quote:
quote:Alex: ‘Ik vertrek niet zomaar'
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 2 januari om 19:00
PSV-verdediger Alex laat tegenover De Telegraaf weten dat de kans groot is dat hij komende zomer de overstap zal maken naar een andere club. Niet elke club kan echter zomaar rekenen op de diensten van de Braziliaan, ook al zou hij een financiële klapper kunnen maken.
Met name Chelsea, de officiële eigenaar van de speler, ziet Alex wel zitten. “Toen ik naar Europa kwam, heb ik voor vijf jaar getekend, waarvan de eerste twee jaar bij PSV. Dit seizoen heeft PSV mij extra kunnen huren bij Chelsea. Het zou voor mij een stap vooruit zijn om in Engeland te gaan spelen.”
”Het belangrijkste is dat ik hier goed speel, want anders komt Chelsea helemaal niet. Het is duidelijk dat, als ik bij PSV vertrek, ik dat alleen doe om naar Chelsea of naar een andere hele grote club te gaan.”
De 24-jarige verdediger laat zelfs nog de optie open dat hij misschien ook volgend jaar nog in Eindhoven te bewonderen zal zijn. “Ik heb het hier zo goed naar mijn zin, dat ik niet naar een andere club wil vertrekken, als dat geen grote stap vooruit is,” aldus Alex.
Nee, stuk komt uit de Telegraaf.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dat is zeker voetbalzone als bron?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef super-mario het volgende:
Mauro naar Riverplate!?...Ik hoop dat die daar wel speelt voor hem maar van mij mag die bij AFCA blijven of geef hem een scc op 410 idd ;-)
PyThje, misschien ben ik komend weekend in de buurt, waar kan ik die krat HJ afgooien?quote:
quote:
De echte hamburgertenten zijn al weg sinds De Meer/Olympisch Stadion (die hamburgers daarquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als we nu ook nog een kunstgrasmat gaan neerleggen, is het laatste beetje echtheid van het stadion helemaal verdwenen.Wat is de volgende stap? Sushi kraampjes ipv hamburgers?
Al gaat de ontwikkeling van dat kunstgras ook wel door en zal het er ooit wel van komen. Zoals in alle stadions denk ik.
Wie gaat er terug naar Brazilië dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:03 schreef Longmen het volgende:
Dat snap ik niet terug naar Brazilië. Net als Gomes, was destijds sprake van. Sportief lijkt me dat een flinke achteruitgang. Kan alleen uit heimwee zijn....
Ging over dat stuk van Alex lengmonquote:
Alleen blijven omdat ie zo tof is zeker, aan z'n voetbalkwaliteiten zal het niet liggen... Ik neem tenminste aan dat je het belang van Ajax boven het belang van een speler stelt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:55 schreef super-mario het volgende:
Mauro naar Riverplate!?...Ik hoop dat die daar wel speelt voor hem maar van mij mag die bij AFCA blijven of geef hem een scc op 410 idd ;-)
Maar dat is sowieso al geen prestatiequote:Op woensdag 3 januari 2007 16:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij is groter dan z'n ouwe zo te zien.
Is het echt een groot talent? Ik heb die jongen nog nooit zien spelen of uberhaupt nog nooit wat van gehoord qua prestaties dan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:06 schreef koningdavid het volgende:
Over Brazilianen gesproken... wisten jullie dat een van Wamberto's zonen inmiddels in de Ajax A1 speelt:
[afbeelding]
Danillo Sousa Campos
Geen idee. Maar als je zowat de hele Ajax-opleiding hebt doorlopen en in de basis van de A1 speelt, kan je wel wat natuurlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:17 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Is het echt een groot talent? Ik heb die jongen nog nooit zien spelen of uberhaupt nog nooit wat van gehoord qua prestaties dan.
Ergens in België.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:18 schreef Erasmusch het volgende:
Voetbalt die gast zelf nog eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |