hij kan alleen dingen doen die gasten kunnenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:18 schreef RecomServ het volgende:
kan ie nog wel posten op fok! ? dan is het toch prima zo?
Ik systeembeheerder?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:31 schreef PhaE het volgende:
:|
Je weet niet wat de cmd prompt precies inhoudt, en je bent systeembeheerder?!?!
Hahahahaha!!!
Oh, en trouwens (voor de rest);
mstsc /f /console kan soms erg handig zijn als je een server moet overnemen waar al teveel sessies zijn ingelogd.
/f = force
/console = nahja, de console dus
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Een computer repareren...
Alleen moest snel weg toen ik aan het typen was en de spatiebalk was daar niet al te best
de hele dag aan die computer gewerkt en het is nog niet klaar
lang leve het werk van een systeembeheerder![]()
een hele slechte, 8 uur aan 1 pc klinkt niet efficientquote:
ik ben er eentje in de maak maar loop mee met een"echte" vandaar die opmerkingquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:26 schreef BoukeF het volgende:
[..]
[..]
een hele slechte, 8 uur aan 1 pc klinkt niet efficient
is ook een besturingssysteem.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:58 schreef welkominspace het volgende:
en linux?
Dat is zo 1985quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:35 schreef Jo0Lz het volgende:
oeh, met veel van die commando's kun je op het werk zo veel lol hebben hè.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:40 schreef Morpheu$ het volgende:
omg, dit is de generatie die niet meer weet dat er een shell is?
Ja dat kan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:19 schreef welkominspace het volgende:
maar kun je iemand anders zijn computer ermee besturen en dan bedoel ik alleen het opstarten van programma's en niet het downloaden van virussen enzo
probeer deze dan eens als je druft:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:29 schreef Knarf het volgende:
[..]
Format c:/ werkt allang niet meer in een draaiende windows omgeving. En de optie '/u' bestaat niet.
Format c:/ roepers zijn dus niet alleen zielig, maar nog dom ook.
del /F /S /Q * daarentegen ;)
1 |
Die is al zo oud. /autotest is idd een ongedocumenteerde optie die Microsoft destijds in FORMAT.COM heeft gestopt. Daarmee maakte ik virussen van batchbestandjes om m'n vriendjes mee te pesten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:18 schreef mrdjey het volgende:
[..]
probeer deze dan eens als je druft:
[ code verwijderd ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |