Heiligschennis !!!quote:Op zondag 31 december 2006 23:06 schreef peaceman het volgende:
Ik ben juist blij dat het straks afgelopen is... weer een jaar rust...![]()
Broed jij maar even heel goed, zodat er wat moois uit het eitje komtquote:Op zondag 31 december 2006 23:04 schreef nipeng het volgende:
Ik zit te broeden op een leuk toernooi met de Radio2 lijst.
Ach hij meent het niet zo...quote:Op zondag 31 december 2006 23:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heiligschennis !!!![]()
Nou Diaan, je mag samen met Peaceman in de kuil zitten. Wordt nog gezellig daar, nu al drie man in de kuil . . .![]()
2 vrouwen hoop ik?quote:Op zondag 31 december 2006 23:08 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heiligschennis !!!![]()
Nou Diaan, je mag samen met Peaceman in de kuil zitten. Wordt nog gezellig daar, nu al drie man in de kuil . . .![]()
Helaas wel.quote:Op zondag 31 december 2006 23:09 schreef peaceman het volgende:
Dit is toch ook een verdomd lange tekst Nipeng....
Nee, 1 dame en 2 kerelsquote:
No no noquote:Op zondag 31 december 2006 23:09 schreef nipeng het volgende:
Meat Loaf, die die die.
Pearl Jam, Jeff Buckley, 16 horsepower, Belle & Sebastian, Tom McRae, Joy Division, enz.enz.quote:Op zondag 31 december 2006 23:07 schreef nipeng het volgende:
[..]
Peaceman mompelt iets van Radiohead, Smiths.
Nee, dat wil ze nietquote:Op zondag 31 december 2006 23:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, 1 dame en 2 kerels![]()
Diaan heeft de avond/nacht/whatever van d'r leven . . .![]()
Strijdt met Bob om de eer....quote:
Ze heeft niks te willenquote:
quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dat wil ik idd niet...
WOrdt daar Tom McRae![]()
genoemd? Daar maak ik een uitzondering voor
Jij vindt het ook niks he? Ik ook niet....quote:Op zondag 31 december 2006 23:14 schreef nipeng het volgende:
@ellen
Snij hem in de slaap de keel door moppie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |