Tja deze Nederlandse regering is ook niet zo verstandig.... dat is bekend, maar okay, ik ga samen met een man in één kuil.... Kom maar op.quote:Op zondag 31 december 2006 22:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar de Dolle Mina's en de Nederlandse regering wel. Er moeten meer vrouwen dit, er moeten meer vrouwen dat dus ga jij maar samen met een man in één kuil . . .![]()
Lekkerquote:Op zondag 31 december 2006 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
Zal ik voor jullie nog even een rondje bier doen?
quote:Op zondag 31 december 2006 22:49 schreef Zw0rld het volgende:
Het mooiste nummer van Metallica......
Zijn Fritsflits en ik het een keer eens... is het weer niet goedquote:
quote:Op zondag 31 december 2006 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zijn Fritsflits en ik het een keer eens... is het weer niet goed![]()
Daar moeten we volgend jaar campagne voor gaan voeren om Clocks & Avond uit de bovenste regionen te halen . . .quote:Op zondag 31 december 2006 22:54 schreef peaceman het volgende:
Deze had wat mij betreft best een plaatsje of 6.000 lager mogen staan![]()
![]()
Avond is geen klassieker, daar is het te jong voorquote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef FritsFlits het volgende:
Clocks prima, maar Avond is een favoriet van me![]()
En dan Radiohead erin, oke? Liefst met Paranoid Android....quote:Op zondag 31 december 2006 22:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar moeten we volgend jaar campagne voor gaan voeren om Clocks & Avond uit de bovenste regionen te halen . . .![]()
![]()
Avond mag staan tussen de 150-250... deal?quote:Op zondag 31 december 2006 22:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Avond is geen klassieker, daar is het te jong voor![]()
Of Creep of Karma police . . .quote:Op zondag 31 december 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:
En dan Radiohead erin, oke? Liefst met Paranoid Android....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |