Nee, dat deed ik, toen ik merkte dat vanavond Guido Weijers weer op tv komt.quote:
Ja, iedereen mag weten hoe slecht 'ie is.quote:Op zondag 31 december 2006 20:03 schreef Lienekien het volgende:
Voor iemand die 't niks vindt, ben je 'm wel erg aan het pluggen.
Vertel er dan ook even bij waar en wanneer hij komt? Nu moet ik alsnog zelf op zoek.quote:Op zondag 31 december 2006 20:32 schreef Bupatih het volgende:
Ja, iedereen mag weten hoe slecht 'ie is.
Nu, SBS6.quote:Op zondag 31 december 2006 20:55 schreef broer het volgende:
[..]
Vertel er dan ook even bij waar en wanneer hij komt? Nu moet ik alsnog zelf op zoek.
Ah, ik zie het.quote:Op zondag 31 december 2006 20:59 schreef Lienekien het volgende:
Nu, SBS6.
Da's de meest grove belediging die ik ooit heb gehoord!quote:Op zondag 31 december 2006 21:03 schreef Lienekien het volgende:
Bedoel je mensen als Bupatih?
Guido Weijersquote:Op zondag 31 december 2006 20:55 schreef broer het volgende:
[..]
Vertel er dan ook even bij waar en wanneer hij komt? Nu moet ik alsnog zelf op zoek.
quote:Op zondag 31 december 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
Da's de meest grove belediging die ik ooit heb gehoord!
Ik kan het me niet voorstellen. Jezus C., wat ontstellend debiel.quote:Op zondag 31 december 2006 21:05 schreef broer het volgende:
Denk je dat hij het stiekem wél leuk vindt?
Je kijkt nu?quote:Op zondag 31 december 2006 21:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Jezus C., wat ontstellend debiel.![]()
NEE! Zeg dat het niet waar is.quote:Op zondag 31 december 2006 21:29 schreef LXIV het volgende:
Waar komt die Guido vandaan? Breda of Eindhoven?
Ik vond hem eigenlijk toch wel grappig, al had ik de meeste van zijn grappen al eerder gehoord.
Ach, L. Hier in Brabant zijn we eigenlijk allemaal zo. Ook wanneer we niet op TV een oudjaarsconference houden.quote:Op zondag 31 december 2006 21:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Jezus C., wat ontstellend debiel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |