Dat is nou de kracht van een goede transferadvertentie.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:21 schreef Lennox het volgende:
1 miljoen snap ik echt niet. Dat is 20 jaar briljant met redelijk passen van mij al niet waard (TSI van 10.000).
Of mensen geilen op die conditie ofzo, maar ik snap er niks van.
Net zoals een fok!er een uitmuntende voor 2.4 mil verkocht paar dagen terug
Wat transferadvertentie??????quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:27 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat is nou de kracht van een goede transferadvertentie.![]()
bij ads, links in scherm.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:27 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Dat is nou de kracht van een goede transferadvertentie.![]()
Centrumaanval?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:15 schreef Egamer het volgende:
Ik moet as zondag tegen een team die graag via de vleugel aanvalt. Ik speel met 3-5-2, met 2 verdedigers aan de vleugel. Zeer sterke vleugelverdedigers, overigens. Hebben jullie nog meer maatregelen als je tegen een team moet die via de vleugel aanvalt?
Soli FCquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is je teamnummer of naam?
Mijn eerste tips, alle oudere spelers eruit. En minimaal een redelijk coach met slecht leiderschap kopen.quote:
Zorg ervoor dat je ook de programma's HT Rating Calculator en HAM download. Zij kunnen je ook helpen met het maken van opstellingen. HT Rating Calculator heeft een automatische opstelling-creator. Daarmee kan je beginnen.quote:
Daarmee verzwak je wel je eigen vleugelverdediging. Dit kan je dus alleen maar doen als je overtuigd genoeg bent van je eigen vleugelverdediging. En als je weet dat jij met je centrale aaval door zijn (verzwakte) centrale verdediging weet te komen.quote:
Daarom ook het vraagteken erachter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Daarmee verzwak je wel je eigen vleugelverdediging. Dit kan je dus alleen maar doen als je overtuigd genoeg bent van je eigen vleugelverdediging. En als je weet dat jij met je centrale aaval door zijn (verzwakte) centrale verdediging weet te komen.
'Wodka woensdag' klinkt goed moet ik zeggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
qyn: ik ga gezellig met je mee naar de 6e rondevoor mij ook een primeur
grumpey: hoezo? woensdag is een hele mooie dag om t cafe in te gaan. zo is er hier ook een welbekende 'wodka woensdag'
JD:
Idd! Ben gelijk benieuwd!quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
'Wodka woensdag' klinkt goed moet ik zeggen![]()
Gewoon vanaf de normale login paginaquote:Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
Cannot open database requested in login 'hattrick_archive'. Login fails.
D:HATTRICKWEBBCOMMON../common/includes/Database2.asp, line 243
Geen hoveniertje. Ik heb dat probleem ook.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:50 schreef rompompom het volgende:
Ik heb een 'hoveniertje' denk ik:
[..]
Gewoon vanaf de normale login pagina
Ik kan niet-ingelogd wel gewoon zoeken en m'n team wordt gevonden, maar ik kan er niet naar kijken
keeper behoudenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:53 schreef foetre het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie allen.
Ik ben bezig met de trainings overstap van naar positiespel.Nu vraag ik me af wat ik moet behouden en inkopen qua spelers in de verdediging.
Basis
briljant keeper(19 rampzalig ervaring)2x def bijna briljant/matig (beide 19 1 rampzalig,1 waardeloos ervaring)1 def bijna wonderbaarlijk/redelijk(20 rampzalig ervaring) .
Reserves
Goed keeper(24 slecht ervaring) 1 def bijna formidabel/redelijk(19 rampzalig ervaring)1 def bijna uitmuntend/matig(19 rampzalig ervaring)
Zal ik nu alleen de reserves vervangen door ervaren verdedigers?
25 jaar uitstekend verdedigen redelijk ervaring ofzo?
Is het niet interessanter om ook een keeper met wat meer ervaring te hebben? 19 Is zo jong, is misschien nog wel aantrekkelijk voor een keepertrainer...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:03 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
keeper behouden
bijna briljante defs behouden
bijna wonderbaarlijke eruit (te veel passen, niet nodig) en eentje terugkopen zonder passen
goed keeper eruit, zonde van het loon (hoe vaak raakt je keep nu geblesseerd?)
alle reservedefs eruit en er een goed/uitstekend met ervaring voor terugkopen
Mijn advies zou zijn dat je een keeper met ervaring koopt. Reserves hoef je gewoon geen aandacht aan te besteden, die zijn immers bij voorbaat al niet goed genoeg.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:53 schreef foetre het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie allen.
Ik ben bezig met de trainings overstap van naar positiespel.Nu vraag ik me af wat ik moet behouden en inkopen qua spelers in de verdediging.
Basis
briljant keeper(19 rampzalig ervaring)2x def bijna briljant/matig (beide 19 1 rampzalig,1 waardeloos ervaring)1 def bijna wonderbaarlijk/redelijk(20 rampzalig ervaring) .
Reserves
Goed keeper(24 slecht ervaring) 1 def bijna formidabel/redelijk(19 rampzalig ervaring)1 def bijna uitmuntend/matig(19 rampzalig ervaring)
Zal ik nu alleen de reserves vervangen door ervaren verdedigers?
25 jaar uitstekend verdedigen redelijk ervaring ofzo?
je was me voorquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is het niet interessanter om ook een keeper met wat meer ervaring te hebben? 19 Is zo jong, is misschien nog wel aantrekkelijk voor een keepertrainer...
Grumps.. hoe denk jij dan over extra spelers... ik bedoel.. ik kan 3-4-3 en 4-3-3 spelen, 4 defs nodig dus, het kan met 3 inner mids + wtm, maar ook met een offensive winger... het kan zelfs met offensive defs. Kortom, je kan best reservespelers kopen die naast dat ze reserve zijn ook in een ander systeem goed kunnen presteren. Zo ben je veelzijdig en heb je altijd iets om op terug te vallen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Mijn advies zou zijn dat je een keeper met ervaring koopt. Reserves hoef je gewoon geen aandacht aan te besteden, die zijn immers bij voorbaat al niet goed genoeg.
Ik wilde perse een jonge briljante dat ie nog een paar jaar meekan en degene met ervaring werden mij te duur(boven de 1.3 mil) toen ik zat te kijken op de transferlist.'quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:11 schreef Daemon19 het volgende:
Idd, waarom koop je een 19-jarige keeper zonder ervaring? Een oudere met ervaring is waarschijnlijk even duur.
ben ik t ook mee eens. ik speel zelf ook afwisselend 343 en 433 counter. bij 343 heb ik een magni def over met formi passen en bij 433 meestal mn outstanding winger. maar moet zeggen, toen ik nog def trainde, speelde ik bijna altijd 532, toen had ik geen noemenswaardige reserves...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Grumps.. hoe denk jij dan over extra spelers... ik bedoel.. ik kan 3-4-3 en 4-3-3 spelen, 4 defs nodig dus, het kan met 3 inner mids + wtm, maar ook met een offensive winger... het kan zelfs met offensive defs. Kortom, je kan best reservespelers kopen die naast dat ze reserve zijn ook in een ander systeem goed kunnen presteren. Zo ben je veelzijdig en heb je altijd iets om op terug te vallen!
Reservekeep is bijv wel zinloos, want die kan je niet op een andere plek zetten!
Nogal.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:26 schreef MacMauser het volgende:
Hattrick plat?
Als dat zo is, dan schuift de deadline toch wel op.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:29 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Nogal.
Dat het maar lekker plat mag blijven het komende uur, heb nog een bod op een speler staan...
nouja, dat kan nog wel als een basispeler niet standaard 30k salaris kost. Kost hij dat niet, dan is hij bij voorbaat eigenlijk niet goed genoeg voor je team. Ik kan hooguit 2 reserves van mijn hele team betalen. Dus nu heb ik een middenvelder, en een spits als reserve. Mijn verdediging vang ik op met mijn trainies, waarvan er dan altijd wel 1 in vorm zal zijn als ik er een nodig heb, keeper is overbodig.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:15 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Grumps.. hoe denk jij dan over extra spelers... ik bedoel.. ik kan 3-4-3 en 4-3-3 spelen, 4 defs nodig dus, het kan met 3 inner mids + wtm, maar ook met een offensive winger... het kan zelfs met offensive defs. Kortom, je kan best reservespelers kopen die naast dat ze reserve zijn ook in een ander systeem goed kunnen presteren. Zo ben je veelzijdig en heb je altijd iets om op terug te vallen!
Reservekeep is bijv wel zinloos, want die kan je niet op een andere plek zetten!
Ik speel ook 5-3-2 en als reserves heb ik een redelijk scoren (redelijk ervaring + leiderschap) en goed pm met uitstekend conditie. Mn reserve keeper is matig met matig ervaring.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ben ik t ook mee eens. ik speel zelf ook afwisselend 343 en 433 counter. bij 343 heb ik een magni def over met formi passen en bij 433 meestal mn outstanding winger. maar moet zeggen, toen ik nog def trainde, speelde ik bijna altijd 532, toen had ik geen noemenswaardige reserves...
ik heb de laatste paar maanden altijd wel een paar ton liggenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:44 schreef foetre het volgende:
dat betekend dat je wel een redelijk spaarpotje moet hebben voor het geval dat
hehe ik nu ongeveer 1 milquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik heb de laatste paar maanden altijd wel een paar ton liggen![]()
Als ze m'n tranfer van 1 miljoen maar wel op een backup hebben.quote:One of our databases is corrupt due to a server crash. We are working on two fronts, Trying to repair the database or restoring from backup.
The site will be down for atleast two hours more but it might be longer.
We are very sorry for the inconvenience.
15 miljoen voldoende?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:44 schreef foetre het volgende:
dat betekend dat je wel een redelijk spaarpotje moet hebben voor het geval dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |