Dat kan natuurlijk ook . . .quote:Op zondag 31 december 2006 22:30 schreef FritsFlits het volgende:
Het is oudjaarsavond. Waarom niet oliebollenen??![]()
Er kunnen best twee man in één gat . . .quote:Op zondag 31 december 2006 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
Hey ThunderChild... dat is de tweede al vandaag... je zou er nog druk mee worden.![]()
Smullen Peaceman. Later in bed krijg je het toetje.quote:Op zondag 31 december 2006 22:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En een lekker hapje waarvoor ik in de keuken heb gestaan....
quote:
In bedquote:Op zondag 31 december 2006 22:36 schreef nipeng het volgende:
[..]
Smullen Peaceman. Later in bed krijg je het toetje.![]()
Hit me with your rhythm stick?quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had me voor vanavond mooi aangekleed, maar ben geneigd om maar weer lekker mn huispak aan te doen, pantoffels aan
Ik zou het gewoon doen. Zit bij m'n ouders en heb me niet speciaal voor de gelegenheid wat aangetrokken . . .quote:Op zondag 31 december 2006 22:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had me voor vanavond mooi aangekleed, maar ben geneigd om maar weer lekker mn huispak aan te doen, pantoffels aan![]()
1 man en 1 vrouw toch? Dat gaat niet goed....quote:Op zondag 31 december 2006 22:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Er kunnen best twee man in één gat . . .![]()
(En dank je)
Ik doe het zo denk ik ook, tijdens de reclame/nieuws. Kan ik meteen Twan in zn eigen bed leggen, die heeft vanavond in ons bed dvd gekeken en in slaap gevallen.quote:Op zondag 31 december 2006 22:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen. Zit bij m'n ouders en heb me niet speciaal voor de gelegenheid wat aangetrokken . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |