Dat is nou de kracht van een goede transferadvertentie.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:21 schreef Lennox het volgende:
1 miljoen snap ik echt niet. Dat is 20 jaar briljant met redelijk passen van mij al niet waard (TSI van 10.000).
Of mensen geilen op die conditie ofzo, maar ik snap er niks van.
Net zoals een fok!er een uitmuntende voor 2.4 mil verkocht paar dagen terug
Wat transferadvertentie??????quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:27 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat is nou de kracht van een goede transferadvertentie.![]()
bij ads, links in scherm.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:27 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat is nou de kracht van een goede transferadvertentie.![]()
Centrumaanval?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:15 schreef Egamer het volgende:
Ik moet as zondag tegen een team die graag via de vleugel aanvalt. Ik speel met 3-5-2, met 2 verdedigers aan de vleugel. Zeer sterke vleugelverdedigers, overigens. Hebben jullie nog meer maatregelen als je tegen een team moet die via de vleugel aanvalt?
Soli FCquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is je teamnummer of naam?
Mijn eerste tips, alle oudere spelers eruit. En minimaal een redelijk coach met slecht leiderschap kopen.quote:
Zorg ervoor dat je ook de programma's HT Rating Calculator en HAM download. Zij kunnen je ook helpen met het maken van opstellingen. HT Rating Calculator heeft een automatische opstelling-creator. Daarmee kan je beginnen.quote:
Daarmee verzwak je wel je eigen vleugelverdediging. Dit kan je dus alleen maar doen als je overtuigd genoeg bent van je eigen vleugelverdediging. En als je weet dat jij met je centrale aaval door zijn (verzwakte) centrale verdediging weet te komen.quote:
Daarom ook het vraagteken erachter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Daarmee verzwak je wel je eigen vleugelverdediging. Dit kan je dus alleen maar doen als je overtuigd genoeg bent van je eigen vleugelverdediging. En als je weet dat jij met je centrale aaval door zijn (verzwakte) centrale verdediging weet te komen.
'Wodka woensdag' klinkt goed moet ik zeggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
qyn: ik ga gezellig met je mee naar de 6e rondevoor mij ook een primeur
grumpey: hoezo? woensdag is een hele mooie dag om t cafe in te gaan. zo is er hier ook een welbekende 'wodka woensdag'
JD:
Idd! Ben gelijk benieuwd!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
'Wodka woensdag' klinkt goed moet ik zeggen![]()
Gewoon vanaf de normale login paginaquote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
Cannot open database requested in login 'hattrick_archive'. Login fails.
D:HATTRICKWEBBCOMMON../common/includes/Database2.asp, line 243
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |