Ik heb het ook van iemand anders, hij gebruikte het om thuis dingen te downloaden en dan naar school te mailen. Omdat de uni firewalls enzo had.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:06 schreef Cynic het volgende:
hm, okay dat heeft wel voordelen inderdaad
Vandaagquote:Op maandag 15 januari 2007 09:49 schreef Cynic het volgende:
morgen!
Erm destijds op http://www.tvjunkies.org/quote:Op maandag 15 januari 2007 09:58 schreef Cynic het volgende:
oh, waar stond die Nick Drake documentaire destijds ook alweer?
Ik weet mijn wachtwoord niet meer als ik hem heb mag (password mailtje) mag je hem wel via mijn account downenquote:
hij moet toch ergens anders te vinden zijnquote:
Ja!quote:Op maandag 15 januari 2007 10:35 schreef Cynic het volgende:
mooie zin trouwens, beginnen en eindigen met ja
Ik hoop dat ik ooit over het feit kom dat ik me nu de pleuris betaal voor een ov kaartquote:Op maandag 15 januari 2007 11:01 schreef Cynic het volgende:
ach, daar zet je je snel genoeg overheen denk ik
350 p/m voor 10 maandenquote:Op maandag 15 januari 2007 11:52 schreef Cynic het volgende:
ja dat is inderdaad wel naar. wat kost zo'n ding?
Nee dat is een complete OV maar dat scheelt niet veel met een zwolle-utrecht traject + aanvullend busquote:Op maandag 15 januari 2007 11:59 schreef Cynic het volgende:
hm, ja dat is wel aardig prijzig. En dat is dus alleen voor het traject Zwolle-Utrecht?
idd kan ik ook nog eens naar een concert (hoe meer hoe voordeliger voor mij of redeneer ik dan weer verkeerdquote:
idd een gewoon retourtje utrecht zwolle is trouwens al 22 euro :xquote:Op maandag 15 januari 2007 13:11 schreef Cynic het volgende:
het is gewoon niet leuk meer hoe duur het openbaar vervoer is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |