Ik vind die kerel met die hazenlip zo ongelofelijk kut. Weet zijn naam niet eens.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:39 schreef doppelgänger het volgende:
Ik heb die Guido Weijers niet gezien, maar de promo's beloofden weinig goeds.. Er zijn gewoon steeds meer zogenaamde cabaretiers, kwantiteit boven kwaliteit, velen zijn pijnlijk onleuk..
Claudia de Breij
Jörgen Raymann
Arie en Silvester
Guido Weijers
maar de allerergste blijft wel..
Wilko Terwijn![]()
![]()
Jan-Jaap van der Wal? Booh!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 05:05 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik vind die kerel met die hazenlip zo ongelofelijk kut. Weet zijn naam niet eens.
Nee, kijk maar naar Theo Maassenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:59 schreef Biancavia het volgende:
Wij vroegen ons gisteren eergisteren af of de grappen misschien gewoon 'op' zijn.
Tja, wat ik zaterdag heb gezien vond ik eerlijk gezegd ook al een beetje tegenvallen.quote:
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:46 schreef SunChaser het volgende:
Er is gewoon teveel cabaret tegenwoordig.
Afgelopen jaar was ik t meest blij verrast door Kamps Rooyackers en Kamps met die flat op het podium.
Verder is t in t theater gewoon leuker. Ik heb vorig seizoen Arie en Silvester met 200% en Sjaak Bral met Bloedlink in t theater gezien en dat is wel leuk, maar op tv is er geen reet aan.
Mond spoelen. Nu.quote:Op zondag 31 december 2006 19:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vond gisteren die show van Theo Maasen ook echt te slecht...
Ik wist niet dat ze tegenwoordig al internet hadden in Vinkenslag.quote:Op woensdag 3 januari 2007 07:45 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik vond 'm anders hardstikke leuk hoor!
Beter dan Theo Maassen en die drol van een Hans Teeuwen!
Jullie moeten ook altijd wat te zeiken hebben he, net als die baggermuziek van de meesten! (als ik daar ook nog topics over moet openen..)
quote:Op woensdag 3 januari 2007 07:45 schreef brotherlouie98 het volgende:
Beter dan Theo Maassen en die drol van een Hans Teeuwen!
Vinkenslag??? uhhh Juist jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:25 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze tegenwoordig al internet hadden in Vinkenslag.
Ik denk dat dat voornamelijk is omdat je niet saai voor de tv zit, maar uit bent en het live ziet, want die zogenaamde grappen lijken me verder toch hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:54 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Ik vond Guido Weijers in het theater ook leuker dan op tv.
Gelukkig gaan we vrij vaak naar het theater.
Het was natuurlijk een heel andere show, dus ook andere grappen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 01:51 schreef BonteAvond het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voornamelijk is omdat je niet saai voor de tv zit, maar uit bent en het live ziet, want die zogenaamde grappen lijken me verder toch hetzelfde.
Een gele kikker?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:32 schreef BonteAvond het volgende:
[afbeelding]
hier heeft ie poep op zn gezicht gesmeerd, als decoratie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |