quote:Op maandag 1 januari 2007 22:27 schreef borisbanaan het volgende:
Mijn pa heeft al een tijdje (sinds augustus 2006 ofzo) een konijn... Vrij groot hok, bovenverdieping met trap enzo, lekker de ruimte, alles goed...
Nou vond 'ie 'm wat eenzaam, dus ging 'ie bij de kinderboerderij een cavia halen (konijn is wat riskant als je er geen 20 wilt en 't geslacht niet weet). Volgens de kinderboerderij leefde de cavia al geruime tijd met twee andere konijnen en ging dat prima. Nou, fijn.
De cavia bij 't konijn gezet vandaag. Eerste reactie van konijn: NEUKEN!!!!
De cavia wordt continu door het konijn (blijkbaar een mannetje) gebatstNogal zielig, aangezien de cavia er blijkbaar echt niet van gediend is... Het konijn is echter veel groter.
Wat doen we hieraan? Gaat dit vanzelf over, aangezien het konijn geen gezelschap gewend is, of moeten we de cavia redden van de eeuwige geilheid van ons konijn?
Uhm, door te rijden geeft het konijn aan dat hij/zij dominant is. En uit eigen ervaring, kan dit heel lang duren, dus ik weet niet of je dat je cavia aan wilt doen.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:27 schreef borisbanaan het volgende:
Mijn pa heeft al een tijdje (sinds augustus 2006 ofzo) een konijn... Vrij groot hok, bovenverdieping met trap enzo, lekker de ruimte, alles goed...
Nou vond 'ie 'm wat eenzaam, dus ging 'ie bij de kinderboerderij een cavia halen (konijn is wat riskant als je er geen 20 wilt en 't geslacht niet weet). Volgens de kinderboerderij leefde de cavia al geruime tijd met twee andere konijnen en ging dat prima. Nou, fijn.
De cavia bij 't konijn gezet vandaag. Eerste reactie van konijn: NEUKEN!!!!
De cavia wordt continu door het konijn (blijkbaar een mannetje) gebatstNogal zielig, aangezien de cavia er blijkbaar echt niet van gediend is... Het konijn is echter veel groter.
Wat doen we hieraan? Gaat dit vanzelf over, aangezien het konijn geen gezelschap gewend is, of moeten we de cavia redden van de eeuwige geilheid van ons konijn?
Ik denk niet dat de dierenwinkel een cavia van 2 jaar aanneemt, die raken ze niet kwijtquote:Op maandag 1 januari 2007 22:45 schreef soylent het volgende:
Het konijn zal dit wel blijven doen vrees ik.
Anders neem je even het konijn mee naar de dierenwinkel en laat je hun checken; dan ruil je de cavia tegen een konijn van het juiste geslacht.
Hij zal het nieuwe konijn ook wel proberen te verkrachten, maar die geeft hem dan misschien wel een knauw.
Dan blijft hij het doen hoor, is een stukje dominantie. Je zou het konijn kunnen laten helpen, maargoed ook dat werkt niet altijd. Geef je konijn idd iets van een lapje ofzo, een pluche beest (haal wel de oogjes en het neusje eraf voor de zekerheid, en natuurlijk weer netjes dichtmakenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:45 schreef soylent het volgende:
Het konijn zal dit wel blijven doen vrees ik.
Anders neem je even het konijn mee naar de dierenwinkel en laat je hun checken; dan ruil je de cavia tegen een konijn van het juiste geslacht.
Hij zal het nieuwe konijn ook wel proberen te verkrachten, maar die geeft hem dan misschien wel een knauw.
quote:Op maandag 1 januari 2007 23:01 schreef Bill_E het volgende:
`die cavia helemaal plakkerig retour naar afzender'
waarom niet, je kan van alles neuken, al zou ik het bij een egel heel voorzichtig doenquote:
Ik ken eigenlijk alleen gevallen waar het wel goed gingquote:Op maandag 1 januari 2007 22:56 schreef borisbanaan het volgende:
Serieus: Kan ik hiemee aannemen dat de cavia een vrouwtje is, en zouden we een mannetje kunnen regelen zodat het konijn weer gaat masturberen ipv op de cavia te willen rijden? Nogal noob hier.
De kinderboerderij zei letterlijk dat dat 99% van de keren geen probleem is, cavia's en konijnen, maar dat is dus bullshit?
Dat konijn zal zich doodneuken.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:23 schreef borisbanaan het volgende:
Ik vind het gewoon zielig voor dat caviabeest. M'n pa heeft de bovenverdieping dichtgetimmerd zodat de cavia daar rustig kan zitten.
Maar het gaat dus nooit wat worden tussen die twee?
Natuurlijk zijn er gevallen waarbij het wel goed gaat.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen gevallen waar het wel goed gingHoewel, ons konijn werd over beschermend voor de cavia.. niemand mocht in de buurt van zijn cavia komen.
Ik denk dat de kinderboerderij gewoon blij is dat ze van de cavia af zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:56 schreef borisbanaan het volgende:
De kinderboerderij zei letterlijk dat dat 99% van de keren geen probleem is, cavia's en konijnen, maar dat is dus bullshit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |