ja en wat is wat het chrisendom en vooral de pislam niet doet ? iemand in zijn waarde laten ! kijk maar naar al die islamlanden! een en al onderdrukking! als ik dus daar rezzzpekkkt voor moet hebben dan moet ik dus onderdrukking respecteren!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:58 schreef PumpingsoaB het volgende:
[..]
Nee,
Respect betekend dat je iemand in zijn waarde laat, ookal leeft hij op een manier waarop jij zelf niet zou willen leven en gelooft hij dingen die jij niet gelooft. Op het moment dat die persoon jou of andere niet respecteert mag jij ook disrespect tonen voor hem, maar als je 'het christendom' of 'de islam' basht, toon jij disrespect aan mensen die jou of andere niets aangedaan hebben of heel anders denken dan andere mensen die ook onder die groep vallen.
Als je nog niet eens weet wat respect betekend vraag ik me af wat je hier doet..
Ik wachtquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat is maar 1 voorbeeld.. Kan er nog zo'n 10.000 noemen..![]()
inderdaad, en 70 jaar geleden had ik om dezelfde redenen nazis gebashedquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
soepkip666 = typisch voorbeeld van een moslimsbasher
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:14 schreef soepkip666 het volgende:
inderdaad, en 70 jaar geleden had ik om dezelfde redenen nazis gebashed
Idd, hij haat moslims blijkbaar zoals de nazi's de joden hebben gehaat. Ik wist echt niet meer wat ik moest zeggen na al zijn nutteloze posts maar jij slaat de spijker op zijn kopquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zie jou eerder je bij ze aansluiten dan ze "bashen".
nee hoor, dat deed de islamitische SS divisie alquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zie jou eerder je bij ze aansluiten dan ze "bashen".
dit is natuurlijk normaal heh, ook vreemd als mensen hier tegen zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Idd, hij haat moslims blijkbaar zoals de nazi's de joden hebben gehaat. Ik wist echt niet meer wat ik moest zeggen na al zijn nutteloze posts maar jij slaat de spijker op zijn kop![]()
TRUEquote:Op zondag 7 januari 2007 09:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Genoeg Christenen, Hindus en Joden die ook aan terrorisme of oorlog doen.
Generaliseren is een kunst:quote:Op zondag 7 januari 2007 04:36 schreef soepkip666 het volgende:
de moslims haten de joden, toch heb jij daar geen kritiek op, de moslims veroorzaken ongelofelijk veel criminaliteit, moorden en verkrachtingen, ook daar heb jij geen kritiek op, als iemand daar kritiek op heeft is hij gelijk een nazi
wat ben jij ongelofelijk triest.......................... jij bent eerder de nazi hier dan wie dan ook, je negeer al deze ellende, typisch nazi gedrag
Nieuwe tijden, nieuwe vijanden.quote:Op zondag 7 januari 2007 04:35 schreef soepkip666 het volgende:
nee hoor, dat deed de islamitische SS divisie al
verder ben ik pro Israel, dus ik zou als eerste in de kampen worden gesmeten
tuurlijk jongen, moslims verkrachten en moorden erop los in Europa en dan ben ik fout bezig omdat ik dat niet wilquote:Op zondag 7 januari 2007 13:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nieuwe tijden, nieuwe vijanden.
Je bent gewoon net zo fout bezig
tuurlijk jongen, mannen verkrachten en moorden erop los.....trouwens, boeddhisten ook, christenen ook, atheisten ook.....wat moeten we nu doen?quote:Op zondag 7 januari 2007 18:03 schreef soepkip666 het volgende:
[..]
tuurlijk jongen, moslims verkrachten en moorden erop los in Europa en dan ben ik fout bezig omdat ik dat niet wil
stik maar lekker zelfhater
hoe komt het dan dat er meer buitenlandse verkrachters zijn ? als het niks uit zou maken dan was het allemaal hetzelfde, een minderheid die de meerderheid van iets uitmaakt.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef Oldbie het volgende:
[..]
tuurlijk jongen, mannen verkrachten en moorden erop los.....trouwens, boeddhisten ook, christenen ook, atheisten ook.....wat moeten we nu doen?
geen idee hoe het komt maar het zijn wel allemaal mannen. Komop, trek je generalisatie door. Verdoem alle mannen!!!! Laten we echt kortzichtig gaan doen. Komop, je kan het!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:11 schreef soepkip666 het volgende:
[..]
hoe komt het dan dat er meer buitenlandse verkrachters zijn ? als het niks uit zou maken dan was het allemaal hetzelfde, een minderheid die de meerderheid van iets uitmaakt.
weet ik niet, wordt niet gespecificeerd in de media...zeker niet in de jihad mediaquote:Op zondag 7 januari 2007 18:11 schreef soepkip666 het volgende:
verder zie ik geen boeddhisten en christenen groepsverkrachten, jij wel ?
ja vreemd heh, zal wel komen omdat vrouwen niet kunnen verkrachtenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
geen idee hoe het komt maar het zijn wel allemaal mannen. Komop, trek je generalisatie door. Verdoem alle mannen!!!! Laten we echt kortzichtig gaan doen. Komop, je kan het!!!
Voor de derde keer: er zijn wel foute moslims maar er zijn veel meer goede moslims.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:16 schreef soepkip666 het volgende:
Jij bent kortzichtig door dit te negeren.
Daar deed ik precies wat jij de hele tijd al doet: generaliseren!!!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:17 schreef soepkip666 het volgende:
[..]
ja vreemd heh, zal wel komen omdat vrouwen niet kunnen verkrachten
sukkel
Dat gaat over non-white (niet blank). Er zijn zat blanke moslims....wat doen we daar nou mee? In je artikeltje werd maar 1 keer verwezen naar moslims en dat ging dan over rellen, niet verkrachtingen.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:18 schreef soepkip666 het volgende:
Read the disgusting things happening in Sweden and Denmark. There is a rape epidemic going on in Sweden carried out by the non-white immigrants.
http://www.africancrisis.org/ZZZ/ZZZ_News_006510.asp
meeste buitenlanders daar zijn moslim, zegt genoeg gezien mohammed ook een verkrachter was.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:31 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Voor de derde keer: er zijn wel foute moslims maar er zijn veel meer goede moslims.
Ik negeer niets, ik generaliseer alleen niet.
[..]
Daar deed ik precies wat jij de hele tijd al doet: generaliseren!!!
[..]
Dat gaat over non-white (niet blank). Er zijn zat blanke moslims....wat doen we daar nou mee? In je artikeltje werd maar 1 keer verwezen naar moslims en dat ging dan over rellen, niet verkrachtingen.
Ik stop. Ik ben het zat hier.quote:ge·ne·ra·li·se·ren (ov.ww., ook abs.)
1 uit een bijzonder geval een algemene conclusie afleiden
van mij mag je hem sluitenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:49 schreef Biogarde het volgende:
Wederom de vraag: Houden we het netjes?
Zodra het vanavond weer uit de hand loopt, gaat ie keihard op slot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |