abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45501869
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:37 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Absoluut. Maar alleen in hetzelfde land. Een broek gekocht in de H&M in Berlijn kun je niet hier terugbrengen.
Jawel, die kun je hier ook terug brengen. Je kunt de spullen overal ter wereld bij de H&M terug brengen. Soms zit er alleen een prijsverschil in (verschillende valuta) en krijg je het bedrag terug waarvoor het weer opnieuw verkocht zal worden.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_45502406
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:45 schreef Jurk het volgende:

[..]

Jawel, die kun je hier ook terug brengen. Je kunt de spullen overal ter wereld bij de H&M terug brengen. Soms zit er alleen een prijsverschil in (verschillende valuta) en krijg je het bedrag terug waarvoor het weer opnieuw verkocht zal worden.
Je hebt gelijk, ik was in de war met de Zara. Daar staat het ook op de bon!
pi_45502726
Tot 1 februari 2007 krijg je 10% korting op al je aankopen. Deze aanbieding geldt voor artikelen uit de H&M-modecatalogi en in de H&M Shop online, maar niet voor kleding die in prijs is verlaagd. Je hoeft alleen maar kortingscode 7392 in te vullen.

amokaapjeeh O+
pi_45502747
pi_45505861
De klantenservice is vandaag echt fantastisch bereikbaar
Al sinds half 9 vanochtend probeer ik erdoor te komen, maar er zijn steeds rond de 20 wachtenden voor me
amokaapjeeh O+
  vrijdag 19 januari 2007 @ 14:52:21 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_45505925
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:20 schreef Coconut het volgende:
Tot 1 februari 2007 krijg je 10% korting op al je aankopen. Deze aanbieding geldt voor artikelen uit de H&M-modecatalogi en in de H&M Shop online, maar niet voor kleding die in prijs is verlaagd. Je hoeft alleen maar kortingscode 7392 in te vullen.

Hm, ik weet dat die code met terugwerkende kracht gebruikt kan worden op een uitstaande bestelling. Alleen is mijn bestelling al een keer ongevraagd verschoven van half naar eind januari. Ik ben bang dat als ik de kortingscode nu invoer, de levering nog later zal zijn...En dat wil ik echt niet!
pi_45506195
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:20 schreef Coconut het volgende:

Ik ga toch weer nadenken over een bestelling... ik ben gewoon zo verliefd op die rode zomerjas.....
I had a signature once. It was awful.
pi_45507062
Ik op dat groen met wit gestreepte jurkje van divided
Dus die gaat volgende week ook in de bestelling (alleen ik krijg lekker standaard 20% korting )
pi_45507578
H&M spijkerbroeken
Als je ze net koopt zitten ze perfect, maar na twee keer dragen hangen ze en is de vorm er totaal eruit. Ik koop ze nooit meer.
pi_45507635
toch maar een bestelling geplaatst... een bikini uit de outlet, een rok uit de outlet en deze twee...

Eind feb is de levering, de jas is niet op voorraad
I had a signature once. It was awful.
pi_45507977
Die rok wilde ik eerst ook bestellen maar ik wacht eerst maar totdat m'n bestelling komt... ik hoop dat die morgen komt want er staat al in behandeling vanaf 16 jan.
pi_45516374
Voor de mannen is het best rommel wat ze hebben voor de lente. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat wat ze in de online shop hebben de hele collectie is? Alleen die polotjes zijn aardig, voor de rest is het veelal zooi, meer van hetzelfde en restanten van vorig seizoen.
pi_45518803
Is inderdaag zo ongeveer alles wat ze hebben (voorzover ik weet dan). Maar ik vind dat 't er best leuk spul tussen zit. Ik wil de volgende spullen bestellen binnenkort (zie in de catalogus):

Pagina Letter
162.......B (Zwart)
175.......C (Grijs)
179.......A (Lichtblauw)
185.......A (Donkerbruin)
194.......B
(Misschien ook 177 E in Donker denimblauw)

Nog eventjes sparen

[ Bericht 6% gewijzigd door Bhuddy op 19-01-2007 22:04:45 ]
pi_45518880
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 20:35 schreef 16meter het volgende:
Voor de mannen is het best rommel wat ze hebben voor de lente. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat wat ze in de online shop hebben de hele collectie is? Alleen die polotjes zijn aardig, voor de rest is het veelal zooi, meer van hetzelfde en restanten van vorig seizoen.
Er staat inderdaad niet veel soeps in voor mannen, en voor kids ook niet, eigenlijk. Gelukkig is de collectie in de winkel veel uitgebreider.
pi_45518989
Als het nodig wordt maar eens een kijkje in de winkel gaan nemen dan.
pi_45520257
Ik vind het altijd jammer dat de H&M altijd leuke kleren voor de dames heeft maar voor de heren altijd saai
pi_45521845
Oh voor de mensen die nog vroegen voor Viktor & Rolf:
Die frambooskleurige angoratrui hangt er nog een paar keer in maat S en ook een keer in XS.
Lintenshirtjes hebben we niet meer...
pi_45533525
ik heb m'n bestelling eindelijk binnen!! maar echt megastom dat die kortingscode van 10% er net is.. bijna alles wat ik heb besteld komt uit de catalogus en nu heb ik dus geen 10% korting...
pi_45533669
Kreeg net bij de post een soort flyer die de 10% kortingscode aangeeft. Net heb ik zitten neuzen op de site en deze jurk vind ik toch wel erg leuk:

Ik ben alleen heel erg aan het twijfelen over de maat: van H&M rokken heb ik altijd maat 40, maar ik vraag me af of dat voor de bovenkant wel ruim genoeg is. In het groen vind ik hem eigenlijk ook wel heel leuk, maar om een of andere reden ziet de blauw-witte jurk er wat degelijker uit qua materiaal.

Is er al iemand de deze jurk besteld heeft en zo ja, hoe valt hij?
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_45533756
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:14 schreef bladibladibla het volgende:
Kreeg net bij de post een soort flyer die de 10% kortingscode aangeeft. Net heb ik zitten neuzen op de site en deze jurk vind ik toch wel erg leuk:

[afbeelding] [afbeelding]

Ik ben alleen heel erg aan het twijfelen over de maat: van H&M rokken heb ik altijd maat 40, maar ik vraag me af of dat voor de bovenkant wel ruim genoeg is. In het groen vind ik hem eigenlijk ook wel heel leuk, maar om een of andere reden ziet de blauw-witte jurk er wat degelijker uit qua materiaal.

Enig is die inderdaad
Maar je kunt ook 2 maten/kleuren bestellen en de rest terugbrengen/sturen, kost niks, of een euro. Dan weet je zeker dat je goede maat erbij zit
know'm sayin?
word? word.
pi_45533920
Ja, dat is mijn plan nu ook.

Deze rok gaat ook besteld worden. Lijkt me heerlijk voor de zomer.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_45539740
quote:

Ik weet alleen dat bloesjes altijd erg krap vallen. Schijnt dat de Nederlandse vrouw wat grotere borsten heeft...
pi_45540189
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:28 schreef parselmouth het volgende:
Ik op dat groen met wit gestreepte jurkje van divided
Dus die gaat volgende week ook in de bestelling (alleen ik krijg lekker standaard 20% korting )
Is ie helemaal uitverkocht .
Nou ja, dan maar even kijken bij de Lijnbaan en naast de V&D.
pi_45542482
ik heb dat jurkje in het zwart, maat 36. Hij past mij echt perfect, maar ik heb niet bepaald grote borsten (70B). Voor grotere borsten, zou ik toch een grotere maat nemen denk ik...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_45571180
quote:

Mijn schoonzusje heeft hem in het zwart.
Hij valt klein uit, zij heeft zeker een maat groter dan normaal moeten nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')