZZ_News_006510.asp
  zondag 7 januari 2007 @ 18:31:16 #108
65997 Oldbie
pi_45115754
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:16 schreef soepkip666 het volgende:
Jij bent kortzichtig door dit te negeren.
Voor de derde keer: er zijn wel foute moslims maar er zijn veel meer goede moslims.
Ik negeer niets, ik generaliseer alleen niet.
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:17 schreef soepkip666 het volgende:

[..]

ja vreemd heh, zal wel komen omdat vrouwen niet kunnen verkrachten

sukkel
Daar deed ik precies wat jij de hele tijd al doet: generaliseren!!!
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef soepkip666 het volgende:
Read the disgusting things happening in Sweden and Denmark. There is a rape epidemic going on in Sweden carried out by the non-white immigrants.

http://www.africancrisis.org/ZZZ/ZZZ_News_006510.asp
Dat gaat over non-white (niet blank). Er zijn zat blanke moslims....wat doen we daar nou mee? In je artikeltje werd maar 1 keer verwezen naar moslims en dat ging dan over rellen, niet verkrachtingen.
pi_45115882
Hebben moslims het recht om ons fysiek aan te vallen ?
pi_45115923
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:31 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Voor de derde keer: er zijn wel foute moslims maar er zijn veel meer goede moslims.
Ik negeer niets, ik generaliseer alleen niet.
[..]

Daar deed ik precies wat jij de hele tijd al doet: generaliseren!!!
[..]

Dat gaat over non-white (niet blank). Er zijn zat blanke moslims....wat doen we daar nou mee? In je artikeltje werd maar 1 keer verwezen naar moslims en dat ging dan over rellen, niet verkrachtingen.
meeste buitenlanders daar zijn moslim, zegt genoeg gezien mohammed ook een verkrachter was.
  zondag 7 januari 2007 @ 18:49:03 #111
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45116422
Wederom de vraag: Houden we het netjes?

Zodra het vanavond weer uit de hand loopt, gaat ie keihard op slot.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 7 januari 2007 @ 18:49:33 #112
65997 Oldbie
pi_45116432
Heet jij toevallig Geert? Wilders? Hij kan namelijk ook enorm goed generaliseren maar hij verpakt het net iets beter.
Als ik nu allemaal artikeltjes ga posten over gangs in amerika (voornamelijk zwarte leden) sta ik dan volledig in mijn recht om alle niet blanken aan te pakken? Nee!! Natuurlijk niet!! Dan heb je het over een kleine groep mensen. Niet over iedereen!!!
Als je iedereen veroordeeld aan de hand van de acties van een paar mensen ben je aan het generaliseren:
quote:
ge·ne·ra·li·se·ren (ov.ww., ook abs.)
1 uit een bijzonder geval een algemene conclusie afleiden
Ik stop. Ik ben het zat hier.
Kom maar op met nog een belediging en dan zijn we klaar
  zondag 7 januari 2007 @ 18:49:36 #113
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_45116436
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:49 schreef Biogarde het volgende:
Wederom de vraag: Houden we het netjes?

Zodra het vanavond weer uit de hand loopt, gaat ie keihard op slot.
van mij mag je hem sluiten
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zondag 7 januari 2007 @ 18:50:15 #114
65997 Oldbie
pi_45116460
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:49 schreef postmortum het volgende:

[..]

van mij mag je hem sluiten
van mij ook
Graag zelfs
  zondag 7 januari 2007 @ 18:52:24 #115
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45116519
Na overleg met mede-mods een hangslot.

Jammer dat mensen niet normaal de discussie aankunnen zonder te bashen, elkaar een Nazi/Rascist of weet ik veel wat te noemen.

En soepkip is niet van deze wereld, maar dat terzijde.

Jammer.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')