In Japan is dat niet ongewoon bij zeedieren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:25 schreef daeri het volgende:
[..]
"* Men mag geen vlees eten van een nog levend dier."
Wat moet ik me hierbij voorstellen?![]()
Sinds wanneer zit er varken in bier?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:22 schreef DennisMoore het volgende:
('k Vind het sneu gedoe. Bepaalde collega's die schijnheilig informeren of er in een snoepje misschien ook gelatine zit, gemaakt van varkens-botten, maar op een borrel zich wel vol laten lopen met bier..)
Ja, inderdaad zeg, vooral bij reuze oesters (giant clams) e.d. Die spartelen echt tegen als je ze opensnijdt en er plakjes van snijdt. Pfff, wat een ellende was dat.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:59 schreef Tha_Butcha het volgende:
klopt, baby inktvisjes bijv.
maar ook valt te denken aan oesters
Dat ook, maar ik zat te denken aan:quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:59 schreef Tha_Butcha het volgende:
klopt, baby inktvisjes bijv.
maar ook valt te denken aan oesters
wel erg lekker moet ik eerlijk zeggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 02:15 schreef Toet het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik zat te denken aan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een manier om sashimi te bereiden; men snijdt het vlees uit de nog levende (inkt)vis, legt het in hapklare stukjes terug en serveert het zo. De gast ziet, terwijl hij eet, aan het feit dat de vis nog leeft en beweegt, dat het vers is.
say what?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef mirugai het volgende:
[..]
Ja, inderdaad zeg, vooral bij reuze oesters (giant clams) e.d. Die spartelen echt tegen als je ze opensnijdt en er plakjes van snijdt. Pfff, wat een ellende was dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |