nee, ik schaam me niet, maar ik hoop dat ik je niet voor het hoofd stoot!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:05 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
niet voor schamen hoor, ik doe regelmatig eeen heel andere coupe...
en meningen verschillen nu eenmaal.
dat vorige kapsel voor zeg maar was een uitgegroeide korte bob en ik was em beu
Ik wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:10 schreef Thrackan het volgende:
Ik ken, persoonlijk, GEEN ENKELE MAN die kort haar bij vrouwen af en toe wel vindt staan!
Mij voor het hoofd stoten nee hoor, wees niet bangquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
nee, ik schaam me niet, maar ik hoop dat ik je niet voor het hoofd stoot!
ik ben nml. zo'n muts die d'r mening MOET geven ipv tactisch d'r mond eens weet te houden
Okequote:Op donderdag 4 januari 2007 20:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Mij voor het hoofd stoten nee hoor, wees niet bang
En daarbij je mag je mening toch geven, anders had ik al helemaal geen foto's moeten posten toch
Ja.quote:
Ben eigenlijk wel beetje eens. Kleurtje vind ik wel heel mooi.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:52 schreef Vivi het volgende:
Ik vond voor leuker..sorry Bar
Niet dat het niet staat hoor, maar puur qua kapsel dan..
Dan houdt ie gewoon niet van concurrentie van andere mannenquote:
En waarom zou je niet gewoon gaan voor het kapsel dat je zelf leuk vindt, maar zou je kiezen voor een kapsel dat de andere sekse meer aantrekt? Maak jij ook al je keuzes op die manier? Ben je bijvoorbeeld gestopt met roken omdat vrouwen het vies vinden als je rookt?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:46 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Dan houdt ie gewoon niet van concurrentie van andere mannen
Nee serieus, ik geloof je best, maar ik en vele anderen met mij kunnen het niet indenken. En wat is nou effectiever, voor die 90% gaan die alleen lang haar mooi vindt, voor die 8% die het niet uitmaakt of die 2% die per se kort haar wil hebben?
nee op die vraag! mijn vriendin heeft er geen enkel probleem mee, ook al rookt ze zelf (ook, ik mag het nu zeggen, OOKquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En waarom zou je niet gewoon gaan voor het kapsel dat je zelf leuk vindt, maar zou je kiezen voor een kapsel dat de andere sekse meer aantrekt? Maak jij ook al je keuzes op die manier? Ben je bijvoorbeeld gestopt met roken omdat vrouwen het vies vinden als je rookt?
Dat dus. Dan kan het er kort wel ok uitzien, maar je beeldt je altijd in hoe het er langer beter uit zou zien.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:47 schreef noekje het volgende:
Als ik die foto's hier zie van vrouwen met kort haar dan denk ik bij elke foto dat ze er mooier uit zouden zien met lang haar.
Dan probeer je mij maar eens met lang haar in te beelden... Ik kan je garanderen dat het geen gezicht isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:36 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Dat dus. Dan kan het er kort wel ok uitzien, maar je beeldt je altijd in hoe het er langer beter uit zou zien.![]()
Da's ook geen lang haar... En de kleur doet het 'm net, in mijn eigen peper- en zoutkleurtje is het ineens een stuk minder. Maar met lang haar bedoel ikzelf eigenlijk tot over de schouders en daar krijg ik een ontzettend lange lijzige kop van...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:10 schreef Thrackan het volgende:
nou je maakt het wel heel makkelijk hoor... die pruik staat prima en die is ook niet kort!
alleen een gek kleurtje, maar goed... het kapsel misstaat je niet
Vindt je dat mooi?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:29 schreef postinggirl het volgende:
(Bijna) helemaal kaal kán trouwens mooi zijn. Deze foto heb ik van de Maxmodels-site:
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |