quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:
Er wordt gewoon 2x bij de man van Ogararu gescoord.
Ik ben laat, dat wel.
Wat is er met je normale tvp's?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Badabingea het volgende:
Er wordt gewoon 2x bij de man van Ogararu gescoord.
Ik ben laat, dat wel.
quote:‘Belhadj in belangstelling van Ajax’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 3 januari om 19:33
Als we Franse media als France Football of L’Equipe moeten geloven, dan volgt Ajax de verrichtingen van Nadir Belhadj. De 24-jarige linksback van het Franse Sedan stond vorige maand nog in de belangstelling van PSV.
De Eindhovenaren schrokken van de slordige zes miljoen euro die de hekkensluiter in de Ligue 1 vroeg voor de speler en bevonden de Algerijns international te licht voor het grote werk. Vervolgens passeerden namen als Wederson (Ankaraspor), Wilfred Bouma (Aston Villa) en Boudewijn Zenden (Liverpool) de revue in de lichtstad.
Volgens France Football hebben naast de Amsterdammers ook Lille, RC Lens en Sochaux belangstelling voor Belhadj. Dit seizoen kwam de verdediger negentien wedstrijden (twee doelpunten) in actie op de Franse voetbalvelden.
quote:Ajax ook in de markt voor Belhadj?
Volgens L'Equipe is Ajax een van de geinteresseerde clubs in de Algerijnse linksback Belhadj van Sedan. PSV was daar enkele weken serieus geinteresseerd in, maar haakte inmiddels af vanwege de te hoge transferprijs. Het is momenteel volgens de cijfers van France Football de beste linksback op de Franse velden.
Lijkt me sterk dat hij beter scoord dan Eric Abidal.....quote:
Weet ook niet hoe serieus dit bericht te nemen is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij beter scoordt dan Eric Abidal.....
Huiliequote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen de Joden wat minder van die lelijke logo's als usericon gebruiken. Ik haal 95% van de FOK! users door elkaar. Overal die lelijke 020 logo's op FOK! wordt je ook niet vrolijk van.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen de Joden wat minder van die lelijke logo's als usericon gebruiken. Ik haal 95% van de FOK! users door elkaar. Overal die lelijke 020 logo's op FOK! wordt je ook niet vrolijk van.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik vraag het toch netjes.![]()
ja nogalquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Kunnen de Joden Ajacieden wat minder van die lelijke prachtige logo's als usericon gebruiken. Ik haal 95% van de FOK! users door elkaar. Overal die lelijke 020 Ajax logo's op FOK! wordt je ook niet vrolijk van.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch helemaal niet van voetbal?
Anders had je wel een andere club uitgekozen
dat zeg ik tegen mn collega ook altijd (ook zo'n kakkerlakquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch helemaal niet van voetbal?
Anders had je wel een andere club uitgekozen
1 wedstrijd maar, Uit hebben we Feyenoord al gehadquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die speelt na de winterstop in De Arena.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |