Ik vind het dan wel veel foutjes worden, ik baal dr enorm van dat ik een bestelling plaats er dan hoopvol op zit te wachten en het dan weer praktisch allemaal retour kan sturen. Ze zullen daar ook wel denken....quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja soms is het wel een beetje raar idd. Ik heb ook wel eens een shirtje gepast in maat S en toen waren de mouwen te kort, pakte ik een M zaten de mouwen echt heel erg strak, was bij de S helemaal niet zoFoutje ofzo denk ik..
Volgens mij beginnen ze mij in de winkel ook al te herkennen als diegene die de spullen terug komt brengen... ongeveer elke maand 1 bestelling voor zowel mij als mijn zusje, waarvan altijd wel 1 artikel terug gaat...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:49 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel veel foutjes worden, ik baal dr enorm van dat ik een bestelling plaats er dan hoopvol op zit te wachten en het dan weer praktisch allemaal retour kan sturen. Ze zullen daar ook wel denken....
Maar goed, ik ga morgen dan toch maar eens de h&m hier in de stad doorspitten op datgene wat ik graag wil hebben. Een mooi pak.
Iets retour brengen naar de winkel is ook niks, daar kennen ze me ook al.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij beginnen ze mij in de winkel ook al te herkennen als diegene die de spullen terug komt brengen... ongeveer elke maand 1 bestelling voor zowel mij als mijn zusje, waarvan altijd wel 1 artikel terug gaat...
als je een dame bent... gezien het postuurquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:27 schreef Roeji het volgende:
[..]
Iets retour brengen naar de winkel is ook niks, daar kennen ze me ook al.Ik pas meestal de kleding op mn gemak thuis ipv in zo'n hokje met afgrijselijk licht en wat veel te warm en te klein is. Dus regelmatig kan dan iets weer retour.
Overigens, kan dit? Ik twijfel of ik zo'n strakke jeans wel kan hebben. (mn kont is in mijn ogen toch meer van t formaat: klein bijzettafeltje)
Euh jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
als je een dame bent... gezien het postuur
Ja ziet er leuk uit!
¤9,90 maar?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:18 schreef Roeji het volgende:
[..]
Euh ja, nog altijd van het vrouwelijke geslacht
![]()
Owkee dan wordt die jeans ook maar aan mn collectie toegevoegd (had er ook nog geen). Maar 9,90 voor een jeans is dan toch ook wel erg verleidelijk.
Jep, op de site waren de afgelopen week regelmatig jeans voor 9,90 in de aanbieding. Ik had een 'lading' laten komen aangezien ik de modellen en maten niet precies wist. Ik heb er nu nog 4 liggen die retour gaan.quote:
Wow een V&R sale. Zit er toevallig dat zwart shirt met dat roze lint erop gedrukt nog bij in maatje L? En wat kost ie?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:10 schreef parselmouth het volgende:
Hier zijn jullie
Ik zag volgens mij Bhuddy van Fok! vandaag in m'n H&M, een vriend van 'm kwam vragen of ze een superschattig konijnenbabypakje ook een maatje kleiner hadden![]()
Toch?
En trouwens, we hebben een Viktor en Rolf sale. Omdat wij (Beursplein, Rotterdam) een van de weinige winkels in NL zijn die nog in grote hoeveelheden viktor en rolf heeft (alles wat over was werd verdeeld over Amsterdam Kalvertoren en Rotterdam Beursplein, naar het schijnt) en we het dus niet kwijt rakengaat het voor veel minder weg.
Bijv de framboosroze zijden kimono is ipv 79,90 nu 39,90, de angoratrui met strik 24,90 etc.
Nop, wasn't me. Gister niet in R'dam geweest... Helaas. En sowieso zul je me nooit vinden in de H&M koopgoot.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:10 schreef parselmouth het volgende:
Hier zijn jullie
Ik zag volgens mij Bhuddy van Fok! vandaag in m'n H&M, een vriend van 'm kwam vragen of ze een superschattig konijnenbabypakje ook een maatje kleiner hadden![]()
Toch?
En trouwens, we hebben een Viktor en Rolf sale. Omdat wij (Beursplein, Rotterdam) een van de weinige winkels in NL zijn die nog in grote hoeveelheden viktor en rolf heeft (alles wat over was werd verdeeld over Amsterdam Kalvertoren en Rotterdam Beursplein, naar het schijnt) en we het dus niet kwijt rakengaat het voor veel minder weg.
Bijv de framboosroze zijden kimono is ipv 79,90 nu 39,90, de angoratrui met strik 24,90 etc.
hebben ze die angoratrui nog in S?quote:[b]Op zaterdag 13 januari 2007 00:10
Ik wacht met spanning afquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:17 schreef parselmouth het volgende:
Roze lintenshirt weet ik niet zeker of we die nog hebben, angoratrui volgens mij wel, maar weet niet zeker of het maat S is.
Zal morgen even kijken, want dan moet ik weer werken.
Ik kreeg vandaag een soortgelijke brief met je hebt geld bij ons tegoed en bovendien heb je een ongebruikte bestedingsruimte van 115,60, snap het ook niet maar zal wel goed zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even een vraagje he. Krijg net een brief van de H&M, waarin ze vermelden 'Je ongebruikte bestedingsruimte bedraagt 105,75'. Wat betekent dit precies? Uit die brief zelf word ik niet veel wijzer eigenlijk. Maar het komt over alsof ik dit bedrag nu vrij zou mogen besteden, wat me erg vreemd (en tof)zou lijken, dit bedrag heb ik gewoon betaald voor de kleding van H&M.
Toeval danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:17 schreef parselmouth het volgende:
@Bhuddy: dan leek je er echt op... Ook dezelfde jas enzo
Volgens mij zit het zo: je mag bij de H&M maar tot een bepaald bedrag bestellen. Ik denk om het risico voor hen te minderen. Ik geloof dat dat bedrag zo rond de 300 ligt. Waarschijnlijk heb jij dan een kleine 200 nog openstaan bij ze en mag je voor nog eens 100 euro bestellen voordat je aan je limiet voor die maand zit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even een vraagje he. Krijg net een brief van de H&M, waarin ze vermelden 'Je ongebruikte bestedingsruimte bedraagt 105,75'. Wat betekent dit precies? Uit die brief zelf word ik niet veel wijzer eigenlijk. Maar het komt over alsof ik dit bedrag nu vrij zou mogen besteden, wat me erg vreemd (en tof)zou lijken, dit bedrag heb ik gewoon betaald voor de kleding van H&M.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:44 schreef Roeji het volgende:
[..]
Jep, op de site waren de afgelopen week regelmatig jeans voor 9,90 in de aanbieding. Ik had een 'lading' laten komen aangezien ik de modellen en maten niet precies wist. Ik heb er nu nog 4 liggen die retour gaan.
2x art.nr 11-2441 - mt 32/32 & mt 34/32
1x art.nr 11-2599 - mt 32
1x art.nr 46-3919 - mt 33
Mocht er iemand interesse hebben, dan kunnen we wel iets regelenMaar wel op kort termijn, maandag stuur ik de hele zaak retour als er geen animo voor is.
Superbedankt voor alle moeite!quote:Op zondag 14 januari 2007 15:44 schreef Roeji het volgende:
Nee geen foto's. Ik kan ze wel maken als je wilt.
Ik zal eerst de types even geven:
Loyal fit, waist regular 32 - leg bootcut
Loyal fit, waist regular 33 - leg bootcut
Foto 1
Foto 2
Foto 3
De kleur van Loyal is gewoon normaal jeansblauw, niet te donker en niet zo fel als op een van de foto's. Beetje verkeerde lichtinval.
Star fit, waist low 32 - leg bootcut 32
Star fit, waist low 34 - leg bootcut 32
Foto 1
Foto 2
De kleur van de Star is boven aan wat lichter en wordt steeds donkerder. Vanaf ongeveer de knieën is ie zeer donkerblauw van kleur (dark denim noemen ze t geloof ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |