abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44996210
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 06:25 schreef daeri het volgende:

[..]

"* Men mag geen vlees eten van een nog levend dier."

Wat moet ik me hierbij voorstellen?
In Japan is dat niet ongewoon bij zeedieren.
.
pi_45002060
klopt, baby inktvisjes bijv.

maar ook valt te denken aan oesters
"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 januari 2007 @ 13:02:46 #28
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45002173
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 07:22 schreef DennisMoore het volgende:

('k Vind het sneu gedoe. Bepaalde collega's die schijnheilig informeren of er in een snoepje misschien ook gelatine zit, gemaakt van varkens-botten, maar op een borrel zich wel vol laten lopen met bier. .)
Sinds wanneer zit er varken in bier?
pi_45003215
ik geloof dat ie meer doelde op het feit dat de meeste mannen zich gaan gedragen als een varken na wat flinke potten bier

en moslims mogen niet drinken, misshien dat ie daar op doelde
"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
pi_45003406
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:59 schreef Tha_Butcha het volgende:

Ja, inderdaad zeg, vooral bij reuze oesters (giant clams) e.d. Die spartelen echt tegen als je ze opensnijdt en er plakjes van snijdt. Pfff, wat een ellende was dat.
pi_45028584
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:59 schreef Tha_Butcha het volgende:

Dat ook, maar ik zat te denken aan:

Een manier om sashimi te bereiden; men snijdt het vlees uit de nog levende (inkt)vis, legt het in hapklare stukjes terug en serveert het zo. De gast ziet, terwijl hij eet, aan het feit dat de vis nog leeft en beweegt, dat het vers is.
.
pi_45028683
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 02:15 schreef Toet het volgende:

[..]

Dat ook, maar ik zat te denken aan:

[afbeelding]
[afbeelding]

Een manier om sashimi te bereiden; men snijdt het vlees uit de nog levende (inkt)vis, legt het in hapklare stukjes terug en serveert het zo. De gast ziet, terwijl hij eet, aan het feit dat de vis nog leeft en beweegt, dat het vers is.
wel erg lekker moet ik eerlijk zeggen alleen ik ben wel heel erg tegen dierenleed dus laat dan maar zitten
pi_45028876
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef mirugai het volgende:

[..]

Ja, inderdaad zeg, vooral bij reuze oesters (giant clams) e.d. Die spartelen echt tegen als je ze opensnijdt en er plakjes van snijdt. Pfff, wat een ellende was dat.
say what?

btw mirugai de babyinktvisjes waar ik op doelde, misschien weet jij wat ik bedoel. Je stopt er een satestokje in, dompelt hem gauw in water/bouillon/saus(staat me vaag wat van bij?) en eet ze dan al spartelend op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')