http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_Autobahnen_in_Deutschlandquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:57 schreef highway101 het volgende:
Nog even de aanwijzingen op een rijtje:
4) Vanaf hier was een belangrijke Autobahn gepland, die echter nooit is gebouwd
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:52 schreef De_Hertog het volgende:
http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_Autobahnen_in_Deutschland
Succes.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:46 schreef highway101 het volgende:
Hint: Ooit was vanhier een Autobahn (!) gepland naar het noorden. Een belangrijke Autobahn.
Nop, zuidelijker.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:51 schreef Werewolf het volgende:
Lingen, Duitsland
Op die lijst staan ook geplande maar vervallen Autobahnen.quote:
Dat vind ik niet helemaal 'vanaf hier', maar vooruitquote:Op zondag 21 januari 2007 14:59 schreef highway101 het volgende:
Dat van die Autobahn, was trouwens de A5. Die zou vroeger van Basel via Gießen naar Bremen lopen. Slechts kleine stukjes zijn afgezien van de huidige A5 hiervan aangelegd.
Jawel, want vanaf hier zou de A5 naar het Noorden lopen. Dat is niet doorgegaan, vanwege milieubezwaren.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal 'vanaf hier', maar vooruit
Nou ja, ik bedoelde meer dat het me zeer onwaarschijnlijk leek dat een belangrijke Autobahn vanaf Giessen gepland wasquote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef highway101 het volgende:
[..]
Jawel, want vanaf hier zou de A5 naar het Noorden lopen. Dat is niet doorgegaan, vanwege milieubezwaren.
Tegenwoordig hebben ze de A5 vanaf Gießen naar het oosten laten lopen, richting Kassel.
Die is het niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:31 schreef OA het volgende:
Gokje: Pápa, Hongarije..
idd (door de traagheid van Fok was ik er nog niet aan toe gekomen).quote:
Holloko, Hongarije?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:59 schreef Vava het volgende:
[..]
idd (door de traagheid van Fok was ik er nog niet aan toe gekomen).
Maar de 2e hint: Hongarije was nog niet eens zo'n heel rare gok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |