Bedankt, dit is een iets betere omschrijving van "de drang om vrouw te zijn"quote:Op maandag 1 januari 2007 15:11 schreef Veletta het volgende:
Hmm, lijkt mij meer een mannetje-vrouwtje situatie.
Het is de natuur dat je en man en een vrouw nodig hebt voor voorplanting.
Waarschijnlijk zit dat er bij homo's en lesbiennes ook in.
Je ziet vaak dat er een vrouwelijk en een stoere man in een homokoppel zit.
En bij lesbiennes die mannelijke vrouw en de vrouw-vrouw.
quote:Op maandag 1 januari 2007 14:49 schreef Geqxon het volgende:
Een klein hersenspinseltje op de maandagmiddag
Het valt mij op dat sommige homoseksueelen zich vaak enorm "wijverig" gedragen.
Nee joh, die hebben gaydarquote:En dat ik dat heteroseksueelen eigenlijk nog nooit heb zien doen. Nu vroeg ik mij eigenlijk af of iemands gedragspatroon afhankelijk van zijn geaardheid is? Is het misschien toch de drang om een vrouw te zijn? (zie: modegevoelig, er goed uit willen zien, het "wijverig" gedrag)
Of is het meer om te tonen dat ze homoseksueel zijn, zodat andere homoseksueelen kunnen zien dat ze ook homoseksueel zijn en een kans maken? Een beetje het omgekeerde macho-gedrag van heteroseksueelen
En toch claimen veel homo-mannen dat ze een sensor hebben en (potentiele) homo's er wel degelijk tussenuit pikken, niet? In mijn omgeving wel iig.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:02 schreef karr-1 het volgende:
..
Ik ben ook homo en mijn partner ook, maar aan ons zie je het niet, geen van beiden.
...
half, als je maar achter genoeg jongens aanloopt zit er vanzelf een homo tussenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 08:45 schreef Roquefort het volgende:
[..]
En toch claimen veel homo-mannen dat ze een sensor hebben en (potentiele) homo's er wel degelijk tussenuit pikken, niet? In mijn omgeving wel iig.
A. Hoe weet je dat zij homo zijn?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:49 schreef Geqxon het volgende:
Een klein hersenspinseltje op de maandagmiddag
Het valt mij op dat sommige homoseksueelen zich vaak enorm "wijverig" gedragen. En dat ik dat heteroseksueelen eigenlijk nog nooit heb zien doen.
Gewoon vragen? Of het is een bekende man die vrienden opduikt en geen vriendinnen.quote:
Of door teveel soya in allerlei productenquote:Op woensdag 3 januari 2007 03:06 schreef releaze het volgende:
en dat mannen zich tegenwoordig ook weer wat vrouwelijker gedragen is omdat die traditionele sekseverdeling in nederland niet meer op hoeft te gaan.
ik niet, maar dat is hij dan ook niet in het echtquote:Op woensdag 3 januari 2007 07:59 schreef Darkwolf het volgende:
Wie had bijvoorbeeld ooit gedacht dat die army dad van dat filmende jochie uit American Beauty gay was???
Nee, maar het gaat om het idee.quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:37 schreef Brupje het volgende:
ik niet, maar dat is hij dan ook niet in het echt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |