Always look on the bright side: op mijn computer staat eigenlijk alleen maar muziek die ik (nog) niet op cd heb. Dream Theater & Therion draai ik dan ook gewoon via de cd-speler. En van Therion heb ik zelfs alleen maar Gothic Kabbala geluisterd.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
MMG en repperts, en Dream Theater en Therion niet zo hoog als ik ze verwacht had.
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:47 schreef Man_Made_God het volgende:
De nieuwe zuigt behoorlijk trouwens...
Dit komt ieder topic bijna wel terug.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:37 schreef Verbal_Kint het volgende:
wat ik me pas bedacht over last.fm...
tis een geniaal concept opzich, maar met een nadeel: t houdt alleen het aantal tracks bij en niet hoelang je naar een bepaalde artiest luistert.
bijvoorbeeld, outkast in mijn playlist heeft veel relatief korte nummers, waardoor je daar snel veel plays van krijgt... een artiest als st.germain bijvoorbeeld heeft veel lange nummers, maar toch luister ik er misschien net zoveel naar als naar outkast (wat niet zo is, maar for sake of argument zeg maar).
hierdoor zijn de lijsten natuurlijk wel enigszins vertekend![]()
kan me wel voorstellen ja...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dit komt ieder topic bijna wel terug.
Ik heb hetzelfde probleem, een gemiddeld nummer van Godspeed You Black Emperor duurt 20 minuten, die van Guided by Vioces 20 seconden; resultaat is een enorm scheve lijst, wat interesses betreft.
Maargoed, vraag is al vaak gesteld hier, maar uiteraard ook aan de Last.fm technici: Antwoord van Lasf.fm: technisch niet haalbaar.
Nou ja, het zal dan nu wel minder zijn geworden. Ik zie sinds de lijstjes gepost worden door de bomen het bos ook niet meer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
kan me wel voorstellen ja...
goed op deze manier ontstaat er ook wel een aardig beeld, en ze doen het allemaal erg goed
maar had t iig nog nooit in de topics gelezen, en volgens mij ga ik toch al een deeltje of zeven mee
![]()
haha, de lijstjes jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou ja, het zal dan nu wel minder zijn geworden. Ik zie sinds de lijstjes gepost worden door de bomen het bos ook niet meer.Was ook geen verwijt overigens!
Nummers van 6 seconden worden door de plugin trouwens niet "erkend"; ik geloof dat een nummer minimaal 40 seconden moet duren voor het officieel bij de statistieken wordt opgeteld.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Haha mijn nummers lopen van 6 sec. naar 67 min van respectievelijk melt-banana en lustmord
Zo:quote:Op maandag 15 januari 2007 02:02 schreef dikkedoelie het volgende:
Hoe maak ik eigenlijk zoeen mooi Last.fm linkje in me sig? :@
| 1 |
Idd de helft van mijn melt-banana nummers wordt inderdaad niet meegeteldquote:Op zondag 14 januari 2007 23:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nummers van 6 seconden worden door de plugin trouwens niet "erkend"; ik geloof dat een nummer minimaal 40 seconden moet duren voor het officieel bij de statistieken wordt opgeteld.
Oh, en nu we toch bezig zijn met jaaroverzichten, op zich vind ik het wel interessant om dit later nog eens terug te zien, in ieder geval de Top Artists.Dus bij deze: (statistieken waren gereset in september, trouwens, dus dit is enkel van de laatste 4 maanden)
Ik meen 30 seconden.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:05 schreef Grobbel het volgende:
Nummers van 6 seconden worden door de plugin trouwens niet "erkend"; ik geloof dat een nummer minimaal 40 seconden moet duren voor het officieel bij de statistieken wordt opgeteld.
En je hebt Delirium Cordia niet geluisterd sinds je Last.fm gebruikt? Die duurt volgens mij langer dan 67 minuten.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Idd de helft van mijn melt-banana nummers wordt inderdaad niet meegeteld
nee hoor ja tenzij je het laatste stuk meerekentquote:Op maandag 15 januari 2007 12:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En je hebt Delirium Cordia niet geluisterd sinds je Last.fm gebruikt? Die duurt volgens mij langer dan 67 minuten.
Ik wist helemaal niet dat Therion alweer een nieuwe had. En alweer 2. Zag 'm toevallig vrijdag in de cd-winkel staan. Is het wat?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:47 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Always look on the bright side: op mijn computer staat eigenlijk alleen maar muziek die ik (nog) niet op cd heb. Dream Theater & Therion draai ik dan ook gewoon via de cd-speler. En van Therion heb ik zelfs alleen maar Gothic Kabbala geluisterd.....![]()
Is Gothic Kabbalah al uit?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Therion alweer een nieuwe had. En alweer 2. Zag 'm toevallig vrijdag in de cd-winkel staan. Is het wat?
Last.fm rekent gewoon 1 haha maakt niet uit of je nou 1 min of 1 uur van delerium cordia luisterd geloof ikquote:Op maandag 15 januari 2007 13:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Uiteraard reken ik het laatste stuk mee, dat doet last.fm ook. Ook als ik het nummer niet helemaal luister, volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |