Heb jij een gegronde reden om er aan te twijfelen dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:38 schreef KroJo het volgende:
Je zou het als een 'feit' kunnen opvatten, als iemand verder specificeert op basis waarvan hij die bewering doet, wat volgens hem 'hoogopgeleid' is (niet voortijdig de LTS afgetrapt?) en op welke basis (gebruikersonderzoek? statistiek?) hij die bewering doet ...
Nablaten is pas iets voor dom volk...quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:42 schreef MrBadGuy het volgende:
maar het is en blijft een bagger krant voor dom volk![]()
En toch zitten we in 2007 er met z'n allen over te lullen...quote:
die postings van ze waren altijd erg leuk ...quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, 50% van de mensen kan ironie/sarcasme niet herkennen? Die 50% heeft dan ook niets te zoeken op Geenstijl,
Wat een slap verhaal zeg, dus als je dit gelulhannes on GS niks vindt herken je sarcasme en/of ironie niet?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer, 50% van de mensen kan ironie/sarcasme niet herkennen? Die 50% heeft dan ook niets te zoeken op Geenstijl, of andere blogs zoals bv VK. Het heeft me verder altijd verbaast hoe een domineeslandje als Nederland in ene male de kerk heeft verlaten. Tot je je realiseert dat de domineeszonen en dochters de ene kerk voor de andere ingeruild hebben. Geen wonder dat een onschuldige site als Geenstijl zoveel ergernis opwekt, het is dat toontje, dat spottende toontje, dat de domineeskinderkes de nekharen doet rijzen zoals eens B. Russell en Reve dat bij hun brave ouders deden.
Soms blijkt er minder veranderd te zijn dat het oog doet vermoeden.![]()
Ach het jaar is pas een paar dagen oud, volgend jaar om deze tijd weet niemand meer wat GS is (op een paar verdwaalde zielen na uiteraard)...quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:56 schreef DS4 het volgende:
[..]
En toch zitten we in 2007 er met z'n allen over te lullen...![]()
een jaartal roepen als argumentatie van negeren/afkraken is zoooo Fok!-wannabe-grappigquote:Op woensdag 3 januari 2007 17:48 schreef knowall het volgende:
[..]
Het zal inderdaad een feest der herkenning zijn voor de GS-bezoekers.
Maar goed, eigenlijk moet GS tegenwoordig genegeerd worden; GS is zooo 2006.
Precies, het is gewoon een puberale site. Jaren geleden had ik het misschien nog wel leuk gevonden, maar nu vind ik het alleen maar irritant. Heeft verder niks met geen gevoel voor humor of sarcasme te maken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een slap verhaal zeg, dus als je dit gelulhannes on GS niks vindt herken je sarcasme en/of ironie niet?
Ik vind het een vrij kinderachtige site, net zoals veel subfora op fok ook vol zit met kleuters. Ik ontwijk beide dan ook.
Ik neem aan dat de gemiddelde Geenstijl-lezer, en zelfs de reaguurders, gewoon komen om te rellen, brood en spelen, gristenen voor de leeuwen, alles, zolang het maar niet te serieus is. De html-versie van de vrijmimbeau.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een slap verhaal zeg, dus als je dit gelulhannes on GS niks vindt herken je sarcasme en/of ironie niet?
Ik vind het een vrij kinderachtige site, net zoals veel subfora op fok ook vol zit met kleuters. Ik ontwijk beide dan ook.
Oh ze mogen wat mij betreft nog wel duizend jaar bestaan. Vond alleen die bewering m.b.t. sarcasme/ironie niet helemaal opgaan natuurlijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de gemiddelde Geenstijl-lezer, en zelfs de reaguurders, gewoon komen om te rellen, brood en spelen, gristenen voor de leeuwen, alles, zolang het maar niet te serieus is. De html-versie van de vrijmimbeau.
Dat een, miniscuul, deel der Nederlanders dat maar niet wil begrijpen, en in de handjes knijpt voor een snel heengaan van Geenstijl, en droomt van minder liberale maatregelen, maakt het alleen maar leutiger. En wat een geweldige uitvinding, wat een geweldige Amerikaanse uitvinding, dat internet![]()
Van wikipedia (nog beter en betrouwbaarder dan de duurste papieren encyclopedie, Stan de Jong wie? zegt het zelluf!):quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:17 schreef Godslasteraar het volgende:
En wat een geweldige uitvinding, wat een geweldige Amerikaanse uitvinding, dat internet![]()
quote:Door de uitvinding en introductie van klikbare aan elkaar gelinkte pagina's (HTML/WWW) heeft Tim Berners-Lee het internet in feite klaar gemaakt voor het grote publiek. Hij wordt daarom ook wel gezien als uitvinder / grondlegger van het huidige internet.
Sir Tim Berners-Lee is geboren in Londen in 1955. Hij wordt gezien als de bedenker en grondlegger van het World Wide Web (WWW), dat was geïnspireerd door HyperCard. Hij werkte hierin samen met de Belg Robert Cailliau.
Aha, jij bent dus een Telegraaflezer?quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik ben zelf tot die conclusie gekomen![]()
Ik durf daar wel een aardig sommetje geld op te zetten 10:1 in jouw voordeel zelfs. Interesse?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:02 schreef knowall het volgende:
Ach het jaar is pas een paar dagen oud, volgend jaar om deze tijd weet niemand meer wat GS is (op een paar verdwaalde zielen na uiteraard)...![]()
"afgestudeerde journalistieke verslaggevers"quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:37 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Wat weinig mensen weten, is dat achter de columns van GS geen kinderen van 12 zitten, maar afgestudeerde journalistieke verslaggevers... Ze weten precies wat ze moeten doen om een rel te veroorzaken en mensen (op een dan wel niet botte/groffe manier) vermaken...
quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:25 schreef knowall het volgende:
[..]
Van wikipedia (nog beter en betrouwbaarder dan de duurste papieren encyclopedie, Stan de Jong wie? zegt het zelluf!):
[..]
![]()
Prima. Ik definieer 'een paar verdwaalde zielen' later nog wel even, geen probleem zeker?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik durf daar wel een aardig sommetje geld op te zetten 10:1 in jouw voordeel zelfs. Interesse?
Da's dus geen wikipedia hè, totaal onbetrouwbaar dus.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:45 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het Amerikaans militair complex als belangrijk grondlegger van het internet, laat het Krista niet horen!![]()
Maar je hoort mij niet blaten dat GS bezoekers dom zijn...quote:
Definieer maar, dan roep ik wel een inzet (eigenlijk: geen jij maar aan wat jij maximaal op kan hoesten).quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:53 schreef knowall het volgende:
Prima. Ik definieer 'een paar verdwaalde zielen' later nog wel even, geen probleem zeker?
mijn brrron dan maarquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:57 schreef knowall het volgende:
[..]
Da's dus geen wikipedia hè, totaal onbetrouwbaar dus.![]()
Fijn. Laten we de meest passende definitie gebruiken: iedereen die begin 2008 nog GS kent is een verdwaalde ziel. Ik leg jouw inleg plus duizend in.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Definieer maar, dan roep ik wel een inzet (eigenlijk: geen jij maar aan wat jij maximaal op kan hoesten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |