Beetje jammer dat ie uit verhouding is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Zo, je doet je tagje wel echt eer aan heh...?
Zo, nieuwe avatar, ben er helemaal klaar voor. Heb eerst geprobeerd om de bebaarde Jack uit de promo's als avatar te nemen, maar een screenshot van de video is veel te wazig, Jack was helaas niet meer te herkennen op dat formaat.
Ik vind em goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie uit verhouding is.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Zo, je doet je tagje wel echt eer aan heh...?
Zo, nieuwe avatar, ben er helemaal klaar voor. Heb eerst geprobeerd om de bebaarde Jack uit de promo's als avatar te nemen, maar een screenshot van de video is veel te wazig, Jack was helaas niet meer te herkennen op dat formaat.
Jaja, fixed. En Mo, die avatar van jou moet een epilepsiewaarschuwing bijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ie uit verhouding is.
Zo valt 24 tenminste goed op.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:33 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Jaja, fixed. En Mo, die avatar van jou moet een epilepsiewaarschuwing bijDamn, wat een fokking irritant ding
Oke, ik maak wel een andere.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:36 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Eens..alleen het kan ook anders![]()
Je ziet de oog van Palmertquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:33 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Jaja, fixed. En Mo, die avatar van jou moet een epilepsiewaarschuwing bijDamn, wat een fokking irritant ding
Wat zijn jullie lief..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef -Mo- het volgende:
Geen ruzie jongens, iedereen kan en mag lid worden van de 24 bende, behalve![]()
![]()
BB-Pieter
![]()
![]()
Al een jaartjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:52 schreef BB-Pieter het volgende:
[..]
Wat zijn jullie lief..nooit geweten dat één opmerking, die overigens nog heel breed op te vatten is ook.:), zo'n reactie kan veroorzaken. Overigens houd ik mij liever bezig met de serie 24 dan met een clubje daarom heen. Maar voor alle di-hard fans toch één pringende vraag.
Wie van jullie heeft de beroemde Jack-bag al?!?!
Ik heb em in ieder geval wel..
Ciao
Pieter
(overigens staat BB niet voor de serie BigBrother maar voor het feit dat ik alles lees..)
Nog ff een toevoeging, omdat ik deze reactie wat ruimte vind open laten voor reacties die niet zo bedoeld zijn. Mijn reactie komt omdat ik eigenlijk vooral naar de topic kijk om de inhoudelijk interessante aspecten van één van de beste series die ooit gemaakt zijn. Een leuke discussie daarom heen is altijd leuk om te lezen, maar het discuseren over een virtueel clubje van gezelligheid in een topic van een keiharde actieserie vind ik een beetje. Dus vandaar dat ik begon over het niveau. En als jullie daar weer op willen reageren staat jullie dat vrij. Maar hier laat ik het bij..
:)
Is hij nu niet gewoon in NL te koop ergens ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:52 schreef BB-Pieter het volgende:
[..]
Wie van jullie heeft de beroemde Jack-bag al?!?!
Ik heb em in ieder geval wel..
Zou wel vet zijn, dan koop ik 'm wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:00 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Is hij nu niet gewoon in NL te koop ergens ofzo?
anders ik wel..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn, dan koop ik 'm wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |