Wat ik zei: ze hebben het te druk. Als ik jou was zou ik toch maar bellen, dan wordt je bestelling tenminste meteen in behandeling genomen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:20 schreef Aventura het volgende:
Dat is onzin, aangezien mijn saldo op 0 staat...Zie nu dat mijn bestelling pas half februari wordt geleverd. Belachelijk!!
Ja, ik ben dat wel van plan! Maar of het zin heeft, ik heb het idee dat ze maar 2x per maand verzenden, halverwege de maand en aan het begin van de maand? Dat maak ik op uit die levertijden. Of is dat niet zo?quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:25 schreef Coconut het volgende:
[..]
Wat ik zei: ze hebben het te druk. Als ik jou was zou ik toch maar bellen, dan wordt je bestelling tenminste meteen in behandeling genomen.
Volgens mij zetten ze dat meer voor het gemak neer, als indicatie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:34 schreef Aventura het volgende:
Ja, ik ben dat wel van plan! Maar of het zin heeft, ik heb het idee dat ze maar 2x per maand verzenden, halverwege de maand en aan het begin van de maand? Dat maak ik op uit die levertijden. Of is dat niet zo?
Hm, ik had ongelijk, ze waren er gisteren nog niet. Zal nog wel ff een gil geven als ze er liggen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:57 schreef Klare het volgende:
[..]
Hoe weet je in welke filialen van de HM schoenen verkocht worden?
Dat is een beetje uit de buurtquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:44 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Hm, ik had ongelijk, ze waren er gisteren nog niet. Zal nog wel ff een gil geven als ze er liggen.
Kan je helaas niet zeggen in welke filialen schoenen verkocht worden, weet in elk geval dat Beursplein in Rotterdam ze zal gaan verkopen
Misschien was het ook niet zo slim van H&M om de nieuwe catalogus in de toch al drukke decembermaand te verspreidenquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:56 schreef Aventura het volgende:
Jammer, met de klantenservice gesproken (ik moest trouwens iets van 5 minuten wachten), maar ik krijg geen voorrang ofzo en de bestelling werd ook niet gelijk in behandeling genomen. Ze 'verzekerde' me echter wel dat ik mijn bestelling begin februari krijg, 'maar als je het volgende week nog niet hebt, moet je maar weer even bellen'. Right...Verder wist ze wel te vertellen dat de achterstand werd veroorzaakt door de decemberdrukte, maar dat ze het binnen een maand wel weer op de rails hebben.
In Amsterdam weet ik dat ze ze op het Spui gaan verkopen en in de Kalvertoren, verder weet ik het niet uit mn hoofd, zal eens kijken. In ieder geval dus ook in het filiaal van Parselmouth, en volgens mij ook in Groningen en Maastricht.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:57 schreef Klare het volgende:
[..]
Hoe weet je in welke filialen van de HM schoenen verkocht worden?
Verder helemaal niet???quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:22 schreef Jurk het volgende:
[..]
In Amsterdam weet ik dat ze ze op het Spui gaan verkopen en in de Kalvertoren, verder weet ik het niet uit mn hoofd, zal eens kijken. In ieder geval dus ook in het filiaal van Parselmouth, en volgens mij ook in Groningen en Maastricht.
Ze schuiven altijd al, dacht ik. Bij mij was dat ook zo, erg vervelend maarja.quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:12 schreef MaLo het volgende:
Ik heb ze zojuist maar gemaild voor mijn moeder. Ik hoop dat ze snel reageren.
Wat irritant dat ze zo schuiven met de levertijden! Hebben ze dat altijd gedaan of is dat pas sinds kort? Ik heb zelf vorige maand pas voor het eerst besteld, dus ik ben nog niet echt een ervaringsdeskundige.
Jawel, er zijn nog wel meer filialen, onder andere die op Schiphol. Ik zal vrijdag even nakijken waar de schoenen nog meer verkocht gaan worden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Verder helemaal niet???
Weet je eigenlijk waarom dat niet online staat? je kunt namelijk bij de storeselector ingeven welke merken je wilt hebben zeg maar, maar daar staan geen schoenen bij...
Je hebt 30 dagen om het retour te brengen in de winkel, dus ik neem aan dat dat met online goederen ook geen probleem is.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:16 schreef alors het volgende:
Weet iemand hier dat als je niet binnen 14 dagen retourneert of dat een groot probleem is?
Want ik zit een beetje met een zending die dus ook verlaat is, en daar zit een andere maat bij, en dat wilde ik nog graag even vergelijken..
Maar het artikel is waarschijnlijk uitverkocht (outlet) dus ik zal morgenvroeg kijken of ie er weer is, anders zou ik hem ook bij die zending nog kunnen doen. Maar als dat niet kan zit ik dus met een probleem..
Ja, dat vroeg ik me dus ook af... Maar dat is nergens te vinden..quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:33 schreef Jurk het volgende:
[..]
Je hebt 30 dagen om het retour te brengen in de winkel, dus ik neem aan dat dat met online goederen ook geen probleem is.
Ga er maar van uit. In de winkel kun je het zowieso binnen 30 dagen retour brengen, ook online verkopen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me dus ook af... Maar dat is nergens te vinden..![]()
Ah mooi. Dan kom ik toch nog van mijn shirtje maatje 36-valt-als-een-maatje-40 afquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:44 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ga er maar van uit. In de winkel kun je het zowieso binnen 30 dagen retour brengen, ook online verkopen.
Euhm toevallig ook een winkel in het oosten? (Enschede of zo?)quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:31 schreef Jurk het volgende:
[..]
Jawel, er zijn nog wel meer filialen, onder andere die op Schiphol. Ik zal vrijdag even nakijken waar de schoenen nog meer verkocht gaan worden.
Ik weet niet waarom het niet online staat, misschien omdat het een vrij nieuw concept is.
Ik heb vandaag vluchtig de lijst gezien met shops die schoenen gaan verkopen, maar ik weet echt niet meer welke erop stonden. Het waren er best wel veel.![]()
Mooie trenchcoat zo te zien ja! Die bril vind ik niks, niet echt mijn model en ik heb liever goudquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:25 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Voila, het allereerste plaatje van Madonna's collectie voor H&M.Ziet er classy uit, moet ik zeggen.
De bril is hier wat beter te zien:
[afbeelding]
Oke, ja dat van de winkel wist ik, nja goed ik ga wel voor de 30 dagen, hadden ze het maar duidelijker aan moeten geven.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:33 schreef Jurk het volgende:
[..]
Je hebt 30 dagen om het retour te brengen in de winkel, dus ik neem aan dat dat met online goederen ook geen probleem is.
Zijn die zwart met goud die pumps? Vind ze overigens niet heel erg fout, vind ze wel leuk vooral zo onder die zwarte broekquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:48 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Mooie trenchcoat zo te zien ja! Die bril vind ik niks, niet echt mijn model en ik heb liever goud
Heb trouwens van de week nog hele foute, maar wel leuke pumps uit het magazijn gegrist.
Ze waren al superoud, dus kreeg er 70% korting over en dan nog m'n personeelskorting
Dus iets van eh... 5 euro ofzo
[afbeelding]
En nog een hele grote foute bril met dik cremekleurig montuur en gouden pootjes met diamantjes op de scharniertjes enzo. En nog een zwarte skinny van divided (was maar 20 euro!).
bronquote:H&M opent 170 nieuwe winkels
STOCKHOLM – De van oorsprong Zweedse modeketen Hennes & Mauritz opent dit jaar 170 nieuwe winkels. Daarbij past de lancering van de nieuwe concept stores onder de naam Collection of Style.
Dat meldt de BBC. H&M liet weten dat de nettowinst met 18 procent is gestegen tot 3,8 miljard Zweedse kronen in de drie maanden tot 30 november. In december werd bovendien een verkoopstijging van 16 procent geboekt ten opzichte van dezelfde maand een jaar eerder.
Collection of Style mikt op de bovenkant van de markt. De eerste vestiging opent in maart aan Regent Street in Londen. Later in het jaar moeten er nog tien van deze winkels bijkomen. Daarnaast komt het bedrijf met onder meer beddengoed, gordijnen en handdoeken, die via de webshop en catalogi worden aangeboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |