Heb ik ook net gekregen, heel vaag idd. Ben benieuwd wat ze tegen je zeggen. Ik wacht daar even op alvorens ik ga bellen. Ga het nog maar eens proberen te ontcijferen wat ze precies bedoelen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef EyesOpen het volgende:
Ooh echt vaag krijg net een briefje van de H&M binnen over dat er geen grenzen zijn voor hoeveel je koopt bij de H&M maar wel een limiet voor verschillende betaalwijzes en nu moet ik onder rembours gaan betalen ofsoiets maar dan wel een nieuw bezorgaders kiezen WTF? echt vaag ik ga nu naar de klantenservice bellen...
Volgens internet nu issie gewoon op voorraad hoor...quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:34 schreef MissFrodo het volgende:
De bruine ruitjes zwembroek heeft mijn vriend besteld en die wordt rond maart verwacht.
Als je leukere hebt gezien stuur je het met hetzelfde gemak toch gewoon weer terug?;)quote:Op donderdag 11 januari 2007 19:00 schreef Koor het volgende:
Maart pas? Owkee, das nog best ver weg... Ze hangen altijd ineens in de rekken en zijn dan ook snel weg. Voor mn gevoel zijn ze er altijd veel eerder dan maart... Misschien ga ik em dan ook maar online bestellen. Al ben je tegen de tijd dat ie komt al vergeten hoe die er uitziet en heb je misschien al vel leukere gezien.
Same here. Had een mega bestelling (ook spullen voor mn moeder erbij) maar driekwart past gewoon niet. Terwijl me exact hetzelfde kledingstuk in een andere kleur wel in diezelfde maat prima past. Ook de jeans. In de ene verzuip ik in mt 32 en bij de andere pas ik er niet eens in en het is hetzelfde modelquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:10 schreef lienelien het volgende:
Mijn gratis joggingpak past goed, heerlijke pyama
Een van de shirtjes die ik had besteld (maat M) was veel en veel te groot, dat leek wel een xl![]()
De andere in 36 past perfect![]()
enso?quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:17 schreef EyesOpen het volgende:
Ja ik vind sowieso dat de H&M wel beetje achteruitgaat met kwaliteit en maten enso...
Ja soms is het wel een beetje raar idd. Ik heb ook wel eens een shirtje gepast in maat S en toen waren de mouwen te kort, pakte ik een M zaten de mouwen echt heel erg strak, was bij de S helemaal niet zoquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:31 schreef Roeji het volgende:
[..]
Same here. Had een mega bestelling (ook spullen voor mn moeder erbij) maar driekwart past gewoon niet. Terwijl me exact hetzelfde kledingstuk in een andere kleur wel in diezelfde maat prima past. Ook de jeans. In de ene verzuip ik in mt 32 en bij de andere pas ik er niet eens in en het is hetzelfde model![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |