Is het ook een goede tas dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:22 schreef Richardfun het volgende:
Hij is echt niet duur, heeft me inclusief verzendkosten iets van 35E gekost. Da's geen geld voor een goede tas.
Mooie foto.quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:16 schreef Myers het volgende:
Laten jullie ook een baard staan om je meer verenigd te voelen met Jack? Ik laat die van mij nu al enkele weken staan, maar net zo lang als Jack's Beard of Sorrow zal hij nooit worden, dat vind ik wel jammer.
Zodra Jack hem afscheert in (denk ik) episode 1 dan haal ik die van mij ook weg. Je voelt je dan toch ff ietsje closer met Jack en je begint als herboren aan het nieuwe seizoen!
[afbeelding]
Gozertquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:52 schreef BB-Pieter het volgende:
[..]
Nog ff een toevoeging, omdat ik deze reactie wat ruimte vind open laten voor reacties die niet zo bedoeld zijn. Mijn reactie komt omdat ik eigenlijk vooral naar de topic kijk om de inhoudelijk interessante aspecten van één van de beste series die ooit gemaakt zijn. Een leuke discussie daarom heen is altijd leuk om te lezen, maar het discuseren over een virtueel clubje van gezelligheid in een topic van een keiharde actieserie vind ik een beetje. Dus vandaar dat ik begon over het niveau. En als jullie daar weer op willen reageren staat jullie dat vrij. Maar hier laat ik het bij..
:)
Ik ram wel elke chinees in elkaar die ik zie.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:16 schreef Myers het volgende:
Laten jullie ook een baard staan om je meer verenigd te voelen met Jack? Ik laat die van mij nu al enkele weken staan, maar net zo lang als Jack's Beard of Sorrow zal hij nooit worden, dat vind ik wel jammer.
Zodra Jack hem afscheert in (denk ik) episode 1 dan haal ik die van mij ook weg. Je voelt je dan toch ff ietsje closer met Jack en je begint als herboren aan het nieuwe seizoen!
[afbeelding]
Maak es een goede foto ervanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:29 schreef Richardfun het volgende:
Yup, ik vind van wel. Vind em ten eerste mooi, daarnaast wilde ik al een tijdje zo'n soort tas (schoudertas). Had nog steeds een rugtas, en dat vond ik eigenlijk vrij irritant worden. Prima kwaliteit verder.
Gek genoeg moet ik antwoorden met 'ja'.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:16 schreef Myers het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gek genoeg moet ik antwoorden met 'ja'.
Mwahquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:33 schreef -skippybal- het volgende:
Jullie zijn soms wel een beetje eng....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |