JA het is niet zo alsof ik dat dagelijks check hoor.quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 19:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
En de site is nog 'www.goedonthouden.nl' ookGuido heeft het inderdaad goed onthouden.
quote:Op zondag 31 december 2006 19:34 schreef Bupatih het volgende:
Ironisch dat z'n website 'Goed onthouden' heet...ja, het onthouden van andermans grappen.
De betrouwbaarheid van de berichten aldaar is sowieso niet je-van-het.quote:Op zondag 31 december 2006 19:50 schreef TrenTs het volgende:
[..]
JA het is niet zo alsof ik dat dagelijks check hoor.
Ik sterf van de honger, ik lees niet zo nauwkeurig meer.quote:
Jaja! Je flikte me daar gewoon een 'Guidootje'! Plagiaat! Grappenjatter!quote:Op zondag 31 december 2006 19:52 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik sterf van de honger, ik lees niet zo nauwkeurig meer.Ik ga eerst wat eten voor ik weer reageer, brb.
alsof sbs6 publiek dat überhaupt door heeftquote:Op zondag 31 december 2006 19:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zet even een copyright-tekentje bij je opmerking, voor je het weet jat 'ie je grap.
Zelfs een film met keizerpinguins krijgt elan!quote:Op zondag 31 december 2006 19:56 schreef Bupatih het volgende:
Urbanus.Wat 'ie ook zegt, het is altijd grappig.
Als ik nou nog stukken uit boeken van Diekstra ga citeren is het compleet.quote:Op zondag 31 december 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja! Je flikte me daar gewoon een 'Guidootje'! Plagiaat! Grappenjatter!![]()
Vergeet Sonja Bakker niet.quote:Op zondag 31 december 2006 20:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als ik nou nog stukken uit boeken van Diekstra ga citeren is het compleet.
Ik moest kiezen tussen haar en Diekstra, en toen viel zij af.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |