abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:37:28 #126
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_45179071
bij mij staat er nu nog een keer dat hij op het postkantoor ligt, ik ga zo nog maar een keer kijken.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:07:10 #127
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_45182325
En mijn paketje is er

Van de 13 dingen gaan er 4 weer terug. (was naar de winkel terug brengen nou goedkoper?)

Totaal ¤52,92 voor 9 dingen
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_45182408
als je naar de winkel terugbrengt hoef je niet 1 euro extra te betalen.. als je het via de retoursticker doet moet je 1 euro bij het te betalen bedrag optellen
  woensdag 10 januari 2007 @ 09:00:06 #129
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_45202974
Zijn er nog meer mensen met inlogproblemen op de h&msite? Of word ik geblocked
Krijg steeds error unknown als ik probeer in te loggen.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_45203007
Hier geen problemen
pi_45213072
Ooh echt vaag krijg net een briefje van de H&M binnen over dat er geen grenzen zijn voor hoeveel je koopt bij de H&M maar wel een limiet voor verschillende betaalwijzes en nu moet ik onder rembours gaan betalen ofsoiets maar dan wel een nieuw bezorgaders kiezen WTF? echt vaag ik ga nu naar de klantenservice bellen...
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:25:42 #132
63411 Roeji
pi_45215649
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef EyesOpen het volgende:
Ooh echt vaag krijg net een briefje van de H&M binnen over dat er geen grenzen zijn voor hoeveel je koopt bij de H&M maar wel een limiet voor verschillende betaalwijzes en nu moet ik onder rembours gaan betalen ofsoiets maar dan wel een nieuw bezorgaders kiezen WTF? echt vaag ik ga nu naar de klantenservice bellen...
Heb ik ook net gekregen, heel vaag idd. Ben benieuwd wat ze tegen je zeggen. Ik wacht daar even op alvorens ik ga bellen. Ga het nog maar eens proberen te ontcijferen wat ze precies bedoelen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_45216153
ik heb gebeld en ik kreeg echt zo'n mega droge jongen/man aan de telefoon die niet echt moeite deed om mij te helpen mja limiet voor acceptgiro was dus 400 euro daar zat ik overheen en ik moest dan gewoon het bedrag wat ik eroverheen zat overmaken... dus dat heb ik net dan maar even gedaan en dan die 400 kun je wel gewoon via acceptgiro betalen zei die.. en ik kreeg het pakketje dan wel gewoon thuisgestuurd.. hij zei eerst dat ik het bij een kiala punt moest ophalen maar daar had ik geen zin in... mja ik bel morge wel nog een keer om te kijken of het wel goed is gekomen nu...
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:50:53 #134
63411 Roeji
pi_45216757
Huh? Ik heb vandaag gewoon mn pakket gekregen. Ook al zat ik over de 400. Ik snap er niks meer van. Ik heb een week of wat geleden gebeld met de vraag waarom het zolang duurde en toen vertelde dat meisje me iets over een limiet van 300 euro. Die heeft ze toen meteen verhoogd (naar wat weet ik niet, maar goed) en ik zou mn pakketje dan zsm krijgen. Vandaag dus ontvangen, niks rembours of vooruit betalen. Gewoon zo gekregen.
Dan ga ik iig niet meer bellen, die brief had ik dus eigenlijk niet meer hoeven ontvangen aangezien alles al geregeld is/was.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_45217172
Oh dan heb jij echt geluk gehad... ja ik vond degene die ik aan de lijn had ook niet echt behulpzaam ofso nja.. ik hoop dat ik nu snel m'n pakket binnenkrijg...
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:27:21 #136
63411 Roeji
pi_45220033
Ik heb die brief net nog eens bekeken, maar er staat in dat ze me beloofd hadden om tot een bepaald bedrag te mogen bestellen en dan een maandfactuur te krijgen. Ik vind het wel leuk dat ze dat zeggen, maar ik heb het nergens gelezen. Laat staan dat ze me een 'belofte' hebben gedaan.

Beetje raar allemaal, maar goed. Ik heb mn pakket en ga morgen verder met passen (was een beetje erg veel ).
Ik ben zo blij, zo blij
pi_45250166
Overgebleven artikelen van Gift of the Day staan nu onder outlet.
pi_45250494
ooh thanks for the update.. maar ik zie er niet echt iets leuks tussenzitten..
  donderdag 11 januari 2007 @ 16:55:39 #139
63411 Roeji
pi_45254489
Heb nog zo'n pyjama en de badjas besteld. Ik had al een pyjama ervan en die is best oke voor dat geld.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_45257584
Weet iemand toevallig wanneer de zwembroeken in de winkel komen te hangen? Of hangen ze er al? Ik moet namelijk echt die bruine zwembroek met ruitjes hebben.
pi_45257642
De bruine ruitjes zwembroek heeft mijn vriend besteld en die wordt rond maart verwacht.
Gek op mooie kleding.
pi_45258406
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 18:34 schreef MissFrodo het volgende:
De bruine ruitjes zwembroek heeft mijn vriend besteld en die wordt rond maart verwacht.
Volgens internet nu issie gewoon op voorraad hoor...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45258652
Maart pas? Owkee, das nog best ver weg... Ze hangen altijd ineens in de rekken en zijn dan ook snel weg. Voor mn gevoel zijn ze er altijd veel eerder dan maart... Misschien ga ik em dan ook maar online bestellen. Al ben je tegen de tijd dat ie komt al vergeten hoe die er uitziet en heb je misschien al vel leukere gezien.
pi_45259081
Mijn gratis joggingpak past goed, heerlijke pyama

Een van de shirtjes die ik had besteld (maat M) was veel en veel te groot, dat leek wel een xl
De andere in 36 past perfect
  donderdag 11 januari 2007 @ 19:14:34 #145
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_45259240
Ik vind de zomercollectie ook een beetje tegenvallen, veel van hetzelfde. Toch heb ik een stuk of 11 leuke dingetjes gezien
pi_45261957
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:00 schreef Koor het volgende:
Maart pas? Owkee, das nog best ver weg... Ze hangen altijd ineens in de rekken en zijn dan ook snel weg. Voor mn gevoel zijn ze er altijd veel eerder dan maart... Misschien ga ik em dan ook maar online bestellen. Al ben je tegen de tijd dat ie komt al vergeten hoe die er uitziet en heb je misschien al vel leukere gezien.
Als je leukere hebt gezien stuur je het met hetzelfde gemak toch gewoon weer terug?;)
  donderdag 11 januari 2007 @ 20:31:06 #147
63411 Roeji
pi_45262309
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef lienelien het volgende:
Mijn gratis joggingpak past goed, heerlijke pyama

Een van de shirtjes die ik had besteld (maat M) was veel en veel te groot, dat leek wel een xl
De andere in 36 past perfect
Same here. Had een mega bestelling (ook spullen voor mn moeder erbij) maar driekwart past gewoon niet. Terwijl me exact hetzelfde kledingstuk in een andere kleur wel in diezelfde maat prima past. Ook de jeans. In de ene verzuip ik in mt 32 en bij de andere pas ik er niet eens in en het is hetzelfde model
Ik ben zo blij, zo blij
pi_45266539
Ja ik vind sowieso dat de H&M wel beetje achteruitgaat met kwaliteit en maten enso...
pi_45266784
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef EyesOpen het volgende:
Ja ik vind sowieso dat de H&M wel beetje achteruitgaat met kwaliteit en maten enso...
enso?
I had a signature once. It was awful.
pi_45267010
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 20:31 schreef Roeji het volgende:

[..]

Same here. Had een mega bestelling (ook spullen voor mn moeder erbij) maar driekwart past gewoon niet. Terwijl me exact hetzelfde kledingstuk in een andere kleur wel in diezelfde maat prima past. Ook de jeans. In de ene verzuip ik in mt 32 en bij de andere pas ik er niet eens in en het is hetzelfde model
Ja soms is het wel een beetje raar idd. Ik heb ook wel eens een shirtje gepast in maat S en toen waren de mouwen te kort, pakte ik een M zaten de mouwen echt heel erg strak, was bij de S helemaal niet zo Foutje ofzo denk ik..
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')