Geen Oscar volgens mij. En het boek was ook matig.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:37 schreef Etcetera het volgende:
de tweeling?
Ken ik niet.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:40 schreef barney74 het volgende:
une des autres?
daar hou ik me niet meer mee bezig, sinds er om de twee jaar weer veranderingen op de spellingsregels komenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:42 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Is franstalig trouwens met een hoofdletter?
Het is een Canadees equivalent van Simon (van Terstall). Dus over euthanasie en vriendschap. Een bijzonder mooie film.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:47 schreef barney74 het volgende:
misschien een hintje mbt die film?
Jammer, als je nog een keer een goede film wilt kijken, kijk dan eens Les Invasions Barbares.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Geen idee
Yo!quote:Op maandag 1 januari 2007 23:02 schreef DuranK het volgende:
Ik heb geen idee, maar in de op staat een fout. Ik sta 2 keer in de lijst nou. Ik sta er in als nieuwkomer met 2 punten, maar stond er al in met 10 punten. Die 2e moet dus weg en die andere moet 12 punten krijgen
Kortom, het ligt op het puntje van je tong. Op het randje dus.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:07 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik kan niet op de titel komen![]()
Film met anthony hopkins en elec baldwin en die gast uit lost dat ze neerstorten met de helipoter in the middle of nowhere
The Edge. Ook bekend van legend of the fall (die vreselijke film met Hopkins en Pitt)quote:Op maandag 1 januari 2007 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
On the edge?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |