Door ze wedstrijden te laten spelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:07 schreef Ciscus het volgende:
Hoe komen je spelers in vorm, wat is de beste manier? (ik train positiespel)
vaak speelt ook mee hoe 'hard' je traint, dus de coachvaardigheid van je coach en het trainpercentage (zet die op 100).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:07 schreef Ciscus het volgende:
Hoe komen je spelers in vorm, wat is de beste manier? (ik train positiespel)
Ok! Een verdediger van me is van 4, sterren naar 2,5 sterren gedaald...slechts 23 jaar. Daar is dus weinig aan te doen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
vaak speelt ook mee hoe 'hard' je traint, dus de coachvaardigheid van je coach en het trainpercentage (zet die op 100).
Daarnaast moeten ze minimaal 1x per week een wedstrijd meegespeeld hebben, dat houd ze met een grotere kans in vorm
Ik zal m wel weer in de basis gooien. Een vormcrisis...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:24 schreef foetre het volgende:
Hij heeft gewoon een vormcrisis.een beetje geduld doet wonderen
Ach ja iedereen heeft wel is een mindere periode zelfs jou sterrenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik zal m wel weer in de basis gooien. Een vormcrisis...
hij hoeft niet gelijk in de basis, je kan hem ook in de oefenwedstrijden op woensdag laten spelen om zijn vorm weer terug te laten krijgenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:27 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik zal m wel weer in de basis gooien. Een vormcrisis...
Dan moet ie nog steeds in de basis woensdags grumpsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hij hoeft niet gelijk in de basis, je kan hem ook in de oefenwedstrijden op woensdag laten spelen om zijn vorm weer terug te laten krijgen(Je kan het zien aan zijn vorm die onder zijn naam staat vermeld, die verandert elke vrijdagochtend)
ja ok, maar woensdag-basis is voor mij geen basis meer hoor. Basis is voor mij de 11 die mogen starten op zondag of in de bekerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Dan moet ie nog steeds in de basis woensdags grumps![]()
Passingskills van spelers he.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:36 schreef foetre het volgende:
Hoe krijg je trouwens een hogere tactiekvaardigheid met 3-5-2 AIM/AOW? Hij wil bij mij niet hopger als formidabel![]()
Ik heb gehoord dat die waailap wissel staatquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:26 schreef Yankee_One het volgende:
zometeen even 2 skilltrades opsnorren. lieft gemeen zodat ze die nieuwe winger van lennox eruit schoppen
Wordt het ooit rendabel dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:38 schreef Ciscus het volgende:
Ben ik trouwens een stomkop dat ik niets aan de jeugdopleiding doe? Ik heb zo'n idee dat het lange tijd verspild geld is...Hoe lang duurt het voordat dit rendabel wordt?
alleen rendabel met heeeeel veel geluk. Ik zou me eerder verdiepen in de nieuwe opleiding die volgend seizoen geintroduceerd word.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:38 schreef Ciscus het volgende:
Ben ik trouwens een stomkop dat ik niets aan de jeugdopleiding doe? Ik heb zo'n idee dat het lange tijd verspild geld is...Hoe lang duurt het voordat dit rendabel wordt?
En is het al bekend hoe dit exact gaat werken? Ben blij met jullie tip in ieder geval; thanks!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
alleen rendabel met heeeeel veel geluk. Ik zou me eerder verdiepen in de nieuwe opleiding die volgend seizoen geintroduceerd word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |