Wikipedia over:quote:Ketevan "Katie" Melua is a British singer and musician, who was born in Georgia, but moved to Northern Ireland at the age of eight and then relocated to England at the age of 14. Melua is signed to the small Dramatico record label, under the management of songwriter Mike Batt, and made her musical debut in 2003. She is, as of 2006, the United Kingdom's biggest-selling female artist and Europe's highest selling European female artist.
In November 2003, at the age of just 19, Melua released her first album, Call Off the Search, which reached the top of the United Kingdom album charts and sold 1.2 million copies within its first five months of release. Her second album, Piece by Piece, was released in September 2005 and to date has gone platinum four times.
Bedoel je dat ze na haar eerste album even had moeten stoppen of dat ze dat album nooit uit had moeten brengen?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:03 schreef Hexagon het volgende:
Katie maakt erg leuke muziek. Al vind ik een album van haar tot dusver wel voldoende.
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:01 schreef FlyingFox het volgende:
Chick met gitaar. Is het mooist met het geluid uit. [afbeelding]
Vooruit dan, maar zou je nog wel kunnen vertellen waarom je het niks vindt?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:36 schreef peaceman het volgende:
Ik vind t niks... mag dat ook?
Te zoet, overgewaardeerd enzovoort. Dan kan ze nog zo'n leuk koppie hebben.. Ik trap er niet in.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:58 schreef TNA het volgende:
[..]
Vooruit dan, maar zou je nog wel kunnen vertellen waarom je het niks vindt?
Kan me wel voorstellen dat je die negen miljoen fietsen niet zo serieus neemt, maar ze heeft wel betere songteksten geschreven. Misschien kan je nieuwe muziek i.p.v. uit hitlijsten uit dit topic halenquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Te zoet, overgewaardeerd enzovoort. Dan kan ze nog zo'n leuk koppie hebben.. Ik trap er niet in.
Moet wel toegeven dat een volledig belachelijke tekst over 9 miljoen fietsjes mij niet uitnodigt om er nog eens aandacht aan te besteden.
Maar ja ik ben ook niet iemand die uit de hitlijsten nieuwe muziek haalt. Wellicht is dat mijn makke.
Ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:33 schreef warpozio het volgende:
Nine Million Bicycles is inderdaad super!
Leuk dat je 'r ontdekt, ik vind haar stem steeds beter worden. Altijd al krachtig geweest, nu steeds volwassener. Dat belooft nog watquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:59 schreef releaze het volgende:
Net ontdektZit nu live filmpjes van d'r te kijken. Hou doorgaans niet echt van dit soort muziek maar ik vind dit toch wel prachtig. Ze heeft een geweldige stem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |