Inderdaad. Iedereen moet het gewoon met elkaar eens zijn, en als dat niet zo is moet je vooral je bek houden. Mooi principe.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:40 schreef Bastard het volgende:
Hoe triest om af te geven op een cabaratier
Dat was nou net de grap waarom ik wčl moest lachen.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:09 schreef Oehaha het volgende:
Heb er ook naar gekeken, af en toe een glimlach maar meer zeker niet.
Tot het moment dat het over die militair die zelfmoord gepleegt heeft ging.
Ik weet dat je in cabaret ver kan gaan enzo maar dit vond ik zo ongepast.
Totaal onnodig ...
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
Guido Weijers pwnt!!
Maar die ene vorige vond ik kickser
prcs, hij brabbelt gewoon wat cafegrapjes aan elkaar.quote:Op maandag 1 januari 2007 02:58 schreef Deimento het volgende:
Vooral de "Christendom, Jodendom en Moslim" (![]()
;;
;D ;;
D!!11) grap deed het hem.
precies, dat over Steve Irwin was nog wel het ergste "dan vecht je zoveel jaar met krokodillen, word je vermoord door.. een vis"quote:Op maandag 1 januari 2007 21:46 schreef TC03 het volgende:
Wat me vooral opvalt bij slechte cabaretiers, is dat 'hun kracht' ligt in het vertellen van dingen die in het nieuws zijn alsof het te belachelijk voor woorden is, gepaard gaande met traag praten, lange pauzes en woorden aan het eind van een zin harder uitspreken. Dat is vaak hetgeen waar om gelachen wordt, maar het zijn niet eens echt grapjes.
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op zondag 31 december 2006 19:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vond gisteren die show van Theo Maasen ook echt te slecht.... en hij schijnt er een prijs voor hebben gekregen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |